Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fin vending af Grot og et tørt hug - lige udenom målet

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Vi har da fuldstændig sluppet grebet om kampen
      Jeg synes tværtimod det var klogt at trække tempoet ud af kampen, gemme kræfter og sikre man gik til halvleg med en vigtig føring - også for mentaliteten.

Comment

en første halvleg hvor vi spillede lidt mere kontrollerende og langsomt, sad på det meste af spillet men begrænset hvad vi reelt har skabt af chancer. Der skal et VAR straffe til at give os føringen.

Fredericia bliver let farlige på deres omstillinger, og Myhra har ikke glemt hvordan man tager med hænder.

Comment

Så OB, nu er vi foran. Igen. Hvad vil I gøre ved den denne gang?

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            Vi har da fuldstændig sluppet grebet om kampen
            Den gamle floskel om at mål ændre kampe lever i bedste velgående.
            Efter en første halvleg i gå tempo burde OB have luft til 80 min. inden der skal skiftes.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Fedt og skål En 6 pack elefanter koster ca 50 kr her, men det er også i Zabka og i Warszawa. Hvis man tager til Polen for at sparer penge på sin ferie, så det på landet i Polen og ikke hovedstaden. Prisforskellen er ret vild, men det er løn forskellen også,
              Skååål... det samme her i Bulgarien

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg synes tværtimod det var klogt at trække tempoet ud af kampen, gemme kræfter og sikre man gik til halvleg med en vigtig føring - også for mentaliteten.
                det gjorde vi da stort set hele første halvleg...

Comment

Oudroago spiller stærkt. Han er god

Comment

Det har ikke været særlig inspirerende fodbold, men vi har til trods for det stadig domineret. Mange fejl og ikke rigtig noget genpres at råbe hurra for. Arp er ukarakteristisk dårlig i dag. Adam synes jeg derimod har været fin, og Myhra sikker i sine indgreb indtil videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                      Har et mancrush på Ouedraogo. Sikker, boldstærk med gode afleveringer. Eneste anke er når han skal op og heade til bolden. Selv Mucoli kan heade over ham.
                      Jeg har ham som vores bedste i 1 halveg
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Vi er ikke uheldige med den type kendelser i år.

Jeg har sværere og sværere ved at se, hvordan nuværende struktur skal befordre den måde, AZ vil spille på. Jeg synes, og det kan være forkert, at vi ville få en langt bedre balance - både i det offensive spil og i presset - ved at bytte en midterforsvarer for en 8er.

Jo jo, Ejdum er ude, jo jo, vi er tynde. Men man kunne altså fint prøve WM dér.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Jeg har ham som vores bedste i 1 halveg
                          Eller BP

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Vi er ikke uheldige med den type kendelser i år.

Jeg har sværere og sværere ved at se, hvordan nuværende struktur skal befordre den måde, AZ vil spille på. Jeg synes, og det kan være forkert, at vi ville få en langt bedre balance - både i det offensive spil og i presset - ved at bytte en midterforsvarer for en 8er.

Jo jo, Ejdum er ude, jo jo, vi er tynde. Men man kunne altså fint prøve WM dér.
                            Synes bare at han har vist at han ikke har fysikken til det. Modstanderen lukker ham bare.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Så OB, nu er vi foran. Igen. Hvad vil I gøre ved den denne gang?

MvH ChrisOB
                              Ja spændende. Det har jo desværre gået galt i flere kampe.
                              Nu må de vise, at de kan holde nullet og banke et par stykker mere ind…

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Synes bare at han har vist at han ikke har fysikken til det. Modstanderen lukker ham bare.
                                Måske. Ikke oplagt enig. Han har lagt en del kilo på og vil jo have væsentlig mere støtte med én anden 8er, en 6er og en 10er.

Jeg har derimod svært ved at se hvad en ekstra midterforsvarer giver os.

Comment

Working...
                                X