https://bold.dk/fodbold/klubber/bani...ri-pa-markedet
Artiklen skriver som sædvanlig ikke konkret position, og jeg kan ikke huske det,
Men husker ham umiddelbart som stopper eller højre back.
Uanset, kunne han være noget for os.?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg har ikke hørt det selv endnu, men han siger jo så også at han ikke ved mere end andre gør pt. Yderligere har han så sagt tidligere at han er i OB når vinduet lukkerOprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Ejdum bliver spurgt om brøndby forbindelsen og siger det er transfervindue og han ved det vi gør. Davidsen spørger så: er du overhoved interesseret i at skifte til en anden dansk klub? "Øh, det ved jeg ikke, det har jeg ikke lyst til at svare på" svarer Ejdum.
Leave a comment:
-
Ejdum bliver spurgt om brøndby forbindelsen og siger det er transfervindue og han ved det vi gør. Davidsen spørger så: er du overhoved interesseret i at skifte til en anden dansk klub? "Øh, det ved jeg ikke, det har jeg ikke lyst til at svare på" svarer Ejdum.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMen vel ikke i dette vindue ?Last edited by Galamush; i går, 14:24.
- Likes 1
Leave a comment:
-
hvis Ejdum ikke selv er interesseret - så er der jo ikke megen værdi i et sådan rygte...Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg ved ikke hvad Farzam høre, men det jeg ved, som et tidligere indlæg afslører, er at Max elv udtaler at han er i OB når vinduet er lukket.
Leave a comment:
-
6 måneder inde i projektet og opbygning af ny spillestil. Det vil ikke give mening at sælge.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg.... Det ville være ét kæmper tilbageskridt for "det nye OB" at sælge en profil til en anden dansk klub
Det håber jeg virkeligt man overvejer konsekvenserne af meget nøje, før man som klub lader sig friste
Kommer ikke til at ske nej.
Leave a comment:
-
.... Det ville være ét kæmper tilbageskridt for "det nye OB" at sælge en profil til en anden dansk klub
Det håber jeg virkeligt man overvejer konsekvenserne af meget nøje, før man som klub lader sig friste
- Likes 1
Leave a comment:
-
Dog hørte jeg også i SFÅs sidste udsendelse fra Spanien at han ikke afviste klart at ville skifte til en anden dansk klub.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg ved ikke hvad Farzam høre, men det jeg ved, som et tidligere indlæg afslører, er at Max elv udtaler at han er i OB når vinduet er lukket.
Leave a comment:
-
Jeg ved ikke hvad Farzam høre, men det jeg ved, som et tidligere indlæg afslører, er at Max elv udtaler at han er i OB når vinduet er lukket.Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægFarzam melder at det er rigtigt at Brøndby er interesseret i Ejdum og det værste er at han melder at Ejdum også er interesseret i at komme til Brøndby. Det tilbud som Brøndby kom med, var et stykke tid siden og de er ikke kommet tilbage med et frisk bud. Men er ikke glad for at han mener at Ejdum gerne vil til Brøndby
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
ville ønske historien ikke var at de var langt fra hinanden økonomisk, men mere at Ib sælger ikke til konkurrenter
Leave a comment:
(kunne ikke dy mig)
Leave a comment: