Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det ser sort ud, men sæsonen er lang endnu og rækken er meget tæt. Men det bliver en gyser.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Målmandssituationen er vores mindste problem.
      Jeg er helt med på, at du ser et stort lys i Theo Sander. Det er bare et kæmpe problem, at der i hver kamp han spiller bliver scoret mål som han skal forhindre. Vi skal minimum lave 2 mål for at vinde, for han dropper med garanti. Det er ikke holdbart. Klart der er andet galt, men målmandsposten er et helt smart sted at begynde.

"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

Jah, det gør jeg, tænker ikke jeg var specielt fejl fri da jeg var 21, men selvom jeg gerne vil vinde, så kan jeg ikke blive så voldsomt vred, som nogle efter hjemmekampene og her på forum giver udtryk for.
        fair nok - tænker ikke der er nogen der kræver spillerne er fejlfrie - unge eller gamle. Derfor ærgre man sig da over når de laver en stor fejl - altså det er følelser det her.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er et ømtåeligt emne. Modigt at melde den
          Hjælp mig lige her... er det ironi eller hvordan skal leg tolke dit indlæg...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
          2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Er du sikker, mon ikke gnieren og TB har antydet at budgettet skulle øges
            Jo med en 50er.

Comment

Oprindeligt indsendt af vovhunden Se indlæg

Det er vel fair nok at kritiserer de unge, tænker ikke SFÅ har monopol hvordan og hvorledes man er fan, derudover er det jo mest "Inge på 65, der skriver vanvittige ting på facebook" altså det er sku okay at sige at en ung spiller dummer sig!
              Helt sikkert, men omvendt så syntes jeg måske også ord som utilgivelig er hårdt for unge spiller, der har 9-10 superliga kampe, vi har ikke holdt taget fra øverste hylde, ja man kan sagtens sige det er dumme fejl, og vi er trætte af de bliver lavet, men hvis det er utilgiveligt, så kan vi jo ikke have et hold ;) , tænker ikke det hjælper en der ligge ned og så lige sparke dem i maven også ;)

Comment

Enig, det er deprimerende at se på.

Folk vil gerne give Theo Sander skylden for al vores ynk, men det er altså ude i marken vores hold ikke formår at sammensætte noget der ligne 90 minutters superligaklasse.

Det ligner endnu en tur i næstbedste række. Desværre :-(
                Enig! Sander får skyld for alt for meget. Hansen lavede ikke flere redninger end Sander. Zorniger burde snak snart kigge på om vi spiller det rette system, for vores forsvar er simpelthen elendigt gang på gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Nu er han jo meget veltalende, så det holder ikke. Desuden har jo ikke indflydelse på alt, men har naturligvis et medansvar.
                  Vrøvl. Det er ham der har fået nøglerne.

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                    Ahh kom igen, der er en ny kamp på fredag, har man ikke hørt/set "SFÅ Tema: Om Zorniger, transition og talenter med Poulsen og Hermansen" så kunne det måske været meget godt for kommentar sporet er hårdt mod de ungespiller i dag.
                    Når man spiller os til en aktuel nedrykningsplads, så kan man vel ikke forvente andet end kritik, ung eller ej?

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                      Jeg er helt med på, at du ser et stort lys i Theo Sander. Det er bare et kæmpe problem, at der i hver kamp han spiller bliver scoret mål som han skal forhindre. Vi skal minimum lave 2 mål for at vinde, for han dropper med garanti. Det er ikke holdbart. Klart der er andet galt, men målmandsposten er et helt smart sted at begynde.

Ja men så lad os da endelig smide Myhra ind og se om han kan gøre det bedre.
                      Tvivler på han havde taget det skud ved 1-1, men fint med mig at give ham chancen bagved det samme sløje forsvar.

Comment

Enig, det er deprimerende at se på.

Folk vil gerne give Theo Sander skylden for al vores ynk, men det er altså ude i marken vores hold ikke formår at sammensætte noget der ligne 90 minutters superligaklasse.

Det ligner endnu en tur i næstbedste række. Desværre :-(
                        på ingen måde - Sander er ikke skyld i at vi taber.

Men nu har vi en erfaren og i mine øjne klart bedre keeper der melder sig klar, så forventer da snart at Myhra står igen.

Mener ikke Sander laver nogle store eller åbentlyse fejl i dag - jeg mangler nogle topaktioner fra ham. Havde Myhra taget den første? Det vil jeg jo mene - men det er trods alt bare en påstand.

Men fra min stol har Sander ikke vist nok til at han skal være 1. valg.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

fair nok - tænker ikke der er nogen der kræver spillerne er fejlfrie - unge eller gamle. Derfor ærgre man sig da over når de laver en stor fejl - altså det er følelser det her.
                          Rigtigt, men utilgivelig er svær og komme tilbage fra.

Comment

Forstår bare ikke de her to ansigter af holdet. I første halvleg pressede vi stærkt og højt hvad gav bold gevinster og føringen og hvad stressede SIF rigtig meget. Vores genpress fungerede og vi dominerede kampen.
                            I anden halvleg var vores press helt, HELT væk. De kunne spille deres opspil og vi løb kun bag uden at sætte press på dem.
                            Det var ja de samme elleve spiller på banen og det kan ikke være en ændret taktisk anvisning af Zorniger som sagde i pausen at han var meget tilfreds med vores spil og vi ville fortsætte det. Fatter det bare ikke.
                            At udvisning kom til et tidspunkt hvor vi lige var ved at overtage kontrollen af kampen er selvfølgelig pisse ærgerligt. Især når man tager med i betragtning at Yayas første gule kort var en klar fejldom. Måske man kan se det som fejl af Zorniger ikke at skifte Gomez tidligere ind. Han sagde ja flere gange at de unge gør det godt i forsvaret til de bliver trætte hvor de gør fejl. Men det er selvfølgelig let at sige i bagkloghedens klare lys.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vrøvl. Det er ham der har fået nøglerne.
                              Er det ham der bestemmer spille budgettet, står for træningen etc. Nej, ergo bestemmer han ikke alt. Men ja, han har et med ansvar, men det er ikke sort/hvidt. Men forstår godt den negative stemning, er nok bare ikke så overrasket over hvor vi står.

Comment

Ja men så lad os da endelig smide Myhra ind og se om han kan gøre det bedre.
                                Tvivler på han havde taget det skud ved 1-1, men fint med mig at give ham chancen bagved det samme sløje forsvar.
                                Det er ikke kun i denne her kamp han dropper. Han er sikkert en fin målmand i 1 division. I superligaen er han bare ikke god nok. Han kommer ikke til at lave rent bur i én eneste kamp.
                                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Working...
                                X