Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

Nu ikke så negativ, låget på syltetøjsglasset skal bare skrues ordentlig på.
    ... og pizzaen skal bages med en tyk/tykkere bund
    Last edited by Online; i går, 22:30.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Du stod af før TB overhovedet havde sagt sit første ord i OB. Og lige siden har du ikke lavet andet end at forsøge totalt at underminere ham, med alverdens teorier og kværuleren. Du er en helt anden kategori, min ven.
      Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg mente hans fjerde ansættelse i Ådalen var/er en KÆMPE fejl.

Står ved alle mine indlæg omkring ham.

Kan simpelthen stadigvæk ikke se, hvad der kvalificerer ham til jobbet

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

... og pizzaen skal bages med en tyk/tykkere bund
        Og alle sten vendes........

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-en-spiller-ad
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Det ville nu klæde Zorninger også selv at tage noget ansvar på sig.

Zorninger kunne passende gøre som Klopp og tørre sådan en fejl af på dommeren, og sagt at det aldrig skulle havde været rødt, da Bojang ikke burde havde haft sit første gule kort.

Det helt fint for mig at kalde en spade for en spade, men det burde foregå bag lukkede døre.
            Offentligt burde cheftræneren være et skjold for spillerne, hvilket også ville tage noget pres af Bojang næste gang han skal spille.
            Nu kan vi så passende se TV produktionen klippe frem og tilbage imellem Zorninger og Bojang næste gang han laver en fejl.
            Last edited by Mfriise; i dag, 07:00.

Comment

Ole Spion talte om kejserens nye klæder i forbindelse med AZ.

Så langt vil jeg ikke gå. Jeg ser klare forbedringer, og niveauet til træning er bedre. Men AZ er - som så mange gange før i OB - blevet gjort til en frelser, og det er han ikke. Han er en træner med en klar profil, men nogle af hans ideer er måske også - ja, 10 år gamle, ligesom vi nok heller ikke helt har set det fysiske udtryk, som jeg i hvert fald havde forventet.

Så det ville bestemt klæde AZ også at se indad, og jeg synes sgu det er lidt uklædeligt at hænge yngste mand så direkte ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Så langt vil jeg ikke gå. Jeg ser klare forbedringer, og niveauet til træning er bedre. Men AZ er - som så mange gange før i OB - blevet gjort til en frelser, og det er han ikke. Han er en træner med en klar profil, men nogle af hans ideer er måske også - ja, 10 år gamle, ligesom vi nok heller ikke helt har set det fysiske udtryk, som jeg i hvert fald havde forventet.

Så det ville bestemt klæde AZ også at se indad, og jeg synes sgu det er lidt uklædeligt at hænge yngste mand så direkte ud.
                Det lyder lidt hårdt, som han får det fortalt i medierne, men som det er beskrevet i bogen om ham, så er han typisk ekstra meget efter de spillere, som han har størst forventninger til. Derfor tror jeg også at Zorniger har taget en rigtig god snak med Bojang igår eller måske allerede i bussen på vej hjem fra kampen, og forklaret at han selvfølgelig er skuffet, fordi Bojang burde være for god til at lave den slags fadæser.

Jeg ser også klare forbedringer i vores spil. Der har været to kæmpe svipsere i 8 kampe. Alle de andre kampe kunne have tippet den ene og den anden vej. Det har måske ikke været decideret stolpe ud, men jeg synes både FCN og SIF har haft stolpe ind. At de har scoret 4 gange ud for de chancer de fik tilspillet sig i de 2 seneste kampe, er overeffektiv udnyttelse, og den slags vil udligne sig.

Det er det trænerteamet skal bruge til at løfte hovederne på spillerne igen. Vi taber kampe, hvor vi ikke er det dårligste hold på banen. Det er sindssygt skuffende, men et udtryk for at småjusteringer og en lille smule held kan vende bøtten. Den grundlæggende måde vi gør tingene på behøver i min optik ikke et eftersyn, men der er selvfølgelig nogle ting at se ind i når vi har smidt en føring i vores seneste 3 kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg mente hans fjerde ansættelse i Ådalen var/er en KÆMPE fejl.

Står ved alle mine indlæg omkring ham.

Kan simpelthen stadigvæk ikke se, hvad der kvalificerer ham til jobbet
                  Må jeg lige smide et forslag her :) ...

Hvis du anerkendte at Bjørn Wesstrøm gjorde et elendigt stykke arbejde i OB, så tror jeg faktisk mange ville anerkende dine indlæg i langt højere grad.

