Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg tror simpelthen at AZs træningsintensitet har smadret spillerne en del og det tager tid at vænne sig til det nye setup. Jeg håber virkelig på, at det er en fase. Jeg synes f.eks., at Arp har set lidt træt ud i to kampe nu. Det skal han helst komme over snart. Det samme med Ejdum. Han har også været skrøbelig. Jeg tænker, at vi skal tro på, at AZs rolle også er at hæve det grundlæggende niveau for, hvad spillerne kan yde på sigt. Europæisk fodbold er jo lige meget, hvis det fysiske og mentale aspekt hos spillerne ikke er 100% på plads.
    Måske fylder den extra træningsmængde i hovedet på nogle af spillerne.
    Rent fysisk synes jeg faktisk ikke de er blevet kørt ret hårdt efter turneringen er startet.
    Har da nået at se et par træninger hvor der ikke blev brændt ret mange kalorier af. I SFÅ talte de om hvor slap træningen var, og at ingen var blevet en bedre fodboldspiller af den træning.
    Tror faktisk ikke træningen i OB er hårdere end i så mange andre klubber.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Måske fylder den extra træningsmængde i hovedet på nogle af spillerne.
      Rent fysisk synes jeg faktisk ikke de er blevet kørt ret hårdt efter turneringen er startet.
      Har da nået at se et par træninger hvor der ikke blev brændt ret mange kalorier af. I SFÅ talte de om hvor slap træningen var, og at ingen var blevet en bedre fodboldspiller af den træning.
      Tror faktisk ikke træningen i OB er hårdere end i så mange andre klubber.
      De talte om én træning og glemte at nævne de andre træninger der havde været i den uge og kom i den uge, som alle var benhårde. Det var så ringe journalistik at det var tåkrummende pinligt. Tag ned og se træning tre træninger i træk som jeg har haft mulighed for og så vil du grine af SFÅs sebsationsjournalistik på det emne. . Når man træner så meget og så hårdt lægger man, hvis man er en god træner, nogle stille træninger ind, hvor det mere handler om at være sammen som trup i stedet for at tage hjem og spille PlayStation. De er jo i klubben mange flere timer om dagen end tidligere. Jeg tror ikke folk har forstået, hvad der er sket i OB efter AZ er kommet til.

Comment

Det har jeg bestemt ikke. OB i nuværende setup vil aldrig komme højere op end top 5.
        Men dejligt for dig og dem der tror tror tror på sagen
        Jeg er muligvis et brændt barn.
        Top5 er vel også en 1. plads
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Og hvis han ikke er vaks ved havelågen og er hurtig ude af feltet og clearer boldene i bagrum, når modstanderen spiller i bagrum hvor OB presser helt frem, kommer der jo 7-8 en mod en situationer mellem ham og deres angriber. Pyha…..
          ja og det er jo så det trænerstaben må vurdere - hvad er vigtigst, og gør Myhra det godt nok som sweeper keeper og eller tror de på Sander begynder at lave et par af de redninger der er nødvendige.

Og det kan sagtens være at den sweeper keeper del er vigtigere for vores spil end som så. For mit vedkommende - der mangler jeg bare at se nogle afgørende redninger fra min målmand - og der mener jeg ikke Sander har været god nok.

Uanset hvem der står - det er en holdindsats og der skal strammes op over hele linjen hvis vi snart skal have det første clean sheet

Comment

Det har jeg bestemt ikke. OB i nuværende setup vil aldrig komme højere op end top 5.
            Men dejligt for dig og dem der tror tror tror på sagen
            Jeg er muligvis et brændt barn.
            dét er du ikke ene om.

