Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
igen - havde budet været stort nok...Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Ifølge Farzam kom buddet tidligt i vinduet, så tænker du rammer plet her. OB sælger ham ikke på dette tidspunkt i karrieren... som Farzam også sagde, at det har OB ikke i sinde at gøre, i dette tilfælde til BIF.
internt hvad vurderer man at man kan skyde ham afsted for? 35 mill...var BIF så kommet med 28 - så det måske lidt sværere at sige nej til. Men så snakker vi også Vallys penge - og han havde trods alt vist lidt mere end Ejdum har endnu.
Jeg glæder mig over vi trods alt er et sted hvor vi kan afvise den slags bud...
Comment
-
Med det ambitionsniveau vil vi altid være et bundhold i SL eller tophold i 1. DivisionOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægifbl med snak om Frøkjær i SFÅ får TB sagt at OB aldrig er i nærheden af at betale 9 mill for en spiller - som BIF angiveligt har betalt.
...det niveau skal godt nok hæves på sigt hvis man vil noget
Comment
-
Gav OB ikke en mio euro for Gomez? Det er ikke 9 mio kr. men heller ikke langt fra så det er vel et spørgsmål om tid …Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægifbl med snak om Frøkjær i SFÅ får TB sagt at OB aldrig er i nærheden af at betale 9 mill for en spiller - som BIF angiveligt har betalt.
...det niveau skal godt nok hæves på sigt hvis man vil noget
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ce=chatgpt.com
men OB har fået bedre spillere til lavere beløb .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
TB siger jo også, at buddet aldrig kunne blive godt nok, i den henseende at ville sælge.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
igen - havde budet været stort nok...
internt hvad vurderer man at man kan skyde ham afsted for? 35 mill...var BIF så kommet med 28 - så det måske lidt sværere at sige nej til. Men så snakker vi også Vallys penge - og han havde trods alt vist lidt mere end Ejdum har endnu.
Jeg glæder mig over vi trods alt er et sted hvor vi kan afvise den slags bud...
Selvfølgelig, kom der et eller andet helt vildt, så vil der jo være en grænse for hvor længe man siger nej, men jeg tror ikke BIF kunne have mønstret noget bud der ville blive accepteret.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Fcn sagde nej til 135 millioner kroner for en af deres spillere i går.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
TB siger jo også, at buddet aldrig kunne blive godt nok, i den henseende at ville sælge.
Selvfølgelig, kom der et eller andet helt vildt, så vil der jo være en grænse for hvor længe man siger nej, men jeg tror ikke BIF kunne have mønstret noget bud der ville blive accepteret.
Jeg synes faktisk ikke engang han er vildt dygtig.
Vi må bare sige superligaen er et sted i disse år hvor økonomien er vidt forskellig fra klub til klub.
Fcn er ikke et sportshold mere, de er ren profit.
Comment
-
Tror virkelig Lyngby har gjort et godt køb der. Som jeg ser det passer han rigtig fint ind i deres spillestil.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mon ikke vi ser Lyngby tilbage i superligaen til sommer.
Comment
-
Ja, jeg forstår efterhånden heller ikke længere de priser der.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Fcn sagde nej til 135 millioner kroner for en af deres spillere i går.
Jeg synes faktisk ikke engang han er vildt dygtig.
Vi må bare sige superligaen er et sted i disse år hvor økonomien er vidt forskellig fra klub til klub.
Fcn er ikke et sportshold mere, de er ren profit.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Så fordi han ikke passer ind, og (hvad han lader være usagt) ikke er god nok.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Hverken Frøkjær eller Thomasen er gode nok til at bringe OB op på næste niveau. Det er fint at man ikke bruger peng ee på dem. Frøkjær er ugidelig og Thomasen er en snegl. De passer overhovedet ikke ind i OBOprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Så fordi han ikke passer ind, og (hvad han lader være usagt) ikke er god nok.
- Likes 4
Comment
-
BIF har vel ikke hentet Frøkjær for sjov ..Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Hverken Frøkjær eller Thomasen er gode nok til at bringe OB op på næste niveau. Det er fint at man ikke bruger peng ee på dem. Frøkjær er ugidelig og Thomasen er en snegl. De passer overhovedet ikke ind i OB"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Frøkjær kunne spille fodbold så man fik minder om nogle af de største ligaer, men det kun primært i glimt og aldrig i flere på hinanden følgende kampe.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
BIF har vel ikke hentet Frøkjær for sjov ..
Jeg er sikker på han nok skal få nogen succes i BIF, for han kan noget med en bold, men jeg er også sikker på de hellere ville have haft Ejdum.
Og lad det også være sagt, jeg vil også mange gange hellere have Ejdum i OB.
- Likes 2
Comment
-
Marxsø skulle være kontraktfri. Venstrebenet? Nåede han at overlappe med enten Troels eller Zorniger i BIF?Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
Comment