Oprindeligt indsendt af Jebola
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
På papiret ja måske. Må dog indrømme jeg aldrig har hørt om ham den nye før, hvilket jeg heller ikke havde om Ganaus.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså på papiret er vi da styrket - men lad os nu lige få set vores nye nr 10 an.
Syntes det er positivt man har fået adresseret vores klart største mangel - men håber da man gør lidt mere, og der er så også to uger endnu, så meget kan ske.
Jeg håber stadig på en løsning med Grubbe og Trybull - mest fordi jeg så håber det giver plads til en ny spiller. Og ellers så bliver de i truppen de næsten 5 mdr. Trybull får næppe nogen spilletid - så ingen forandring der, Grubbe kommer nok til at tage et skridt tilbage i køen, men får nok lidt min. men meget bliver det næppe til.
Men tænker da Grubbe må have sat sin agent i arbejde, undersøger mulighederne - for der skal jo ske noget senest til sommer.
Og han er ok.
Lad os nu lige se vores nye mand på banen først, før vi siger vi er styrket. Han har trods alt ikke brændt nogen liga af endnu.
Comment
-
Der er 14 dage af vinduet endnu. Masser af tid. Desuden er det svenske/norske vel åbent længere? Så kan der vel ske noget efterOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet ser ikke ud til vi kommer af med nogen af dem der ikke spiller ret meget.
Man lader åbenbart kontrakterne løbe ud. Tror desuden ikke der kommer mere ind.
Med vores nye mand på midtbanen er vi også dækket udmærket ind til den kommende halvsæson.
Vi går jo efter at gå styrket ud af hvert vindue. Spørgsmålet er så om vi er det?
Foråret giver os svaret.
Jeg føler mig stadig overbevist om at 1-2-3 spillere forlader OB nu her inden længe
Comment
-
Tre spillere lyder af meget .. så kommer der da også noget ind men det er fint.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der er 14 dage af vinduet endnu. Masser af tid. Desuden er det svenske/norske vel åbent længere? Så kan der vel ske noget efter
Jeg føler mig stadig overbevist om at 1-2-3 spillere forlader OB nu her inden længe"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
True that ..Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
2 markspillere og 1 målmand er ikke meget. Men selvfølgelig ikke sikkert det sker. Bare en mulighed"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Ingen garanti for, at han er 63 millioner kroner værd. Det er denondebrøleme mange penge. Hvis du ikke vinder Superligaen og kommer i CL, så har makkeren en sygt dårlig forrentning på investeringen. Dertil er præmiepengene i Superligaen bare ikke store nok.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægFCk er ved at hente en spiller i Fiorentina på leje - med en option på køb på 63 mill...
OB har handlet flot de sidste par vinduer - men der skal godt nok til at ske noget hvis vi for alvor skal gøre os håb om at vende tilbage til toppen...
Jeg mener, at OB skal gøre sig forhåbninger om at finde spillere i lejet 0-8 millioner, og måske om 2-3 år kunne ligge i lejet 0-15 millioner kroner, men så er vi også ved at have makset den konto ud.
- Likes 3
Comment
-
FCK er økonomisk en helt anden størrelse end OB, de har nu haft flere år med aktionær udbytte på 100 millioner eller mere (og der blev tjent mere end udbyttet ...) - Parken kan heller ikke sammenlignes med Odense stadion og derudover har FCK et forretningsben der er tilsvarende større end OB'sOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægFCk er ved at hente en spiller i Fiorentina på leje - med en option på køb på 63 mill...
OB har handlet flot de sidste par vinduer - men der skal godt nok til at ske noget hvis vi for alvor skal gøre os håb om at vende tilbage til toppen...
Hvis OB skal blive mestre engang i fremtiden, så vil det være et 'lucky punch' a la Herfølge's - Lad os håbe på at det lykkedes en dag ;-)
Comment
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...tinsk-guldfuglOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægFCk er ved at hente en spiller i Fiorentina på leje - med en option på køb på 63 mill...
det er bare der de er .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
bestemt ikke - vi har før set de har hentet dyrt ind hvor det ikke er gået som håbet.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Ingen garanti for, at han er 63 millioner kroner værd. Det er denondebrøleme mange penge. Hvis du ikke vinder Superligaen og kommer i CL, så har makkeren en sygt dårlig forrentning på investeringen. Dertil er præmiepengene i Superligaen bare ikke store nok.
Jeg mener, at OB skal gøre sig forhåbninger om at finde spillere i lejet 0-8 millioner, og måske om 2-3 år kunne ligge i lejet 0-15 millioner kroner, men så er vi også ved at have makset den konto ud.
Men skal vi blande os på sigt - bare i top 4 bliver vi nok nødt til at bryde 2 mill euro grænsen på et tidspunkt, der er som regel bare en sammenhæng mellem pris og kvalitet.
edit: og så kan vi jo håbe det glipper for dem og eller fcm et par år - så kommer de også til at kunne mærke det - da deres forretning er gearet til at spille europæiskLast edited by mhbp; i går, 15:46.
- Likes 2
Comment
-
Hvis AGF vinder i år, så kommer det til at gøre rigtig ondt på de to store, for så er de holdt ude af det rigtig rentable selskab.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
bestemt ikke - vi har før set de har hentet dyrt ind hvor det ikke er gået som håbet.
Men skal vi blande os på sigt - bare i top 4 bliver vi nok nødt til at bryde 2 mill euro grænsen på et tidspunkt, der er som regel bare en sammenhæng mellem pris og kvalitet.
edit: og så kan vi jo håbe det glipper for dem og eller fcm et par år - så kommer de også til at kunne mærke det - da deres forretning er gearet til at spille europæisk
Så begynder trupperne at blive dyre og store at holde sammen på.
Comment
-
Vil vurdere agf har 5% chance for et mesterskab. Det kommer ikke til at ske.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Hvis AGF vinder i år, så kommer det til at gøre rigtig ondt på de to store, for så er de holdt ude af det rigtig rentable selskab.
Så begynder trupperne at blive dyre og store at holde sammen på.
Comment
-
Comment