Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Sat på spidsen kan man efter dit rationale ikke diskutere noget i vejen mod noget. Det svarer til at diskussionen af vejen til de tre point, som er det eneste der tæller i fodbold (= måden at kommunikere og behandle sin trup er underordnet, det er kun om man handler på det, der tæller, er ubrugelig.
    Lad os lukke forum.
    Hvis du mener og tror at kommunikation ikke er en del af substansen i udviklingen af spillerne og kalder det “banalt” er vi desværre ikke på samme side - nej bog. Så lad os lukke den der.
    PS: jeg minder om at store dele af Forum plejer at fare i flint over, at du gik efter manden og ikke bolden, da du stillede spørgsmålstegn ved mit intellekt. Synes folk er lidt tavse…
    EDIT: nej. Du stillede faktisk spørgstegn ved hele forums intellekt - vild præstation.
    Ja, det var godt nok sat lidt på spidsen og også en anelse karikeret. Der er selvfølgelig tale om mit helt eget syn på sagen og holdning til den skiftende kommunikation i OB. Og den holdning har jeg vist også tilkendegivet ret tydeligt, skulle jeg mene? Når jeg stiller mig således, så handler det også om rammesætning af diskussionen, for kommunikationen er selvfølgelig en vigtig del af en meget stor og levende organisme, men min pointe er bare, at den ikke kan stå alene. Det gør den forhåbentlig heller ikke, men vi har nok bare forskellige grader af skepsis.overfor, om det reelt bliver bedre. Der fæstner nogle åbenlyst mere lid til klubbens udmeldinger end jeg, og det er helt fair. Hvis vi skal bruge SFÅ-terminologi, så er vi alle brændte børn, men nogle er nok helet bedre end andre.

Og for at slå det fast med syvtommersøm én gang for alle:

Kommunikation er naturligvis vigtig, og der er enormt meget at hente ved en strømlinet intern og ekstern forståelse af ens brand. Hvis man kan få gjort det til noget naturligt, at klubbens kommunikation matcher spillestilen, og at klubbens ageren generelt gør det samme, så er der virkelig meget at hente på det. Og det er potentielt en selvforstærkende effekt, der kun vil styrke identiteten og afføde endnu mere positive resultater. Så det er afgjort vigtigt i det generelle billede og den overordnede udvikling, men nu var det jo heller ikke det, jeg anfægtede.

Og ja. Det er sgu også ufint med personangreb, men det mener jeg nu heller ikke, jeg er skyldig i? Jeg var givetvis lidt fremme i skoene i min formulering, men jeg mener naturligvis, at jeg selv har ret. Lad mig dog slå fast: Jeg anfægter IKKE dit intellekt. Tværtom synes jeg, du er blandt de mest fornuftige debattører herinde. Måske havde folk dechifreret det slet skjulte kompliment, og at den kække attitude var med et glimt i øjet, og derfor afstået fra at blande sig, fordi der simpelthen ikke var noget ufint at blande sig i. Måske er den vilde præstation så, at du alligevel kunne finde det?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Sat på spidsen kan man efter dit rationale ikke diskutere noget i vejen mod noget. Det svarer til at diskussionen af vejen til de tre point, som er det eneste der tæller i fodbold (= måden at kommunikere og behandle sin trup er underordnet, det er kun om man handler på det, der tæller, er ubrugelig.
      Lad os lukke forum.
      Hvis du mener og tror at kommunikation ikke er en del af substansen i udviklingen af spillerne og kalder det “banalt” er vi desværre ikke på samme side - nej bog. Så lad os lukke den der.
      PS: jeg minder om at store dele af Forum plejer at fare i flint over, at du gik efter manden og ikke bolden, da du stillede spørgsmålstegn ved mit intellekt. Synes folk er lidt tavse…
      EDIT: nej. Du stillede faktisk spørgstegn ved hele forums intellekt - vild præstation.

Du er godt nok gået all in og står for 40% af alle indlæg på forum (min vurdering de sidste par dage)

Jeg har skrevet mange kommentarer/stillet spørgsmål til dig, men jeg er åbenbart jo på den liste med folk herinde du (belejligt) ignorerer

Hvorfor have et forum, hvor man kan fravælge dem, som ikke passer ind i ekkokammeret ?​

P.S. han læser jo nok ikke mit indlæg, så kan andre udfordre ham lidt, hvis de er enige med mig ?
      Last edited by Online; 21-09-2025, 11:47.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er jo fuldstændig rigtigt. Vi mister kræfterne på midtbanen og derfor kommer vi under pres. Det er logisk.
        Problemet er vores kære chef har forsømt at hente spillere nok så Zorniger har noget at skifte med.
        Men det problem er italesat.

