Fin vending af Grot og et tørt hug - lige udenom målet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025
Collapse
X
-
en første halvleg hvor vi spillede lidt mere kontrollerende og langsomt, sad på det meste af spillet men begrænset hvad vi reelt har skabt af chancer. Der skal et VAR straffe til at give os føringen.
Fredericia bliver let farlige på deres omstillinger, og Myhra har ikke glemt hvordan man tager med hænder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Fedt og skålEn 6 pack elefanter koster ca 50 kr her, men det er også i Zabka og i Warszawa. Hvis man tager til Polen for at sparer penge på sin ferie, så det på landet i Polen og ikke hovedstaden. Prisforskellen er ret vild, men det er løn forskellen også,
- Likes 1
Comment
-
Vi er ikke uheldige med den type kendelser i år.
Jeg har sværere og sværere ved at se, hvordan nuværende struktur skal befordre den måde, AZ vil spille på. Jeg synes, og det kan være forkert, at vi ville få en langt bedre balance - både i det offensive spil og i presset - ved at bytte en midterforsvarer for en 8er.
Jo jo, Ejdum er ude, jo jo, vi er tynde. Men man kunne altså fint prøve WM dér.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægVi er ikke uheldige med den type kendelser i år.
Jeg har sværere og sværere ved at se, hvordan nuværende struktur skal befordre den måde, AZ vil spille på. Jeg synes, og det kan være forkert, at vi ville få en langt bedre balance - både i det offensive spil og i presset - ved at bytte en midterforsvarer for en 8er.
Jo jo, Ejdum er ude, jo jo, vi er tynde. Men man kunne altså fint prøve WM dér.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Synes bare at han har vist at han ikke har fysikken til det. Modstanderen lukker ham bare.
Jeg har derimod svært ved at se hvad en ekstra midterforsvarer giver os.
- Likes 1
Comment
Comment