Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
    Jeg er super super glad for den her sejr. Men men men. Det er jo rystende usikkert efter en lille times tid. Hvad foregår der?
    Den tager jeg på mig. Det var der, jeg begyndte at se med efter endt putning af sønnike.

Comment

Niemiec - hjemmebanedebut, matchvinder og åbenbart også fødselar! Tillykke til ham, og han gav os en god kamp i gave

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Vi vandt - ufortjent. Men der er vundne kampe som denne der kan redde os fra nedrykning - og selvfølgelig et par bedre spillere..
        Arj- jeg synes det er hårdt at kalde sejren for ufortjent. Jeg synes vi spillede bedre end Fredericia i det meste af kampen. Jeg er godt klar over, at Fredericia har nogle chancer, men Ganaus, Grot og Elias havde også store chancer.

Vi kommer under pres og Fredericia finder et højere niveau, men jeg er slet ikke enig i, at det er decideret ufortjent.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg synes han bliver holdt
          Ok. Kunne man ikke/ se på stadion

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
            Måske til dels det defensive, synes ikke der var problemer med indsatsen på banen. Har set flere som gav mindre og startede inde.
            men det kan jo også være nok. Du skal altså være god hvis der skal være plads til dig som en "luksus" spiller. Prøv at se hvor meget Falk arbejder - og ikke kun frem af banen.

Men godt at Mucolli har fundet et sted hvor han passer ind, har bare svært ved at se vi skulle kunne bruge ham i OB

Comment

Ufortjent, nej - men vi er jo helt væk størstedelen af anden halvleg.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men det kan jo også være nok. Du skal altså være god hvis der skal være plads til dig som en "luksus" spiller. Prøv at se hvor meget Falk arbejder - og ikke kun frem af banen.

Men godt at Mucolli har fundet et sted hvor han passer ind, har bare svært ved at se vi skulle kunne bruge ham i OB
                Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om, at Zorniger ikke havde kigget hans vej.

Comment

På trods af der blev lukket to mål ind - så syntes jeg vi så hvorfor Myhra bør stå - havde nogle vigtige indgreb. Også en fin kamp af Grot efter det han viste i søndags. Og endnu en god kamp af Adam Sørensen - lad os ikke håbe han er for hårdt ramt af skade.

generelt en fin kamp, uden at være prangende - vi sidder på meget af spillet, men skaber for lidt. Efter vi kommer på 2-0 bør det aldrig blive spændende. Men deres reducering og holdets manglende kræfter efter de 65 min. så går det hele pludseligt op i hat og briller - masser af panik og håbløse forsvarsaktioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om, at Zorniger ikke havde kigget hans vej.
                    helt enig

Comment

Zorniger er ikke tilfreds med indsatsen

Comment

Han er befriende frustreret at lytte til. Det giver mig en følelse af, at der bliver arbejdet benhårdt på at blive bedre.

Comment

Zorniger om kampen: Ønskede meget mere intensitet, men måtte tage hensyn. Fiete startede kampen småskadet (mærkede noget siden i morges). 4 spillere forbi fysioterapeuten i pausen. For mange spillere håber at en 2-0 føring bare kan køres hjem og det er et problem. Ser frem til at få Yaya tilbage. Falk og Bjørn træffer rigtige beslutninger, men andre spillere gør ikke. Problemet er beslutningstagning hos spillerne. Forventer at de erfarne spillere stepper up, og at holdet ikke bare håber på at det nok skal gå. Holdet er som det er, og der arbejdes på at løfte niveauet.
                          Om Myhra: vi har brug for at målmænd redder bolde. Myhra tager et indlæg, husker ikke andre aktioner. Anerkender at han skal bruge tid på at komme i gang. Han står næste kamp, medmindre han bliver skadet eller lignende.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                            Han er befriende frustreret at lytte til. Det giver mig en følelse af, at der bliver arbejdet benhårdt på at blive bedre.
                            Enig

Comment

Myhra glad for at være tilbage og var aldrig i tvivl at han ville stå i striwerne igen

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                                Zorniger om kampen: Ønskede meget mere intensitet, men måtte tage hensyn. Fiete startede kampen småskadet (mærkede noget siden i morges). 4 spillere forbi fysioterapeuten i pausen. For mange spillere håber at en 2-0 føring bare kan køres hjem og det er et problem. Ser frem til at få Yaya tilbage. Falk og Bjørn træffer rigtige beslutninger, men andre spillere gør ikke. Problemet er beslutningstagning hos spillerne. Forventer at de erfarne spillere stepper up, og at holdet ikke bare håber på at det nok skal gå. Holdet er som det er, og der arbejdes på at løfte niveauet.
                                Om Myhra: vi har brug for at målmænd redder bolde. Myhra tager et indlæg, husker ikke andre aktioner. Anerkender at han skal bruge tid på at komme i gang. Han står næste kamp, medmindre han bliver skadet eller lignende.
                                siger også man laver fejl - og det er hvad det er. Men når man har lavet en fejl - så må man forsøge at rette op på det, og ikke bare acceptere det - tænker han mangler noget genpres og kampvilje.

Comment

Working...
                                X