Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lennon
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/bani...ri-pa-markedet

Artiklen skriver som sædvanlig ikke konkret position, og jeg kan ikke huske det,

Men husker ham umiddelbart som stopper eller højre back.
    Uanset, kunne han være noget for os.?

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Ejdum bliver spurgt om brøndby forbindelsen og siger det er transfervindue og han ved det vi gør. Davidsen spørger så: er du overhoved interesseret i at skifte til en anden dansk klub? "Øh, det ved jeg ikke, det har jeg ikke lyst til at svare på" svarer Ejdum.
    Jeg har ikke hørt det selv endnu, men han siger jo så også at han ikke ved mere end andre gør pt. Yderligere har han så sagt tidligere at han er i OB når vinduet lukker

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Men vel ikke i dette vindue ?
    Ejdum bliver spurgt om brøndby forbindelsen og siger det er transfervindue og han ved det vi gør. Davidsen spørger så: er du overhoved interesseret i at skifte til en anden dansk klub? "Øh, det ved jeg ikke, det har jeg ikke lyst til at svare på" svarer Ejdum.
    Last edited by Galamush; i går, 14:24.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

ville ønske historien ikke var at de var langt fra hinanden økonomisk, men mere at Ib sælger ikke til konkurrenter
    Måske vi skulle ansætte Ib ude i ådalen? (kunne ikke dy mig)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Jeg ved ikke hvad Farzam høre, men det jeg ved, som et tidligere indlæg afslører, er at Max elv udtaler at han er i OB når vinduet er lukket.
    hvis Ejdum ikke selv er interesseret - så er der jo ikke megen værdi i et sådan rygte...

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

Synes heller jeg har hørt at afviser der nogle steder
    Det er/var et citat fra FS/SF :)

Leave a comment:

• manner
    replied

Dog hørte jeg også i SFÅs sidste udsendelse fra Spanien at han ikke afviste klart at ville skifte til en anden dansk klub.
    Men vel ikke i dette vindue ?

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied

Dog hørte jeg også i SFÅs sidste udsendelse fra Spanien at han ikke afviste klart at ville skifte til en anden dansk klub.
    Synes heller jeg har hørt at afviser der nogle steder

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    .... Det ville være ét kæmper tilbageskridt for "det nye OB" at sælge en profil til en anden dansk klub
    Det håber jeg virkeligt man overvejer konsekvenserne af meget nøje, før man som klub lader sig friste
    6 måneder inde i projektet og opbygning af ny spillestil. Det vil ikke give mening at sælge.
    Kommer ikke til at ske nej.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    .... Det ville være ét kæmper tilbageskridt for "det nye OB" at sælge en profil til en anden dansk klub
    Det håber jeg virkeligt man overvejer konsekvenserne af meget nøje, før man som klub lader sig friste

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Jeg ved ikke hvad Farzam høre, men det jeg ved, som et tidligere indlæg afslører, er at Max elv udtaler at han er i OB når vinduet er lukket.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Farzam melder at det er rigtigt at Brøndby er interesseret i Ejdum og det værste er at han melder at Ejdum også er interesseret i at komme til Brøndby. Det tilbud som Brøndby kom med, var et stykke tid siden og de er ikke kommet tilbage med et frisk bud. Men er ikke glad for at han mener at Ejdum gerne vil til Brøndby

Leave a comment:

• andreaslange
    replied

ville ønske historien ikke var at de var langt fra hinanden økonomisk, men mere at Ib sælger ikke til konkurrenter

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-ob-og-brondby

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Brøndby har vist rigtig mange bolde i luften her de sidste 3 dage efter hvad man kan læse.
    Ejdum bliver ikke solgt nu.
    Nej, det håber jeg virkelig ikke, især ikke til et andet dansk hold

Leave a comment:

Working...
X