TB står med hovedansvaret for den del.
        Men hvorfor bruges Trybull ikke til at lukke af .. han er måske ikke AZ type og ikke verdens hurtigeste men han tør tage en takling når modstanderne ubesværet løber med igennem vores forsvar og står vi alligevel dybt så kan han vel bruges de sidste 30 min.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
          Er der nogle som ved hvorfor Arp ikke rigtigt jublet da han scoret og peget 2 fingre op mod himlen, hvis det er noget Familie som er død, så kan det være det var derfor han ikke havde sin bedste kamp
          Træt med træt på ..?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

.... [ignorer]
            At han og andre ignorere dig, skyldes jo blandt meget andet, at du selv ignorerer folk når de forsøger at presse svar/forklaringer ud af dig på de ting du har skrevet. Jeg er selv gået forgæves med dig mange gange, men smider dig dog ikke på ignorer.... der skal jo være nogen der holder øje med dig!
            Last edited by Kaspernon; 21-09-2025, 13:08.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men hvorfor bruges Trybull ikke til at lukke af .. han er måske ikke AZ type og ikke verdens hurtigeste men han tør tage en takling når modstanderne ubesværet løber med igennem vores forsvar og står vi alligevel dybt så kan han vel bruges de sidste 30 min.
              Ja det forstår jeg heller ikke. Der ligger helt sikkert noget andet bag en det spillemæssige.
              Han har jo fået at vide han ikke kan træne sig på holdet. Så uanset hvor godt han gør det får han ikke et eneste minut.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ja det forstår jeg heller ikke. Der ligger helt sikkert noget andet bag en det spillemæssige.
                Han har jo fået at vide han ikke kan træne sig på holdet. Så uanset hvor godt han gør det får han ikke et eneste minut.
                Har han det eller er det noget der er vokset herinde?

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Har han det eller er det noget der er vokset herinde?
                  Godt spørgsmål .. jeg mener at have læst det i FS/SF at AZ har sagt at TT er bekendt med hans situation. Underforstået at han ikke er i billedet til kamptruppen. Omvendt har TB sagt at TT indgår i truppen på lige fod med alle andre. Det er selvf. AZ og hans team der har det sidste ord i fht udtagelsen af truppen
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

Ja, det var godt nok sat lidt på spidsen og også en anelse karikeret. Der er selvfølgelig tale om mit helt eget syn på sagen og holdning til den skiftende kommunikation i OB. Og den holdning har jeg vist også tilkendegivet ret tydeligt, skulle jeg mene? Når jeg stiller mig således, så handler det også om rammesætning af diskussionen, for kommunikationen er selvfølgelig en vigtig del af en meget stor og levende organisme, men min pointe er bare, at den ikke kan stå alene. Det gør den forhåbentlig heller ikke, men vi har nok bare forskellige grader af skepsis.overfor, om det reelt bliver bedre. Der fæstner nogle åbenlyst mere lid til klubbens udmeldinger end jeg, og det er helt fair. Hvis vi skal bruge SFÅ-terminologi, så er vi alle brændte børn, men nogle er nok helet bedre end andre.

Og for at slå det fast med syvtommersøm én gang for alle:

Kommunikation er naturligvis vigtig, og der er enormt meget at hente ved en strømlinet intern og ekstern forståelse af ens brand. Hvis man kan få gjort det til noget naturligt, at klubbens kommunikation matcher spillestilen, og at klubbens ageren generelt gør det samme, så er der virkelig meget at hente på det. Og det er potentielt en selvforstærkende effekt, der kun vil styrke identiteten og afføde endnu mere positive resultater. Så det er afgjort vigtigt i det generelle billede og den overordnede udvikling, men nu var det jo heller ikke det, jeg anfægtede.

Og ja. Det er sgu også ufint med personangreb, men det mener jeg nu heller ikke, jeg er skyldig i? Jeg var givetvis lidt fremme i skoene i min formulering, men jeg mener naturligvis, at jeg selv har ret. Lad mig dog slå fast: Jeg anfægter IKKE dit intellekt. Tværtom synes jeg, du er blandt de mest fornuftige debattører herinde. Måske havde folk dechifreret det slet skjulte kompliment, og at den kække attitude var med et glimt i øjet, og derfor afstået fra at blande sig, fordi der simpelthen ikke var noget ufint at blande sig i. Måske er den vilde præstation så, at du alligevel kunne finde det?
                    Du anfægter vel alles intellekt, når du postulerer at din mening er så indlysende at den er banal. Hvad så hvis man ikke er enig med dig? Er man så dum eller blind?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

At han og andre ignorere dig, skyldes jo blandt meget andet, at du selv ignorerer folk når de forsøger at presse svar/forklaringer ud af dig på de ting du har skrevet. Jeg er selv gået forgæves med dig mange gange, men smider dig dog ikke på ignorer.... der skal jo være nogen der holder øje med dig!

Ved jeg skylder dig en enkelt eller to, som bestemt ikke er glemt

Hvad synes du selv om ignorerlisten på et debatforum ?
                      Last edited by Online; 21-09-2025, 14:40.

