Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

held og lykke til ham. Håber han finder et sted hvor han passer ind og kan udvikle sig.

Comment

Angrebstalent Lasse Legolas Embring Andersen rykkes op til førsteholdet. Skrev kontrakt til sommer 29, så man bygger åbenbart op ham.
      Fedt navn i øvrigt og hvis han skyder som Legolas så bliver det kæmpe fed.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Mentaltræneren Troels Bangaard takker af ved årsskiftet.
        https://ob.dk/nyheder/2025/december/..._H2m0WDmInRJkQ
        Det skuffer mig virkelig, det var altid en fornøjelse ham i Ådalen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Mentaltræneren Troels Bangaard takker af ved årsskiftet.
          https://ob.dk/nyheder/2025/december/..._H2m0WDmInRJkQ
          Det skuffer mig virkelig, det var altid en fornøjelse ham i Ådalen.
          Enig.
          Ligesom Lektonens exit, så er dette også en dårlig nyhed.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig.
            Ligesom Lektonens exit, så er dette også en dårlig nyhed.
            Ja, ærgerligt. Svært ikke at spekulere i om der kan lægge mere bag. Jeg kan i hvert fald nemt have nogle fordomme om, at Zorniger ikke altid er så lydhør overfor input fra en mentalcoach som ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Ja, ærgerligt. Svært ikke at spekulere i om der kan lægge mere bag. Jeg kan i hvert fald nemt have nogle fordomme om, at Zorniger ikke altid er så lydhør overfor input fra en mentalcoach som ham.
              Havde aldrig følelse at der er noget galt når var i Ådalen. Troels var faktisk altid med i træninger og havde ikke indtrykket at han blev holdet udenfor.
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Ja jo være at han selv har fundet noget andet … eller at hans speciale er at lave turn-around i krisetid og overlader det til andre at lave vindermentalitet .. det kan jo være mange ting .. kan være at udfordringen ikke længere er den samme og dermed ikke så interessant ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ja jo være at han selv har fundet noget andet … eller at hans speciale er at lave turn-around i krisetid og overlader det til andre at lave vindermentalitet .. det kan jo være mange ting .. kan være at udfordringen ikke længere er den samme og dermed ikke så interessant ..
                  Tænker også det er helt udramatisk. Og så tyder det på, at Bangaard er blevet fan af klubben. Håber så at vi får en ny mentalcoach, som kan rykke os til næste niveau. Det stoler jeg på, Troels har kontakterne til.
                  Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                  lykke, ulykke de gange på rad,
                  medgang og modgang hinanden tilråbe,
                  solskin og skyer de følges og ad.
                  Jorderigs guld
                  er prægtig muld,
                  Himlen er ene af salighed fuld.
                  - Kingo, 1681

Comment

Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

Tænker også det er helt udramatisk. Og så tyder det på, at Bangaard er blevet fan af klubben. Håber så at vi får en ny mentalcoach, som kan rykke os til næste niveau. Det stoler jeg på, Troels har kontakterne til.
                    FS/SF har et interview med Banggaard i dagens avis. Jeg har sakset lidt artiklen og der absout intet der tyder på "ondt blod" som begrundelse for afskeden. Troels Banggaard er imø. en tidligere striwet helt fra nu af Her er lidt af det han siger

"Et stærkt omklædningsrum

Troels Banggaard selv takker for sin tid i klubben.

- Jeg har været enormt glad for min tid i OB. At komme ind i de sidste uger af nedrykningssæsonen og mærke den energi og lyst, der var til at rejse sig og skabe det, jeg mener, er et helt unikt omklædningsrum i topfodbold. Det har jeg nydt hver eneste dag både i Ådalen og på tværs af hele OB-universet, siger Troels Banggaard og uddyber beslutningen:

- For mig er det naturligt nu at skulle ud og se det udefra. Når man har været så tæt inde på noget, så er det nogle gange godt at zoome lidt ud og se det udefra igen. Nu siger jeg tak for denne gang og glæder mig over, at jeg efterlader klubben et stærkt sted, som en oprykker, der har fundet fodfæste i 3F Superligaen, og med et stærkt omklædningsrum, der kan håndtere både fremgang og modgang. OB vil altid stå mit hjerte nær, og jeg håber vores veje krydses igen i fremtiden, slutter Troels Banggaard."

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                    X