Altså for en ikke-fan var han direkte underholdende, men for OB var han altså håbløs.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Hvis du anerkendte at Bjørn Wesstrøm gjorde et elendigt stykke arbejde i OB, så tror jeg faktisk mange ville anerkende dine indlæg i langt højere grad.

Altså for en ikke-fan var han direkte underholdende, men for OB var han altså håbløs.
                    Ved ikke lige hvad min mening om BW har at gøre med, at jeg mener TB er et fejlcast.

Jeg synes BW var en dygtig handelsmand med et stort netværk, som dog også lavede nogle håbløse handler.

Han fik jo til opdage at gøre klubben økonomisk bæredygtig, hvilket han gjorde. Så at sige, at han gjorde et elendigt stykke arbejde i klubben finder jeg lidt for unuanceret

Synes for mange fokuserede på hans tøjstil (gangster m.m.), hvilken jeg bare vil kalde velklædt samt hans mindre heldige handler (som der jo altid vil være).

Hans sidste tid i klubben blev jo også besværliggjort af Adrians hjemve og sagen med Steffen, så han mistede to centrale personer i en presset tid.
                    Last edited by Online; i dag, 11:07.

Comment

Det kan vi bestemt ikke være uenige om. Det skulle kun være, at du burde have skrevet meget uklædeligt istedet.
                      Generelt synes jeg ellers, at han har været OK til at se indad. Efter fadæserne mod Vejle og AGF var han i hvert fald ude, og sige at trænerteamet skulle se på, hvad de havde gjort forkert i optakten til kampen.
                      Man kan så sige, at der måske var den forskel, at alle havde været dårlige, og intet fungerede. I kampen mod Silkeborg spillede vi en rigtig god kamp, men endte alligevel med nul points. Så Zorniger har nok været noget mere frustreret, da han skal stille op til det her interview, og så siger han noget, der ikke er helt gennemtænkt.
                      Vi må se, hvordan det fortsætter. Var det en enlig svale? - eller er det en stil, han vil fortsætte med? - I så fald tænker jeg, det bliver et kort ophold i Odense. Det matcher slet ikke fortællingen om satsningen på de unge og hele snakken om, at vi har fået opbygget en kultur, der er SÅ meget bedre end tidligere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Hvis man tager et øjebliksbillede, så sluttede OB nr 11 under Wesstrøm. Hvor ligger OB nu? Rigtigt, nr 11. Altså ingen fremgang, og lige så håbløst.
                        Hvorfor skulle man tro på OB står et bedre sted nu, end for 2 år siden?
                        De 2 sidste kampe burde have givet 6 point, men de har givet 0. Ser nu ikke den store fremgang.
                        Om TB får rettet op på situationen må tiden vise. Det er altid nemmere at kigge bagud end frem.

Comment

Han udstiller spillerne foran hele holdet og dem der kigger på til træning. Han stopper spillet og siger til lige meget hvem der dummer sig: “hvorfor tog du det valg”?” Han udfordrer hele tiden spillerne, så de bliver bevidste om deres valg. Han siger direkte i pressen, hvis en spiller dummer sig på banen. Det er en strategi - man kan lide den eller ikke lide den. Jeg har intet imod at profesionelle fodboldspillere, som næsten alle har store drømme på den måde bliver tryktestet 24-7. Han forlanger bare meget mere end spillerne i OB nogensinde har været vant til i nyere tid. Det behøver man ikke være enig i. Men alle vidste hvad vi fik. Så jeg forstår ikke hvorfor det kommer frem nu (på bagkanten af et par dårlige resultater).

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Han udstiller spillerne foran hele holdet og dem der kigger på til træning. Han stopper spillet og siger til lige meget hvem der dummer sig: “hvorfor tog du det valg”?” Han udfordrer hele tiden spillerne, så de bliver bevidste om deres valg. Han siger direkte i pressen, hvis en spiller dummer sig på banen. Det er en strategi - man kan lide den eller ikke lide den. Jeg har intet imod at profesionelle fodboldspillere, som næsten alle har store drømme på den måde bliver tryktestet 24-7. Han forlanger bare meget mere end spillerne i OB nogensinde har været vant til i nyere tid. Det behøver man ikke være enig i. Men alle vidste hvad vi fik. Så jeg forstår ikke hvorfor det kommer frem nu (på bagkanten af et par dårlige resultater).
                            Jeg har set adskillige træningspas med AZ, og jeg kan på mange måder godt lide ham.

Men vi skal altså også snart til at se, at det virker. Jeg skal kigge meget, meget grundig efter for at kunne se en længerevarende AZ-effekt i kampene.

Den var der i de første 20 minutter af SIF-kampen.

Comment

Working...
                            X