Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Start 11;

Myhra

Owusu Bürgy BP Askou Sørensen

Ouedarogo Falk

Arp

Ganaus Grot

Bænken; Sander, McCoy, Andersen, Gomez, Grubbe, Martin, Friis, Niemic, Hansborg

Forstår simpelthen ikke at man ikke skifter formation, men forhåbentlig ved Zorninger bedre end mig.

Comment

Myhra fra start er det eneste rigtige
      Last edited by Wessels er en mur; i går, 18:09.

Comment

Bjørninho scorer i aften!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Forstår simpelthen ikke at man ikke skifter formation, men forhåbentlig ved Zorninger bedre end mig.
          til hvad? 4-4-2? vi har i forvejen et underskud af midtbane spillere, man skulle have bragt min. en midtbanespiller mere ind i sommervinduet for det var en mulighed som jeg ser det.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

til hvad? 4-4-2? vi har i forvejen et underskud af midtbane spillere, man skulle have bragt min. en midtbanespiller mere ind i sommervinduet for det var en mulighed som jeg ser det.
            Helt enig. Og med Ejdum ude mangler der endda en af de få som er ligadygtigt der.
            Glæder mig om Myhra tilbage på burret og at vi med Niemiec har en god indskifter på offensiven. Synes han kom ind med god energi sidst i Silkeborg. Så: Groth, kom nu og scor, der venter ellers en at overtage din startplads.
            Last edited by andlox; i går, 17:47.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Jeg er smånervøs før en hjemmekamp imod Fredericia... hvad fanden sker der. Kom så OB!

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                Jeg er smånervøs før en hjemmekamp imod Fredericia... hvad fanden sker der. Kom så OB!

Ja det samme her, Jeg har kun håbet at klamre mig til, aner ikke hvad jeg skal forvente

Comment

Ja det er jeg også. Kom nu med en god start på weekenden.

Comment

Link her - dog uden kommentatorlyd

https://www.camel1.live/game/match-o...65mkyhk7pxdr1g

Comment

Pivskid men er i samme båd … bare fredagsbar ramt ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Bravo, Bjørn

Comment

OB har generelt siddet på spillet det første kvarter, det har set ok ud. Men syntes Fredericia har været farligst, uden det dog er blevet til de helt store chancer

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Ja det er jeg også. Kom nu med en god start på weekenden.
                            vel ikke så underligt - vi SKAL vinde. Endnu et nederlag så begynder krisesnakken alt andet lige at melde sig - 1 point i fem kampe, under stregen og den anden oprykker vil være 6 point foran os...

Men altså det er en kamp vi alle dage skal vinde...derfor kan det jo godt gå galt, bolden er rund og alt det der.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Pivskid men er i samme båd … bare fredagsbar ramt ..
                              Carlsberg er begyndt at sælge Elefant øl på 10,5 procent her i Polen, så jeg tog sådan en 6 pack. Så det enten til fest eller gravøl. Hvis Albani solgte giraf øl hernede, så købte jeg naturligvis dem. Ja, jeg er en sand dyreven....
                              Last edited by Mwape; i går, 18:21.

Comment

Working...
                              X