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Du anfægter vel alles intellekt, når du postulerer at din mening er så indlysende at den er banal. Hvad så hvis man ikke er enig med dig? Er man så dum eller blind?
                        Man er vel først og fremmest bare uenig? Analogien med den blinde havde jo intet med mig eller andre herinde at gøre. Den relaterede sig til det åbenlyse i vores spillemæssige kvaler med nogle helt andre bikarakterer. I kan sgu ikke bare rykke målstolperne, når kampen er i gang.

Comment

Tænker det er fint nok muligheden er der.

Comment

Jeg ved godt, du ikke spørger mig, men principielt synes jeg, det er forkert, at have en “ignorer”-mulighed.

Jeg har endnu aldrig læst et opslag her på Forum, der har givet mig lyst til at ignorere eller fjerne nogle debattører fra, hvad jeg kunne se. Grænser er individuelle - og jeg er langtfra enig med alle her på Forum. Men jeg synes det er vildt, at vi alle sammen er OB-fans og brænder for at ville klubben det bedste, og alligevel kan blive så fortørnet over andres måder at vurdere tingene på (og deres måde at debattere på), at man helt og holdent ønsker at undvære.

Jeg minder tit mig selv om, at vi jo grundlæggende herinde er på det samme hold, vi har det samme mål og de samme
                            ambitioner. Hvis dét ikke er nok til at klappe en anden OB-makker, der siger ting man er uenige i, på skulderen og sige: “den er god med dig du gamle, og så knappe to Odense Classic op og grine af det hele sammen, så ved jeg sgu snart ikke, hvor verden er på vej hen.

Til sammenligning er jeg jo tit drønhamrende uenig med dig Online. Jeg kan også til tider synes, du er lidt kæk - grænsende til det provokerende i tonen - men jeg vil hjertens gerne byde dig en øl på stadion og en krammer, når OB scorer! Det er grundholdningen for mig.

Det der “ignorer” stinker lidt for meget af ønsket om uniformitet af holdninger. Hvilket ville gøre Forum ligegyldigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg ved godt, du ikke spørger mig, men principielt synes jeg, det er forkert, at have en “ignorer”-mulighed.

Jeg har endnu aldrig læst et opslag her på Forum, der har givet mig lyst til at ignorere eller fjerne nogle debattører fra, hvad jeg kunne se. Grænser er individuelle - og jeg er langtfra enig med alle her på Forum. Men jeg synes det er vildt, at vi alle sammen er OB-fans og brænder for at ville klubben det bedste, og alligevel kan blive så fortørnet over andres måder at vurdere tingene på (og deres måde at debattere på), at man helt og holdent ønsker at undvære.

Jeg minder tit mig selv om, at vi jo grundlæggende herinde er på det samme hold, vi har det samme mål og de samme
                              ambitioner. Hvis dét ikke er nok til at klappe en anden OB-makker, der siger ting man er uenige i, på skulderen og sige: “den er god med dig du gamle, og så knappe to Odense Classic op og grine af det hele sammen, så ved jeg sgu snart ikke, hvor verden er på vej hen.

Til sammenligning er jeg jo tit drønhamrende uenig med dig Online. Jeg kan også til tider synes, du er lidt kæk - grænsende til det provokerende i tonen - men jeg hjertens gerne byde dig en øl på stadion og en krammer, når OB scorer! Det er grundholdningen for mig.

Det der “ignorer” stinker lidt for meget af ønsket om uniformitet af holdninger. Hvilket ville gøre Forum ligegyldigt.
                              Jeg forestiller mig ikke, at en eneste "ignore" herinde er grundet uenigheder. Dem tror jeg faktisk alle har overskud til eksisterer.

Med alt respekt. Når en hel flok har valgt at ignorere en bestemt bruger, så er det nok ikke ignore-funktionen der er "casen"

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Jeg forestiller mig ikke, at en eneste "ignore" herinde er grundet uenigheder. Dem tror jeg faktisk alle har overskud til eksisterer.

Med alt respekt. Når en hel flok har valgt at ignorere en bestemt bruger, så er det nok ikke ignore-funktionen der er "casen"
                                Det er lidt som om, det er blevet en trend at synes, at en bestemt bruger argumenterer "forkert" eller svarer provokerende. Jeg har ikke så mange indlæg under bæltet som dig, men jeg læser med her dagligt. Og jeg har simpelthen svært ved at gennemskue, hvad det er, der støder jer så hårdt på manchetten? Det er jo tydeligvis ikke uenigheden - men er det så fordi, man skal argumentere og debattere på jeres "rigtige" måde, eller er der plads til, at vi er forskellige - og har forskellige måder at udtrykke os på? Det er trods alt bare et debatforum for fodboldtosser - det er jo ikke folketingssalen, hvor landets love udfærdiges. Med enkelte undtagelser, falder de fleste herinde fra tid til anden i gryden med provokationer - også dig - sorry to say. Men at skulle fortælle dig, at du argumenterer forkert eller ikke debatterer på mine præmisser, det kommer jeg sgu ikke til at fornedre mig til. Jeg lægger mig til at sove med et saligt smil på læben uanset hvad...

Comment

Working...
                                X