Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Interessant betragtning, som jeg har respekt for. Jeg savner dog virkelig nogle kampafgørende indgreb fra Theo. Som en anden skriver, er det ikke drop. Men jeg tipper, Myhra havde taget nogle af dem, der er pebet ind bag Sander.
    Ja, Sander trænger til en pause eller jeg mener faktisk, at vi har to målmænd der er bedre, hvis Myhra er tilbage som den Myhra vi kender. Det overrasker mig faktisk med Sander, ikke at jeg har fulgt Sander ret nøje, men tænkte da, at det gik rigtig fint for ham imod os sidste år (Hvidovre) og kampe for FCK, trods alt. Han skal nok blive en habil målmand på superliganiveau, han skal bare klø på, men jeg ser det ikke ske i OB.

Næste kamp mod Fredericia. Håber Myhra kan tage den ellers må Martin.

Kan ikke lade være med at tænke på Ole Spion i SFÅ, der talte han Sander ned, på grund af manglende rednings-spil, som Ole kaldte det, han havde ret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Ja, Sander trænger til en pause eller jeg mener faktisk, at vi har to målmænd der er bedre, hvis Myhra er tilbage som den Myhra vi kender. Det overrasker mig faktisk med Sander, ikke at jeg har fulgt Sander ret nøje, men tænkte da, at det gik rigtig fint for ham imod os sidste år (Hvidovre) og kampe for FCK, trods alt. Han skal nok blive en habil målmand på superliganiveau, han skal bare klø på, men jeg ser det ikke ske i OB.

Næste kamp mod Fredericia. Håber Myhra kan tage den ellers må Martin.

Kan ikke lade være med at tænke på Ole Spion i SFÅ, der talte han Sander ned, på grund af manglende rednings-spil, som Ole kaldte det, han havde ret.
      altså eftersom Myhra sad på bænken - så må de jo vurdere han er klar.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Jeg forstår bare godt Zornigers frustrationer over Bojang. I en fase, hvor kampen peger med en lille forsigtig pil imod vi sætter os på kampen igen, så taber han fuldstændig hovedet. Det er risikoen man løber med at bruge de unge, men for filan hvor er det en håbløs aktion, som slet ikke står mål med de forrige kampe, hvor han har præsteret fuldstændig upåklageligt.

Det er nøglesituationen for at vi taber, og så kan vi diskutere Sanders manglende nøgleredninger, og for min skyld må de gerne prøve Myhra af, hvis han er tilbage på 100%.
        Vi får det bare enormt svært uanset hvem der står på kassen, hvis vores forsvar laver så store fejl, og vi ikke bliver mere kyniske oppe foran i vores gode perioder. Både igår og imod fcn skulle vi jo have scoret minimum 3 gange med de chance vi tilsmiler os. Det er jo den kynisme vi er oppe imod. Vi vinder på XG, men vi ser jo bare alle hold i superligaen i denne sæson straffer os i stort set hver eneste sekvens vi bevæger os ind i, som vi kun håndtere på 1. Divisonsnivaeu eller det der er værre.
        Jeg er vild med Sanders evne som sweeper-keeper.
        Men med en redningsprocent på 40, så må det være tid til en udskiftning. Lukas Lund i VFF har ofte været kritiseret, han ligger alligevel på 66, og bedst i ligaen er 77.

Skud imod, der ligger vi på 65 hvilket er tredje færrest i ligaen. Sønderjyske har 95 skud imod.
        Skud/mål . Der er vi på 3,3 .

Vi skal bruge 5,2 skud/mål, vores modstandere 3,3.

https://superstats.dk/mest-paa-bolde...F2026&vis=imod
        Last edited by Magge; i dag, 08:18.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Ja, jo ikke en kamp der blev tabt på transfermarkedet eller skrivebordet. Den skulle naturligvis have givet 3 point. SIF var fornærmende dårlige.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Og sådan har OB endnu engang formået at pisse en optimisme og eufori blandt et talstærkt publikum væk.
            Suk!
            De kan ikke pille i en lort med en pind uden at ødelægge begge dele.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Og sådan har OB endnu engang formået at pisse en optimisme og eufori blandt et talstærkt publikum væk.
              Suk!
              De kan ikke pille i en lort med en pind uden at ødelægge begge dele.
              Vi har da ellers indført en højt besungen overvinderkultur... !

