Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fredericia forsvarer sig godt - vi har svært ved at spille os igennem....er bange for den kontra de pludselig slår....

Comment

Godt det der af Adam S. Fight med kø`ma!

Comment

Synes godt nok vi spille langsomt

Comment

Synes desværre at Grot ligner en der fortsætter med den lidt lade attitude. Synes ellers at jeg var positivt overrasket over ham på det punkt i sidste sæson.

Comment

fint genpres af sørensen - vinder bolden tæt på mål - det har vi set for lidt af i dag...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vel ikke så underligt - vi SKAL vinde. Endnu et nederlag så begynder krisesnakken alt andet lige at melde sig - 1 point i fem kampe, under stregen og den anden oprykker vil være 6 point foran os...

Men altså det er en kamp vi alle dage skal vinde...derfor kan det jo godt gå galt, bolden er rund og alt det der.
              Præcis..... Men man er jo altid nervøs for OB og så en fredagskamp der skal vindes.....

Comment

Michael Hansen ligner det man får, når man køber Morten Harket på Temu. Men meget dygtig træner og ok spiller i sin tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                  Synes desværre at Grot ligner en der fortsætter med den lidt lade attitude. Synes ellers at jeg var positivt overrasket over ham på det punkt i sidste sæson.
                  jeg syntes ellers han har haft et par fine aktioner - men er jo ikke meget på bolden, men det samme kan jo siges om Ganaus...

Comment

Vi spiller dårligt mod et pivringe Fredericia hold.

Comment

Det er godt nok ikke meget vi skaber. Der skal være mere løb uden bold, når de står så godt organiseret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Carlsberg er begyndt at sælge Elefant øl på 10,5 procent her i Polen, så jeg tog sådan en 6 pack. Så det enten til fest eller gravøl. Hvis Albani solgte giraf øl hernede, så købte jeg naturligvis dem. Ja, jeg er en sand dyreven....
                        Jeg drikker Shumensko i Sofia... 2½ liter til 11 kroner i supermarkedet

Comment

Arps ringeste 30 min i OB-trøjen. Han har smidt alting væk.

Comment

Arp er blevet "opdaget" af de andre hold. (Selvfølgelig) Ikke god for tiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                              Arps ringeste 30 min i OB-trøjen. Han har smidt alting væk.
                              og så laver han et rigtigt fint skud på mål

Comment

Falk og Arp er godt nok ringe i dag :-/
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Working...
                                X