Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Myhra glad for at være tilbage og var aldrig i tvivl at han ville stå i striwerne igen
    Fornøjelse. Klassemålmand, leder og menneske.
    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Jeg er lettet. Den her sejr var virkelig vigtigt.
      Men vores defensive? Der er virkelig katastrofalt. Når Fredericia startede at jagte et mål og begyndte at presse os sejlede vi fuldstændig. En flok hovedløse høns er ja bedre organiseret.
      På positivsiden har Adam som virkelig har spillet sig op, Myhra som viste helt klar at han er vores første målmand og Jona Niemiec. Han havde allerede en god indhop i Silkeborg og idag bekræftede han at han er en forstærkning for holdet: fysisk stærk, teknisk dygtig, tager også de defensive pligter og har et fighterhjerte.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

siger også man laver fejl - og det er hvad det er. Men når man har lavet en fejl - så må man forsøge at rette op på det, og ikke bare acceptere det - tænker han mangler noget genpres og kampvilje.
        Men han sagde vel også indirekte at han havde nogle spillere der ikke var gode nok. Jeg håber så at han ikke primært mener udholdenhed. Trætte spillere træffer flere dårlige beslutninger, ja. Men der er også gode spillere der ikke er egnet til at blive hejlet igennem fysisk og mentalt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Men han sagde vel også indirekte at han havde nogle spillere der ikke var gode nok. Jeg håber så at han ikke primært mener udholdenhed. Trætte spillere træffer flere dårlige beslutninger, ja. Men der er også gode spillere der ikke er egnet til at blive hejlet igennem fysisk og mentalt.
          Enig. Han antydede i øvrigt også, at han gerne havde set 1-2 spillere (tænker transfers), men at han og truppen må få det bedste ud af det, man nu engang har. Ikke usædvanligt at en træner ønsker mere end hvad han kan få, men vi er vel mange, der anser truppen som værende for tynd. I mine øjne er det ikke så meget de unge, der er problemet, men at såkaldte stivere som Bürgy fx ikke er gode og sikre nok til at skabe tryghed eller kompensere for de unges manglende rutine.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            ja - altså spiller for spiller syntes jeg jo vi har en ok trup - særtligt start 11, men som hold forsvarer vi ikke ret godt. Og når vi så bliver trætte så begynder det så at se ekstra sløjt ud. Og her ville Zorniger nok gerne have lidt mere at sætte ind...jeg syntes Bürgy som en rutineret forsvarsspiller har nogle ret skidte aktioner i dag. BP levere jo godt - men bliver udstillet på farten.

Comment

Det er så vildt at målene bliver ved med at vælte ind. Nu må de simpelthen se at få sat en prop i det forsvar.
              Nu er det ude mod Brøndby næste gang og ved snart ikke hvad vi kan forvente.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...n-ender-de-der
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Det er så vildt at målene bliver ved med at vælte ind. Nu må de simpelthen se at få sat en prop i det forsvar.
                  Nu er det ude mod Brøndby næste gang og ved snart ikke hvad vi kan forvente.
                  altså jeg forventer vi levere godt - plejer vi at gøre mod top hold. Om det så er nok til point...altså vi skal nok op og score en 2-3 mål hvis vi skal gøre os noget håb om at få noget med.

Så forventer jeg mål - begge hold scorer nok, og vi går nok ned i kadence efter 60-70 min.

Yaya er tilbage - håber Arp og Sørensen begge er klar igen...og hvis Ejdum kunne komme tilbage - så ville der også være noget at skifte ind med centralt

Comment

OB har helt styr på kampen, indtil der mangler 1/2 time. Så er OB spillerne trætte, bliver skadet og så sejler det. Forsvaret kommer under pres, fordi angriberne og midtbanen bliver for passive . Så kommer fejlene og dermed målene. Spillerne er ikke i en forfatning der matcher Zorninger spillestil, det ser vi gang på gang. Fiete Arp, var småskadet fra start sagde Zorninger efter kampen. Det er håbløst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                      Han er befriende frustreret at lytte til. Det giver mig en følelse af, at der bliver arbejdet benhårdt på at blive bedre.
                      Æh, ja. Det må man da så sandelig gå ud fra, ellers er vi ilde stedt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                        OB har helt styr på kampen, indtil der mangler 1/2 time. Så er OB spillerne trætte, bliver skadet og så sejler det. Forsvaret kommer under pres, fordi angriberne og midtbanen bliver for passive . Så kommer fejlene og dermed målene. Spillerne er ikke i en forfatning der matcher Zorninger spillestil, det ser vi gang på gang. Fiete Arp, var småskadet fra start sagde Zorninger efter kampen. Det er håbløst.
                        Fuldstændig. Fredericia ligner jo Barcelona og Mucolli kan pludselig alt det, han kan kun kunne til træning i OB.
                        Last edited by Carlok; i går, 20:55.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

Æh, ja. Det må man da så sandelig gå ud fra, ellers er vi ilde stedt.
                          Misforstå mig ret, nogle gange kan det føles som en rød klud med en træner, der har en puls på 32 efter en halv times spil til et mål, når man selv er lidt frustreret eller ængstelig.

I den situation mente jeg bare, at jeg som fan følte mig hørt og kommet i møde.

Men naturligvis skal Zorniger finde det rette niveau i pressen, så han ikke underløber hele truppen, hver gang præstationen daler i niveau, men det er betryggende, at høre, ham der sidder med nøglerne og beslutningskompetencerne ser det, vi andre ser.

Comment

Overordnet set er jeg bare kisteglad for de tre point. Det var tre point, vi skulle have, for at holde nedrykningsspøgelset på afstand. Særligt når man tager i betragtning nederlagene til nedrykningskonkurrenterne Vejle og Silkeborg.

Det positive i alt det her er, at baseret på de første 70 minutter af en given fodboldkamp, så har OB potentialet til at blive et top-6 hold. Det negative er, at en fodboldkamp varer 90 minutter plus tillægstid.

Kan vi få stabiliseret vores niveau, komme de der småskavanker til livs, og få kontinuitet ind på de bagerste 6 pladser (særligt målmand og midtstoppere), så er jeg slet ikke nervøs for denne sæson.

Comment

Han er befriende frustreret at lytte til. Det giver mig en følelse af, at der bliver arbejdet benhårdt på at blive bedre.
                              Ha ha ha...ja det var godt det ikke var en SK kommentar. Det er så morsomt som de samme ting kan tolkes forskelligt i forhold til kontekst.

Comment

Misforstå mig ret, nogle gange kan det føles som en rød klud med en træner, der har en puls på 32 efter en halv times spil til et mål, når man selv er lidt frustreret eller ængstelig.

I den situation mente jeg bare, at jeg som fan følte mig hørt og kommet i møde.

Men naturligvis skal Zorniger finde det rette niveau i pressen, så han ikke underløber hele truppen, hver gang præstationen daler i niveau, men det er betryggende, at høre, ham der sidder med nøglerne og beslutningskompetencerne ser det, vi andre ser.
                                Han var jo næsten rasende i nedtakts interviewet kunne jeg se. Syntes måske det er lige i overkanten

Comment

Working...
                                X