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jeg er vild med Sanders evne som sweeper-keeper.
                Men med en redningsprocent på 40, så må det være tid til en udskiftning. Lukas Lund i VFF har ofte været kritiseret, han ligger alligevel på 66, og bedst i ligaen er 77.

Skud imod, der ligger vi på 65 hvilket er tredje færrest i ligaen. Sønderjyske har 95 skud imod.
                Skud/mål . Der er vi på 3,3 .

Vi skal bruge 5,2 skud/mål, vores modstandere 3,3.

https://superstats.dk/mest-paa-bolde...F2026&vis=imod
                De der 3,3 er jo helt vildt, når man ser hvad holdene ligger på generelt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

De der 3,3 er jo helt vildt, når man ser hvad holdene ligger på generelt.
                  Det er også det indtryk jeg har fra de fleste af vores kampe. Jeg synes ikke hverken Silkeborg eller FCN havde noget nævneværdigt udover deres mål, hvoraf de to af dem er flotte langskuldsmål.

Derudover husker jeg også Vejlekampen som en kamp, hvor Vejle straffede os kynisk, og AGF var heller ikke for fine til at straffe hvad kunne straffes.

Men det særligt vores seneste to kampe, hvor det virkelig gør ondt. Det er kampe, hvor vi ofte vil score på flere af de chancer vi har end modstanderen scorer på dem de har, og derfor burde vi stå med i hvert fald 4 point mere nu end vi reelt set gør.

XG er nogen gange en utaknemmelig størrelse at måle på, og med de relativt mange straffespark vi har fået, så skal det selvfølgelig haves in mente. Men vi har vundet 5 ud af 8 kampe på XG, men tabt 4 kampe. Vi har lidt utur for tiden, men det plejer at udligne sig over tid. Pointene skal nok komme hvis vi fortsætter med at arbejde hårdt i den retning vi har gang i. Det er vigtigt at holde sig for øje at ikke alt bare er lort med lort på. Vi er slet ikke et sted som i foråret, hvor vi rykkede ned, og spillet bare sejlede totalt. Der er gang i noget som statistikkerne peger på burde have kastet flere point af sig. Derfor skal vi i min optik gøre alt hvad vi kan for at holde hovedet højt og arbejde i samme retning. Ting skal skærpes i begge ender af banen, men den overordnede måde at spille kampene tror jeg vil forløse sig snarligt, hvis vi formår at tro tro på sagen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vi har da ellers indført en højt besungen overvinderkultur... !
                    ... og lad den gerne sprede sig til flere fans. Den der opgiverkultur er frygtelig at være vidne til.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hvad stod der i øvrigt på det banner der blev bredt ud i går på stadion?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvad stod der i øvrigt på det banner der blev bredt ud i går på stadion?

OB-fans med klare budskaber
                        Fans i fokus

’Magtens tredeling farvel’ og ’Politistaten Danmark velkommen til’. Det var budskaberne fra de medrejsende OB-fans til dagens kamp, der blev holdt op på to bannere i starten af anden halvleg.

Det kommer i kølvandet på Justitsministerens ny-annoncerede hooligan-pakke, der har fået en blandet modtagelse. Ligesom flere andre fangrupperinger vækker de nye tiltag ikke just begejstring hos OB-fansene”

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...af-ob/10944695
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

... og lad den gerne sprede sig til flere fans. Den der opgiverkultur er frygtelig at være vidne til.
                          Det er ikke at opgive.... jeg foretrækker bare handling og resultater fremfor varm luft og floskler

Comment

Working...
                          X