Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Er det bare mig eller burde Myhra ikke have forladt stregen pillet den?

Comment

Hold nu kæft det holdt hårdt.

Comment

Hold kæft, mine nerver er ikke til mere af den slags. Hvordan kan et hold spille sådan forskellig på bare få minuter? Men Ouedraogo er en konge på midtbanen og godt med et Niemec og et Sørensen mål. Men holdet skal være i en forfatning, hvor de kan holde et føring mere komfortabel og kontrolerende.

Comment

En Fredericia spiller holder fast i Myhra, så han ikke kan komme ud. Men det er så ikke strafbart?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg synes han bliver holdt

Comment

Slut! Gudskelov. Der var vi heldige. Ikke ligefrem en fortjent sejr, men lige nu må vi nøjes. Hvad der dog står soleklart er, at vi rykker ned hvis vi bliver ved med at lukke 2 mål ind pr kamp. Vi kan simpelthen ikke score 3 hver gang - det har vi kun gjort de 3 kampe vi har vundet og 3-3 i Herning

Comment

Vi vandt - ufortjent. Men der er vundne kampe som denne der kan redde os fra nedrykning - og selvfølgelig et par bedre spillere..

Comment

Det mener jeg ikke helt han kan klandres for. Plus han har et par redninger, der holder vores føring. Han er klart vores bedste målmand pt.

Comment

han blevv holdt af en Fredericia spiller - som så åbenbart når at slippe ham inden dommeren mener det er strafbart.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                      En Fredericia spiller holder fast i Myhra, så han ikke kan komme ud. Men det er så ikke strafbart?
                      Synes også den sagtens kunne være dømt.

Comment

Shit det holdt hårdt. Glad for sejren, MEGET vigtigt og tiltrængt

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes ikke vi skal gøre Mucolli bedre end han var - teknikken fejlede jo ikke, men indsatsen og defenssivt arbejde manglede jo bare - derfor var der ikke plads til ham
                          Måske til dels det defensive, synes ikke der var problemer med indsatsen på banen. Har set flere som gav mindre og startede inde.

Comment

22 mål lukket ind i 9 kampe - vi nærmer os 2,5 mål/kamp - det er vanvittigt. Men syntes jo også vi så efter de reducerer hvorfor vi lukker så mange mål ind - vi holder helt op med at forsvarer os, sejler rundt...nuij det var sløjt at se på

Comment

Vigtig sejr.

vi har momenter af godt spil. Vores forsvar må være det svageste i suppen pt.

Igen må mam undres over DBU og deres linje. Det er et mirakel at FCF var 11 spillere til sidst. Fra min stol lignede det en hel bevidst strategi i om at skade Arp. Takseret til et lunkent gult kort. VAR kalder korrekt dommeren ud og billederne viser tydeligt det mål ikke skal stå. Alligevel gør det. Hvad fanden sker der?
                              Last edited by Mhjortebjerg; i går, 20:04.
                              Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Jeg er super super glad for den her sejr. Men men men. Det er jo rystende usikkert efter en lille times tid. Hvad foregår der?

Comment

Working...
                                X