Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Alle vil jo være ok med en 10.plads i denne sæson. Næste sæson kan man måske nærme sig 6-8 pladsen.
    Men sælger vi ud kan vi starte forfra.
    Tænker ikke en top 4 kommer på tale de næste 5 år, hvis nogensinde.
    Udviklingen i de andre klubber går jo mindst lige så hurtigt som i Odense.
    Så næste år siger din mest optimistiske ambition 6, men derfra måske aldrig højere end 5?
    Så har jeg alligevel noget mere tro, tro, tro på sagen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

eneste grund til en 10. plads vil være "ok" er at det betyder superliga næste år. Men hvis ikke vi er blevet spillet bedre sammen, har fået mere styr på spil og udtryk og forbedret truppen i vintervinduet, så det kun bliver til en 10. plads - så gør vi os jo automatisk også til "favoritter" til bundplaceringerne næste sæson. Så der skal gerne være nogle positive tegn frem mod næste sæson. Hvilken placering det så ender med er ikke så afgørende.

Vi kommer ikke til at "sælge ud" næste sommer - vi vælter os ikke ligefrem i oplagte salgsemner. Arp som eneste undtagelse.

Næste sæson mener jeg klart målet bør være top 6, som minimum. Hvis ikke man begynder at flytte klubben den retning så giver Zorniger, Falk og Arp ingen mening. Og SÅ langt mener jeg ikke top 6 er væk...og for så vidt heller ikke top 4. Det kræver et længere træk - noget ordenlig planlægning, og så skal man begynde at øge budgettet - og ambitionerne ifht hvad man bringer ind og blive bedre til at få de unge op - måske få dem på leje ophold noget før.

FCK og FCM er langt foran os - og dem behøver vi ikke bekymre os om at hente endnu. Det er laget under hvor vi først skal op og blande os - og det tror jeg bestemt er muligt.
      Meget enig

Comment

Inden jeg drømmer mig helt væk i diskussioner om kommende sæsoner og mulige topplaceringer/europæisk deltagelse, tror jeg bare jeg nøjes med at drømme om en sejr….og hvis det skal være rigtigt vildt… at vi holder nullet
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
        2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Inden jeg drømmer mig helt væk i diskussioner om kommende sæsoner og mulige topplaceringer/europæisk deltagelse, tror jeg bare jeg nøjes med at drømme om en sejr….og hvis det skal være rigtigt vildt… at vi holder nullet
          Ved sgu ikke hvad der er mest usandsynligt at holde nullet eller europæisk

Comment

eneste grund til en 10. plads vil være "ok" er at det betyder superliga næste år. Men hvis ikke vi er blevet spillet bedre sammen, har fået mere styr på spil og udtryk og forbedret truppen i vintervinduet, så det kun bliver til en 10. plads - så gør vi os jo automatisk også til "favoritter" til bundplaceringerne næste sæson. Så der skal gerne være nogle positive tegn frem mod næste sæson. Hvilken placering det så ender med er ikke så afgørende.

Vi kommer ikke til at "sælge ud" næste sommer - vi vælter os ikke ligefrem i oplagte salgsemner. Arp som eneste undtagelse.

Næste sæson mener jeg klart målet bør være top 6, som minimum. Hvis ikke man begynder at flytte klubben den retning så giver Zorniger, Falk og Arp ingen mening. Og SÅ langt mener jeg ikke top 6 er væk...og for så vidt heller ikke top 4. Det kræver et længere træk - noget ordenlig planlægning, og så skal man begynde at øge budgettet - og ambitionerne ifht hvad man bringer ind og blive bedre til at få de unge op - måske få dem på leje ophold noget før.

FCK og FCM er langt foran os - og dem behøver vi ikke bekymre os om at hente endnu. Det er laget under hvor vi først skal op og blande os - og det tror jeg bestemt er muligt.
            Jeg tror simpelthen at AZs træningsintensitet har smadret spillerne en del og det tager tid at vænne sig til det nye setup. Jeg håber virkelig på, at det er en fase. Jeg synes f.eks., at Arp har set lidt træt ud i to kampe nu. Det skal han helst komme over snart. Det samme med Ejdum. Han har også været skrøbelig. Jeg tænker, at vi skal tro på, at AZs rolle også er at hæve det grundlæggende niveau for, hvad spillerne kan yde på sigt. Europæisk fodbold er jo lige meget, hvis det fysiske og mentale aspekt hos spillerne ikke er 100% på plads.

Comment

https://fyens.dk/ob/sport-fyn-erfare...0062457aa4a9-7

Hvem :) ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                De gætter på Viljar Myhra - et valg jeg bakker op. Han må vurderes klar og er efter min ukyndige mening vores bedste målmand. Theo lukker for mange bolde ind - og må have en pause. Han laver ikke kæmpe fejl ( måske frisparket undtaget) men har heller ingen redninger. Time for a change

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

De gætter på Viljar Myhra - et valg jeg bakker op. Han må vurderes klar og er efter min ukyndige mening vores bedste målmand. Theo lukker for mange bolde ind - og må have en pause. Han laver ikke kæmpe fejl ( måske frisparket undtaget) men har heller ingen redninger. Time for a change
                  Er det baseret på observationer, eller blot et tilfældigt gæt?

Jeg synes, det er svært med det målmandstekniske. Theo er ekstremt god med fødderne (det forstår jeg mig bedre på) men har rigtigt nok ladet mange mål gå ind.

Comment

Er Myhra helt fit og klar igen, så skal han selvfølgelig have chancen for et hold, som hidtil har lukket flest mål ind.
                    Det er hårdt for Sander, som jeg ikke synes har været dårlig, men sådan er gamet. Vi har brug for en keeper som er ksmpafgørende. Sander har haft et par kampafgørende redninger imod fck, men ellers har han "kun" reddet det han skulle, hvis vi ser bort fra fejlen imod fcn. Det rækker ikke for et superligahold, som kæmper i bunden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Vel ret beset det samme som da vi hentede Myhra i første omgang. Det var ikke dårligt men ikke godt nok - skal have en målmand der laver redninger man ikke kan forvente ..
                      Dengang var der Bernat og Hansen ..

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Er Myhra helt fit og klar igen, så skal han selvfølgelig have chancen for et hold, som hidtil har lukket flest mål ind.
                        Det er hårdt for Sander, som jeg ikke synes har været dårlig, men sådan er gamet. Vi har brug for en keeper som er ksmpafgørende. Sander har haft et par kampafgørende redninger imod fck, men ellers har han "kun" reddet det han skulle, hvis vi ser bort fra fejlen imod fcn. Det rækker ikke for et superligahold, som kæmper i bunden.
                        Så må vi håbe at Myhra har det fint med at være en sweeper-keeper. Ellers skal offensiven score 4 mål for at vi har chance for at vinde. Det bliver sgu spændende.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg tror simpelthen at AZs træningsintensitet har smadret spillerne en del og det tager tid at vænne sig til det nye setup. Jeg håber virkelig på, at det er en fase. Jeg synes f.eks., at Arp har set lidt træt ud i to kampe nu. Det skal han helst komme over snart. Det samme med Ejdum. Han har også været skrøbelig. Jeg tænker, at vi skal tro på, at AZs rolle også er at hæve det grundlæggende niveau for, hvad spillerne kan yde på sigt. Europæisk fodbold er jo lige meget, hvis det fysiske og mentale aspekt hos spillerne ikke er 100% på plads.
                          men det var vel en af grundende til at hente Zorniger - der skulle strammes op på træningskulturen - som så åbenbart har været for slap hidtil.

Jeg tror bestemt også træningen og spillestilen har trukket tænder ud - og det holdt sammen med det tynde trup, har gjort at der er blevet trukket store veksler på nogle spillere. Ved jo ikke om det er derfor, men Ejdum har jo trukket med noget - og alligevel spillet. Grot har jo også lignet en der kunne bruge en pause efter 60 min - ofte har det bare ikke været en mulighed. Lad os håbe de to signings der kom ind sidst i vinduet letter lidt på presset - og så må Zorniger jo bruge de spillere han har, selv om han ikke stoler helt på dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Så må vi håbe at Myhra har det fint med at være en sweeper-keeper. Ellers skal offensiven score 4 mål for at vi har chance for at vinde. Det bliver sgu spændende.
                            hørte SFÅ optakt - der mente Dalslykke det blev Sander, og at Myhra iflg ham ikke så fantastisk ud. Godt nok svært at finde hoved og hale i det. Fint Sander er god med fødderne - men jeg vil nu gerne have en keeper der tager en bold i ny og næ, og det syntes jeg han har manglet.

Men altså - jeg gør mig ingen illusioner, bare fordi Myhra er på kassen bliver forsvaret næppe markant bedre med et svuptag...

Comment

hørte SFÅ optakt - der mente Dalslykke det blev Sander, og at Myhra iflg ham ikke så fantastisk ud. Godt nok svært at finde hoved og hale i det. Fint Sander er god med fødderne - men jeg vil nu gerne have en keeper der tager en bold i ny og næ, og det syntes jeg han har manglet.

Men altså - jeg gør mig ingen illusioner, bare fordi Myhra er på kassen bliver forsvaret næppe markant bedre med et svuptag...
                              Og hvis han ikke er vaks ved havelågen og er hurtig ude af feltet og clearer boldene i bagrum, når modstanderen spiller i bagrum hvor OB presser helt frem, kommer der jo 7-8 en mod en situationer mellem ham og deres angriber. Pyha…..

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Så næste år siger din mest optimistiske ambition 6, men derfra måske aldrig højere end 5?
                                Så har jeg alligevel noget mere tro, tro, tro på sagen.
                                Det har jeg bestemt ikke. OB i nuværende setup vil aldrig komme højere op end top 5.
                                Men dejligt for dig og dem der tror tror tror på sagen
                                Jeg er muligvis et brændt barn.

Comment

Working...
                                X