Jeg ved heller ikke om jeg ligefrem "tror" på sagen - jeg håber bare. Og kan sagtens se det kan lade sig gøre, hvis og såfremt at man ellers bliver bedre til at tage de rigtige beslutninger, holder sig til den stil man har lagt over en længere periode osv. Gør man det - så mener jeg bestemt ikke det er umuligt at bryde ind i top 4 og få nogle europæiske kampe - og gør man det så kan man lægge yderligere på.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja og det er jo så det trænerstaben må vurdere - hvad er vigtigst, og gør Myhra det godt nok som sweeper keeper og eller tror de på Sander begynder at lave et par af de redninger der er nødvendige.

Og det kan sagtens være at den sweeper keeper del er vigtigere for vores spil end som så. For mit vedkommende - der mangler jeg bare at se nogle afgørende redninger fra min målmand - og der mener jeg ikke Sander har været god nok.

Uanset hvem der står - det er en holdindsats og der skal strammes op over hele linjen hvis vi snart skal have det første clean sheet
              Helt enig. Jeg er bare bekymret for den noget ensidige fokus på Sander som grunden til nederlagene. Her på forum og åbenbart også på SFÅ og i Mediano. Man leder lige lovligt meget efter én syndebuk efter min smag. Jeg synes godt nok der var mange - ud over Sander - som kunne have gjort det bedre for at kollektivet havde hentet den sejr mod FCN.

Comment

Helt enig. Jeg er bare bekymret for den noget ensidige fokus på Sander som grunden til nederlagene. Her på forum og åbenbart også på SFÅ og i Mediano. Man leder lige lovligt meget efter én syndebuk efter min smag. Jeg synes godt nok der var mange - ud over Sander - som kunne have gjort det bedre for at kollektivet havde hentet den sejr mod FCN.
                altså helt enig. Sander er for mig at se ikke grunden til vi taber så mange kampe og lukker så mange mål ind. Jeg syntes som sådan ikke der har været de store "drop" men omvendt har der været flere situationer hvor jeg godt kunne tænke mig at målmanden lige gjorde det lidt bedre.

Det er holdet som helhed der fejler - og lukker så mange mål ind.

Tror også mest snakken er opstået fordi vi har tre potentielle 1. valg til pladsen. Hansen har man vurderet er bag Sander - det kan man være enig eller uenig i, men de har begge spillet og det er så den vurdering trænerstaben har truffet.

Men når så Myhra melder sig klar igen, og Sander ikke har været fantastisk - og resultaterne også mangler - så er det nok meget naturligt man lige tænker; hvad med ham nordmanden - han var da meget god før - skulle vi lige se om han kan hive en redning eller to ud af handskerne.

Og det håber jeg man gør - giver ham chancen. Men det er ikke det samme som at lægge al skyld på Sanders skuldre.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså helt enig. Sander er for mig at se ikke grunden til vi taber så mange kampe og lukker så mange mål ind. Jeg syntes som sådan ikke der har været de store "drop" men omvendt har der været flere situationer hvor jeg godt kunne tænke mig at målmanden lige gjorde det lidt bedre.

Det er holdet som helhed der fejler - og lukker så mange mål ind.

Tror også mest snakken er opstået fordi vi har tre potentielle 1. valg til pladsen. Hansen har man vurderet er bag Sander - det kan man være enig eller uenig i, men de har begge spillet og det er så den vurdering trænerstaben har truffet.

Men når så Myhra melder sig klar igen, og Sander ikke har været fantastisk - og resultaterne også mangler - så er det nok meget naturligt man lige tænker; hvad med ham nordmanden - han var da meget god før - skulle vi lige se om han kan hive en redning eller to ud af handskerne.

Og det håber jeg man gør - giver ham chancen. Men det er ikke det samme som at lægge al skyld på Sanders skuldre.
                  Helt fair. Jeg bliver på ingen måde bitter, hvis Myhra står. Men lur mig, hvis Myhra står og det ikke går godt, siger en eller anden ekspert i TV, at det er katastrofe af en træner at man har spillet med tre målmænd på 9 kampe og det giver et stort antal brugere herinde så eksperten ret i.

Comment

Working...
                  X