Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægInden jeg drømmer mig helt væk i diskussioner om kommende sæsoner og mulige topplaceringer/europæisk deltagelse, tror jeg bare jeg nøjes med at drømme om en sejr….og hvis det skal være rigtigt vildt… at vi holder nullet
Leave a comment:
-
Inden jeg drømmer mig helt væk i diskussioner om kommende sæsoner og mulige topplaceringer/europæisk deltagelse, tror jeg bare jeg nøjes med at drømme om en sejr….og hvis det skal være rigtigt vildt… at vi holder nullet
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
eneste grund til en 10. plads vil være "ok" er at det betyder superliga næste år. Men hvis ikke vi er blevet spillet bedre sammen, har fået mere styr på spil og udtryk og forbedret truppen i vintervinduet, så det kun bliver til en 10. plads - så gør vi os jo automatisk også til "favoritter" til bundplaceringerne næste sæson. Så der skal gerne være nogle positive tegn frem mod næste sæson. Hvilken placering det så ender med er ikke så afgørende.
Vi kommer ikke til at "sælge ud" næste sommer - vi vælter os ikke ligefrem i oplagte salgsemner. Arp som eneste undtagelse.
Næste sæson mener jeg klart målet bør være top 6, som minimum. Hvis ikke man begynder at flytte klubben den retning så giver Zorniger, Falk og Arp ingen mening. Og SÅ langt mener jeg ikke top 6 er væk...og for så vidt heller ikke top 4. Det kræver et længere træk - noget ordenlig planlægning, og så skal man begynde at øge budgettet - og ambitionerne ifht hvad man bringer ind og blive bedre til at få de unge op - måske få dem på leje ophold noget før.
FCK og FCM er langt foran os - og dem behøver vi ikke bekymre os om at hente endnu. Det er laget under hvor vi først skal op og blande os - og det tror jeg bestemt er muligt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Alle vil jo være ok med en 10.plads i denne sæson. Næste sæson kan man måske nærme sig 6-8 pladsen.
Men sælger vi ud kan vi starte forfra.
Tænker ikke en top 4 kommer på tale de næste 5 år, hvis nogensinde.
Udviklingen i de andre klubber går jo mindst lige så hurtigt som i Odense.
Så har jeg alligevel noget mere tro, tro, tro på sagen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Alle vil jo være ok med en 10.plads i denne sæson. Næste sæson kan man måske nærme sig 6-8 pladsen.
Vi kommer ikke til at "sælge ud" næste sommer - vi vælter os ikke ligefrem i oplagte salgsemner. Arp som eneste undtagelse.
Næste sæson mener jeg klart målet bør være top 6, som minimum. Hvis ikke man begynder at flytte klubben den retning så giver Zorniger, Falk og Arp ingen mening. Og SÅ langt mener jeg ikke top 6 er væk...og for så vidt heller ikke top 4. Det kræver et længere træk - noget ordenlig planlægning, og så skal man begynde at øge budgettet - og ambitionerne ifht hvad man bringer ind og blive bedre til at få de unge op - måske få dem på leje ophold noget før.
FCK og FCM er langt foran os - og dem behøver vi ikke bekymre os om at hente endnu. Det er laget under hvor vi først skal op og blande os - og det tror jeg bestemt er muligt.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
I ramme alvor endda.
Alt andet vil være uambitiøst. Det er jo ikke det samme som at sige det lykkes.
Hvad synes du vores ambition for næste sæson skal være i klubben?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg har set adskillige træningspas med AZ, og jeg kan på mange måder godt lide ham.
Men vi skal altså også snart til at se, at det virker. Jeg skal kigge meget, meget grundig efter for at kunne se en længerevarende AZ-effekt i kampene.
Den var der i de første 20 minutter af SIF-kampen.
De kampe ligger hos spillere og træner, og det var skuffende.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men skal det tage 20 kampe at spille en ny spillestil ind? Det er stort set hele grundspillet alt efter om Pokalkampene tælles med.
I hvert fald kommer der et sammenligningsgrundlag i forhold til de øvrige klubber om 3 kampe (Fredericia, Brøndby og SønderjyskE) når vi har mødt alle. Med mindre at der er tre sejre skulle de 11 kampe derefter gerne være bedre.
Men hey, slår vi både Fredericia og SønderjyskE er vi jo på den grønne gren igen .. gør vi ikke bliver det et hårdt efterår ..
Jeg siger ikke at AZ blive en succes. Hvor pokker skulle jeg vide det fra. Men han er i min optik det bedste bud på en succes i OB i mange mange år. Jeg er ikke villig til at sprede negativ energi omkring det her projekt endnu. Der er simpelthen sket for meget på for kort tid til at de svingende resultater ikke kan forklares med det. Jeg er på ingen måde overbevist om at det er AZs manglende evne til at få spillerne til at udvikle sig mod bedre kampforløb, som er det som vi vidne til lige nu..
- Likes 4
Leave a comment:
-
Du kan da ikke i ramme alvor mene vi skal gå efter top 4 næste sæson.
Og det med små justeringer af truppen. Eller mener du i 1.division efter en nedrykning?
Hvor mange andre klubber tror du ville bytte deres trup for den vi har i Odense?
Jeg tror ikke engang Vejle under os er fristet.
Alt andet vil være uambitiøst. Det er jo ikke det samme som at sige det lykkes.
Hvad synes du vores ambition for næste sæson skal være i klubben?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi ligger med stor sandsynlighed i nedrykningsspillet, men derfor kan vi jo godt være et bedre sted og på vej fremad.
Jeg giver den 75/25 i forhold til om vi skal i nedrykningsspillet.
Min pointe er at vi skal bygge et hold der går efter top 4 næste år og der må vi ikke skubbe flere trup problemer foran os efter vinter vinduet. Udskiftningen og justeringerne skal være små næste sommer.
Og det med små justeringer af truppen. Eller mener du i 1.division efter en nedrykning?
Hvor mange andre klubber tror du ville bytte deres trup for den vi har i Odense?
Jeg tror ikke engang Vejle under os er fristet.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Meningen med at hente AZ er vel at være ambitiøs. Om det lykkes er der ingen garanti for.
Og det er nu vi skal bygge holdet der skal præsterer næste sæson.
Hvad er pointen i at gå efter mindre end en europæisk plads?
Bortset fra at man er sikret overlevelse tidligere er det jo ligegyldigt om vi bliver 6er eller 8erLast edited by laffe; i går, 14:36.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi ligger med stor sandsynlighed i nedrykningsspillet, men derfor kan vi jo godt være et bedre sted og på vej fremad.
Min pointe er at vi skal bygge et hold der går efter top 4 næste år og der må vi ikke skubbe flere trup problemer foran os efter vinter vinduet. Udskiftningen og justeringerne skal være små næste sommer.
Det er ekstremt usandsynligt at det kommer til at ske, som jeg ser det ... men altså jeg er jo heller ikke fan.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, at vi ligger til en plads i nedrykningsspillet og ikke rykket os en meter i forhold til de seneste sæsoner i SL.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: