Oprindeligt indsendt af andreaslange
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Det lader så også til faktisk at være tilfældet. Den del havde Bold så ikke med i artiklen.
-
Og så lige det vigtigste!!! Han melder også, at OB på ingen måde har i sinde at lade ham smutte til en anden dansk klub!Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægFarzam melder at det er rigtigt at Brøndby er interesseret i Ejdum og det værste er at han melder at Ejdum også er interesseret i at komme til Brøndby. Det tilbud som Brøndby kom med, var et stykke tid siden og de er ikke kommet tilbage med et frisk bud. Men er ikke glad for at han mener at Ejdum gerne vil til Brøndby
- Likes 2
Leave a comment:
-
enig i det nok vil være et step op for ham lige pt. Men at han "Mega gerne" vil der til....ja jeg ved det da ikke - men vil have lov til at stille mig tvivlende på sådan et postulat. Men derfor kan det da godt tænkes han vil kigge på det hvis de kommer og tilbyder det dobbelte i løn.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Selvfølgelig vil Ejdum mega gerne til bif og Selvfølgelig er det et step op for ham.
Det gør ondt, men det er sådan det er.
Den gamle romantiske tanke om at en spiller kun har én klub i ét land, eksisterer ikke længere.
Når det er sagt skal TB vise bif sin aller længste finger. Og Ejdum skal bare fortsætte med at klø på for os, hvilket jeg også tror han vil.
Jeg tænker BIF har forsøgt sig med et bud i omegnen af hvad de skulle have budt for nordmanden - det var vidst omkring 3 mill. euro. og så har de nok fået et pænt nej tak - og de udtalte vidst også at danske spillere var dyre at hente - har vi jo hørt før, og giver god mening, sælger man til en konkurrent så må det nødvendigvis koste ekstra.
Jeg kan slet ikke se Ejdum blive solgt nu - og slet ikke til BIF. Tænker planen er han spiller foråret og så skal skydes afsted til udlandet til sommer.
Leave a comment:
-
-
Højrebenet højrebackOprindeligt indsendt af Lennon Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/klubber/bani...ri-pa-markedet
Artiklen skriver som sædvanlig ikke konkret position, og jeg kan ikke huske det,
Men husker ham umiddelbart som stopper eller højre back.
Uanset, kunne han være noget for os.?
https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/283225
Leave a comment:
-
Jeg kan forestille mig, at BIF prøver med noget i retning af 25 millioner, 30% klausul og en klækkelig lønforhøjelse til Ejdum.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mon dog. TB har jo ingen erstatning klar her 2 døgn før vinduet lukker.
TB bør altid have en plan B, C, D mht. erstatninger liggende i skuffen. Der vil altid være bud på vores profiler i slutningen af et vindue.
Leave a comment:
-
Som regel, når en spiller får ophævet, er det jo fordi han har en aftale med en anden klub. Og det er sikkert ikke os.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tror ikke vi er aktuelle ved sådanne tilfældigheder. Eller rettere sagt, jeg håber det ikke. Forventer OB arbejder på højtryk med 2-3 muligheder som man har scoutet i efteråret.
Alt andet er useriøst.
Men det behøver vel ikke bære tilfældigt eller useriøst, fordi han får ophævet. Han kan jo goft bære scoutet gennem efteråret af os.
Men som sagt, jeg husker ham ikke i detaljer. Blot en del superligakampe og god alder.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Selvfølgelig vil Ejdum mega gerne til bif og Selvfølgelig er det et step op for ham.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Ejdum bliver spurgt om brøndby forbindelsen og siger det er transfervindue og han ved det vi gør. Davidsen spørger så: er du overhoved interesseret i at skifte til en anden dansk klub? "Øh, det ved jeg ikke, det har jeg ikke lyst til at svare på" svarer Ejdum.
Det gør ondt, men det er sådan det er.
Den gamle romantiske tanke om at en spiller kun har én klub i ét land, eksisterer ikke længere.
Når det er sagt skal TB vise bif sin aller længste finger. Og Ejdum skal bare fortsætte med at klø på for os, hvilket jeg også tror han vil.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Tror ikke vi er aktuelle ved sådanne tilfældigheder. Eller rettere sagt, jeg håber det ikke. Forventer OB arbejder på højtryk med 2-3 muligheder som man har scoutet i efteråret.Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/klubber/bani...ri-pa-markedet
Artiklen skriver som sædvanlig ikke konkret position, og jeg kan ikke huske det,
Men husker ham umiddelbart som stopper eller højre back.
Uanset, kunne han være noget for os.?
Alt andet er useriøst.
Leave a comment:
-
Mon ikke BIF går all-in på Ejdum nu, da det er mislykkedes for dem at hente Myhre
Leave a comment:

Leave a comment: