Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Og for at slå det fast med syvtommersøm én gang for alle:
Kommunikation er naturligvis vigtig, og der er enormt meget at hente ved en strømlinet intern og ekstern forståelse af ens brand. Hvis man kan få gjort det til noget naturligt, at klubbens kommunikation matcher spillestilen, og at klubbens ageren generelt gør det samme, så er der virkelig meget at hente på det. Og det er potentielt en selvforstærkende effekt, der kun vil styrke identiteten og afføde endnu mere positive resultater. Så det er afgjort vigtigt i det generelle billede og den overordnede udvikling, men nu var det jo heller ikke det, jeg anfægtede.
Og ja. Det er sgu også ufint med personangreb, men det mener jeg nu heller ikke, jeg er skyldig i? Jeg var givetvis lidt fremme i skoene i min formulering, men jeg mener naturligvis, at jeg selv har ret. Lad mig dog slå fast: Jeg anfægter IKKE dit intellekt. Tværtom synes jeg, du er blandt de mest fornuftige debattører herinde. Måske havde folk dechifreret det slet skjulte kompliment, og at den kække attitude var med et glimt i øjet, og derfor afstået fra at blande sig, fordi der simpelthen ikke var noget ufint at blande sig i. Måske er den vilde præstation så, at du alligevel kunne finde det?
Comment