Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Det var da meget godt at Troels Bech ikke mente det var nødvendigt at hente en ny stopper….
    Jeg er ikke i tvivl om vi har den rigtige træner,men jeg tænker vi er nødt til at tale om hvorvidt vi har den rigtige sportddirektør...
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
      .. vi ligger i tabellen, som truppen er til.
      Anden kamp i træk hvor vi smider en føring og selv smider det hele på gulvet. SUK, vi er bare ikke bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
        Så ligger vi til nedrykning, så er det godt nok en vigtig kamp på fredag mod Fredericia
        Det bliver en kæmpe kogepladekamp. Hvis ikke vi vinder den, så står den på benhård nedrykningskamp

Comment

Der er så meget, der ikke er afstemt ved det mål. Forsvar, målmand - hvordan kan han ligge så fri i mellemrummet?? Theo ser igen småskidt ud i hans aktion.

Comment

Hvor er alle jer jubeloptimister nu? Vi har jo et nedrykkerhold pt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
              Det kan godt blive dyrt at Troels ikke fandt en forstærkning til det her forsvar. Vi har spillere nok, men der er ingen der har et stabilt bundniveau.
              Det jo ikke "kun" der vi falder i kvalitet i dag, der overalt på banen og så bliver det selvsagt værre med 10 mand.

Comment

… og så ligger vi til nedrykning og det bliver også slutstillingen med den trup som sportsdirektøren har skrabet sammen.

Det er simpelthen under al kritik vi fans skal pisses af med det middelmådige lort år efter år.

Få nu den klub på andre hænder som har nogle ambitioner.

Comment

Under stregen.
                  Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                    Der er så meget, der ikke er afstemt ved det mål. Forsvar, målmand - hvordan kan han ligge så fri i mellemrummet?? Theo ser igen småskidt ud i hans aktion.
                    OK, at give Theo Sander nogen som helst skyld i det mål er godt nok søgt. Det er 100% bare sløjt forsvarsspil af Bjørn og Julius.

Comment

Det er så uforløst. Ganaus skal jo lave 3 og have 1 assist. Der mangler klasse i de afgørende situationer. Det ser jo fint ud i perioder. Men det handler om at være kampafgørendeni felterne, og her i OB værst i ligaen

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Jeg er ikke i tvivl om vi har den rigtige træner,men jeg tænker vi er nødt til at tale om hvorvidt vi har den rigtige sportddirektør...
                        Mener du at vores spil udvikler sig, nej vel, så hvor dygtig er træneren

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Hvor er alle jer jubeloptimister nu? Vi har jo et nedrykkerhold pt.
                          Vi rykker ikke ned. Tænker vi slutter på 7 pladsen. Det er dog en forudsætning, at der skiftes målmand.
                          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

OK, at give Theo Sander nogen som helst skyld i det mål er godt nok søgt. Det er 100% bare sløjt forsvarsspil af Bjørn og Julius.
                            jeg syntes ikke det er Sanders skyld - ligesom ved det første mål vil jeg bare gerne have en keeper der gør det bedre. Det er jo ikke drop - men mangler nok bare lige de der topaktioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Mener du at vores spil udvikler sig, nej vel, så hvor dygtig er træneren
                              Har allerede udviklet sig mere end under SK, men det siger jo heller ikke så meget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Det er et ømtåeligt emne. Modigt at melde den

Comment

Working...
                                X