Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er vel pointen - der er ingen der ønsker at sælge Ejdum til BIF - eller en anden dansk klub.

MEN - kommer der en klub og smider et tilpas stort beløb, så vil Troels og Niels i det mindste blive nødt til at overveje det. Og så vil det blive op til Ejdum på det tidspunkt.

Men tænker ikke det er det der har været tilfældet - mon ikke BIF har forsøgt om de kunne "tryne" lillebror - komme med et bud på 10-12 mill. for at se hvor desperate OB var...og bud i det leje tænker jeg godt Troels har bemyndigelse til bare at afvise.
    Tror kun det er uhørt store bud fra eksotiske steder som kan få OB til at sælge profiler i vintervinduet på længerevarende kontrakter. Brøndby har slet ikke muskler til at købe Ejdum og det ved de godt. Interessen er den rene smiger, der kan give dem et forspring, hvis der går Falk/slotsager i den, og Ejdum gud forbyde det, fortsat vil stå i striwer med under et år til kontraktudløb om halvandet år.
    De scenarier er dog forhåbentlig overståede kapitler med spillere i Ejdum-klassen. Planen må være et sommerskifte langt fra Brøndby i 2026, eller alternativt et nyt signal om gearskifte, hvor man forlænger et år, så han kan bidrage til den videre udvikling i en sæson mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er vel pointen - der er ingen der ønsker at sælge Ejdum til BIF - eller en anden dansk klub.

MEN - kommer der en klub og smider et tilpas stort beløb, så vil Troels og Niels i det mindste blive nødt til at overveje det. Og så vil det blive op til Ejdum på det tidspunkt.

Men tænker ikke det er det der har været tilfældet - mon ikke BIF har forsøgt om de kunne "tryne" lillebror - komme med et bud på 10-12 mill. for at se hvor desperate OB var...og bud i det leje tænker jeg godt Troels har bemyndigelse til bare at afvise.
      10-12 millioner tror jeg nu ikke de har budt. Det ved de selv i Brøndby er langt under markedspris.
      Så Morten Brun gættede på 15-20 millioner, og at de mindst skulle fordoble budet før det var realistisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

10-12 millioner tror jeg nu ikke de har budt. Det ved de selv i Brøndby er langt under markedspris.
        Så Morten Brun gættede på 15-20 millioner, og at de mindst skulle fordoble budet før det var realistisk.
        det selvf. ren spekulation - 15 mener jeg også er alt for lavt.

Det mener jeg sådan set også 20, eller lad os sige 3 mill euro er...men der begynder vi alligevel at bevæge os ind et sted hvor jeg tænker Troels skal til at snakke med Thorborg om det. Hvad har Ejdum spillet - knapt en halv sæson i superligaen? Jeg tror bestemt man kan sælge for mere...men man ved aldrig. Håber vi (OB som klub) er ved at få så store tanke om sig selv at man naturligvis ikke sælger til en (mere eller mindre) direkte konkurrent

Og hans unge alder, potentialet plus det sene tidspunkt i vinduet - så bliver det kun dyrere, og ikke kun for BIF...

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Tror kun det er uhørt store bud fra eksotiske steder som kan få OB til at sælge profiler i vintervinduet på længerevarende kontrakter. Brøndby har slet ikke muskler til at købe Ejdum og det ved de godt. Interessen er den rene smiger, der kan give dem et forspring, hvis der går Falk/slotsager i den, og Ejdum gud forbyde det, fortsat vil stå i striwer med under et år til kontraktudløb om halvandet år.
          De scenarier er dog forhåbentlig overståede kapitler med spillere i Ejdum-klassen. Planen må være et sommerskifte langt fra Brøndby i 2026, eller alternativt et nyt signal om gearskifte, hvor man forlænger et år, så han kan bidrage til den videre udvikling i en sæson mere.
          enig - og med så kort tid igen af vinduet, så vil en masse mill. ikke hjælpe synderligt meget nu og her.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-20-millioner
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://campo.dk/2026/01/28/troels-b...re-bif-rygter/
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

TB siger jo hverken buh eller bøh til spørgsmålet om Ejdum eller andre spillere for den sags skyld når han spørges .. naturligt nok. Max siger dog selv til FS/SF at han også er i OB når vinduet er lukket :)
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                X