Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://fyens.dk/ob/der-er-syv-spill...6534c65b41a-19

Ikke så meget nyt i den artikel, andet end det ser svært ud med en forlængelse med Owusu.
    Mon ikke det bare bliver McCoy på backen så?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ikke så meget nyt i den artikel, andet end det ser svært ud med en forlængelse med Owusu.
      Hvad er årsagen til man muligvis ikke forlænger med Owusu ?

Comment

Owusu har været en loyal soldat, og han er en stabil, velskolet og boldfast back. Har er dog også en spiller med tendenser mod alibi-bold, og det er sjældent, han skaber det store. Der er ikke meget ‘kaos’ i ham.

Jeg vil gerne forlænge. Men der findes nok spillere, som kan erstatte ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

Hvad er årsagen til man muligvis ikke forlænger med Owusu ?
          Han kan ikke være på forskerordning mere efter 3 år. Skatteteknisk. Derfor vil det blive dyrt for OB, og Troels holder som bekendt på pengene.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Owusu har været en loyal soldat, og han er en stabil, velskolet og boldfast back. Har er dog også en spiller med tendenser mod alibi-bold, og det er sjældent, han skaber det store. Der er ikke meget ‘kaos’ i ham.

Jeg vil gerne forlænge. Men der findes nok spillere, som kan erstatte ham.
            Det er lidt synd for ham selv, at han ikke er lidt merr fandenivoldsk for han har jo fine kvaliteter offensivt både med et godt spark og god fart, men enig i der er for meget alibi i ham.
            Jeg tror det var en man var gået langt for at forlænge med, hvis han var venstrebenet, men fordi vi har McCoy som banker på i højre side, der har potentialet til at blive en ideel Zorniger-back, så bliver det en for dyr omgang at forlænge med en, som givetvis kun er tiltænkt en reservetjans på længere sigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

tænker det kommer an på hvor meget han udvikler sig. Uanset vil der skulle findes en ny back - starter eller en backup...måske endda to da McCoy lige pt er reserve på begge pladser - ikke holdbart i længden, og slet ikke hvis han skal til at være starter.

Forlæng med Owusu - det giver så meget mening, kontinuitet - man skal ikke ind og spille ny mand ind på den position, han er erfaren, kan også dække flere pladser - og med hans alder i betragtning er det ikke en der vil "stå i vejen" for McCoy i lang tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker det kommer an på hvor meget han udvikler sig. Uanset vil der skulle findes en ny back - starter eller en backup...måske endda to da McCoy lige pt er reserve på begge pladser - ikke holdbart i længden, og slet ikke hvis han skal til at være starter.

Forlæng med Owusu - det giver så meget mening, kontinuitet - man skal ikke ind og spille ny mand ind på den position, han er erfaren, kan også dække flere pladser - og med hans alder i betragtning er det ikke en der vil "stå i vejen" for McCoy i lang tid.
                Men hvis forskerordningen udløber skal der jo en klækkelig lønforhøjelse til, hvis ikke han skal gå ned i løn.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men hvis forskerordningen udløber skal der jo en klækkelig lønforhøjelse til, hvis ikke han skal gå ned i løn.
                  det er klart.

Så det kommer vel an på hvor stor pris man sætter på kontinuitet. Eller hvor sikker man er på man kan gå ud i markedet og finde en lige så god back - til billigere penge.

Pt syntes jeg det er fantastisk at have en erfaren back - så alt presset ikke lægger på McCoy men han kan udvikle sig ved at få indhop og løbende lægge på...

Comment

nå kan se det ikke kun er OB der har keeper udfordringer - landsholdet kunne da vidst også godt snart bruge en ny nr 1....syntes sgu Schmeichel så sløj ud ved skotternes 2-1 scoring....

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det tror jeg heller ikke den gør. Jeg ved ikke hvordan de 3 år kommer ind i billedet.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det tror jeg heller ikke den gør. Jeg ved ikke hvordan de 3 år kommer ind i billedet.
                        Korrekt, op til 7 år

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Pas .. troede faktisk at det var 3 år men er nok gammel info ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

Spændende

Comment

Ganaus skal ingen steder foreløbig

https://campo.dk/2025/11/19/obs-ydmy...d-til-fansene/

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ganaus skal ingen steder foreløbig

https://campo.dk/2025/11/19/obs-ydmy...d-til-fansene/
                                må erkende det har jeg aldrig rigtigt været nervøs for. Syntes han gør det godt - score, og levere fine indsatser. Men jeg sidder ikke med en fornemmelse af at han "er for god til OB"

Men altså der kan altid lande et tilbud som han eller klubben ikke kan eller vil sige nej til.

Generelt tænker jeg ikke der er mange sådan vildt oplagte salgsemner - som vi så med Luca sidste år. Ejdum er vel den der nærmer sig mest - men en længere skadesperiode gør at han næppe står på spring lige med det første.

På sigt; Yaya og Askou måske...McCoy hvis han fortsætter sin udvikling

Comment

Working...
                                X