Oprindeligt indsendt af El Profesor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025
Collapse
X
-
Jeg er lettet. Den her sejr var virkelig vigtigt.
Men vores defensive? Der er virkelig katastrofalt. Når Fredericia startede at jagte et mål og begyndte at presse os sejlede vi fuldstændig. En flok hovedløse høns er ja bedre organiseret.
På positivsiden har Adam som virkelig har spillet sig op, Myhra som viste helt klar at han er vores første målmand og Jona Niemiec. Han havde allerede en god indhop i Silkeborg og idag bekræftede han at han er en forstærkning for holdet: fysisk stærk, teknisk dygtig, tager også de defensive pligter og har et fighterhjerte."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
siger også man laver fejl - og det er hvad det er. Men når man har lavet en fejl - så må man forsøge at rette op på det, og ikke bare acceptere det - tænker han mangler noget genpres og kampvilje.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægMen han sagde vel også indirekte at han havde nogle spillere der ikke var gode nok. Jeg håber så at han ikke primært mener udholdenhed. Trætte spillere træffer flere dårlige beslutninger, ja. Men der er også gode spillere der ikke er egnet til at blive hejlet igennem fysisk og mentalt.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægMen han sagde vel også indirekte at han havde nogle spillere der ikke var gode nok. Jeg håber så at han ikke primært mener udholdenhed. Trætte spillere træffer flere dårlige beslutninger, ja. Men der er også gode spillere der ikke er egnet til at blive hejlet igennem fysisk og mentalt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er så vildt at målene bliver ved med at vælte ind. Nu må de simpelthen se at få sat en prop i det forsvar.
Nu er det ude mod Brøndby næste gang og ved snart ikke hvad vi kan forvente.
Så forventer jeg mål - begge hold scorer nok, og vi går nok ned i kadence efter 60-70 min.
Yaya er tilbage - håber Arp og Sørensen begge er klar igen...og hvis Ejdum kunne komme tilbage - så ville der også være noget at skifte ind med centralt
- Likes 1
Comment
-
OB har helt styr på kampen, indtil der mangler 1/2 time. Så er OB spillerne trætte, bliver skadet og så sejler det. Forsvaret kommer under pres, fordi angriberne og midtbanen bliver for passive . Så kommer fejlene og dermed målene. Spillerne er ikke i en forfatning der matcher Zorninger spillestil, det ser vi gang på gang. Fiete Arp, var småskadet fra start sagde Zorninger efter kampen. Det er håbløst.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægOB har helt styr på kampen, indtil der mangler 1/2 time. Så er OB spillerne trætte, bliver skadet og så sejler det. Forsvaret kommer under pres, fordi angriberne og midtbanen bliver for passive . Så kommer fejlene og dermed målene. Spillerne er ikke i en forfatning der matcher Zorninger spillestil, det ser vi gang på gang. Fiete Arp, var småskadet fra start sagde Zorninger efter kampen. Det er håbløst.Last edited by Carlok; i går, 20:55.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
Æh, ja. Det må man da så sandelig gå ud fra, ellers er vi ilde stedt.
I den situation mente jeg bare, at jeg som fan følte mig hørt og kommet i møde.
Men naturligvis skal Zorniger finde det rette niveau i pressen, så han ikke underløber hele truppen, hver gang præstationen daler i niveau, men det er betryggende, at høre, ham der sidder med nøglerne og beslutningskompetencerne ser det, vi andre ser.
- Likes 1
Comment
-
Overordnet set er jeg bare kisteglad for de tre point. Det var tre point, vi skulle have, for at holde nedrykningsspøgelset på afstand. Særligt når man tager i betragtning nederlagene til nedrykningskonkurrenterne Vejle og Silkeborg.
Det positive i alt det her er, at baseret på de første 70 minutter af en given fodboldkamp, så har OB potentialet til at blive et top-6 hold. Det negative er, at en fodboldkamp varer 90 minutter plus tillægstid.
Kan vi få stabiliseret vores niveau, komme de der småskavanker til livs, og få kontinuitet ind på de bagerste 6 pladser (særligt målmand og midtstoppere), så er jeg slet ikke nervøs for denne sæson.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægHan er befriende frustreret at lytte til. Det giver mig en følelse af, at der bliver arbejdet benhårdt på at blive bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Misforstå mig ret, nogle gange kan det føles som en rød klud med en træner, der har en puls på 32 efter en halv times spil til et mål, når man selv er lidt frustreret eller ængstelig.
I den situation mente jeg bare, at jeg som fan følte mig hørt og kommet i møde.
Men naturligvis skal Zorniger finde det rette niveau i pressen, så han ikke underløber hele truppen, hver gang præstationen daler i niveau, men det er betryggende, at høre, ham der sidder med nøglerne og beslutningskompetencerne ser det, vi andre ser.
Comment
Comment