Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Præcist og det tager lang tid at genoprette. Men vi skal forvente mere. Men det kræver tid og også penge plus når pengene ikke er de samme, så tager det også længere tid.
Comment
-
Jeg ved godt vi er utrolig tyndt besat på 8’er pladserne.
Men synes altså også at Zorninger bør skifte system snart.
Imo er vores wingbacks ikke offensivt stærke nok og kommer ikke med nok kvalificerede indlæg til, at de bør have så stor indflydelse offensivt.
Og sorry to say, men med to CB’ere er der en mindre til at lave fejl.
Ydermere ville det passe vores nye mand bedre at spille decideret 6’er, og det ville klæde Falk at komme længere frem på banen og linke op med Arp.
Det er tydeligt at de angribere vi har ikke har evnerne til at komme ned i banen og skabe chancerne for sig selv og andre, så hellere at Falk og Arp kan udfylde de rum og Genaus især, kun skal koncentrere sig om at score mål.
Ja og så skal Myhra eller Hansen på mål igen, men det må være tydeligt for enhver..
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Jeg har på intet tidspunkt givet udtryk på at han skal fyres i denne diskution. Jeg har blot påpeget/korigeret at hvis man er direktør har man det overordnede ansvar - ikke et medansvar … og man har mulighederne for at ændre tingene …
i andre svar har jeg givet udtryk for at jeg er bekymret for hvor god han er til transfers og at han har misset noget i de seneste to vinduer .. manglende strategi, kommunikation, forlængelse med SK osv .. jeg har ikke haft høtyven fremme … men han har sagt tre vinduer for at få truppen på plads, ikke jeg ..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægJeg ved godt vi er utrolig tyndt besat på 8’er pladserne.
Men synes altså også at Zorninger bør skifte system snart.
Imo er vores wingbacks ikke offensivt stærke nok og kommer ikke med nok kvalificerede indlæg til, at de bør have så stor indflydelse offensivt.
Og sorry to say, men med to CB’ere er der en mindre til at lave fejl.
Ydermere ville det passe vores nye mand bedre at spille decideret 6’er, og det ville klæde Falk at komme længere frem på banen og linke op med Arp.
Det er tydeligt at de angribere vi har ikke har evnerne til at komme ned i banen og skabe chancerne for sig selv og andre, så hellere at Falk og Arp kan udfylde de rum og Genaus især, kun skal koncentrere sig om at score mål.
Ja og så skal Myhra eller Hansen på mål igen, men det må være tydeligt for enhver..
Comment
-
- Kampen skal selvfølgelig lukkes i første halvleg, men et resultat af manglende kvalitet. Ham Ganaus har alt for mange muligheder, han sjosker ved siden af og over mål. En dygtigere angriber havde lukket så større muligheder.
Groot virker lad, og laver et hav af uprovokeret fejl tæmninger og simple aflæg.
- Sander skal have målet, helt enkelt. En bedre målmand havde haft den der.
-Boyang må aldrig, som i aldrig komme på den forkerte side, og lade sig underløbe. Serie forsvars spil. Ja der bliver klart begået frispark først, men dem for man ikke på det niveau her - urutineret !
Udover det, havde Silkeborg jo ingenting. Og det har de ikke fordi, de også kandiderer til nedrykning i år, og at de derfor, er dårlige.
OB taber i dag, fordi vi ikke har et stærkt midterforsvar med kvalitet til mere en bunden af superligaen og et dårligt angreb.
Det vidste vi jo godt, og Troels Bech formåede ikke at løse problemet, fordi vi ikke har penge nok, eller vil bruge dem.
OB rykker sig ingen vegne, selv med en dyr træner profil er det endnu engang bevist, at det pengene trubben som i sidste ende gør forskellen i en tæt superliga.
Men endnu en sæson langt under standard, af hvad med bør kunne forvente af en klub på OBs størrelse og dertilhørende fanbase. - Alt sammen fordi, vi har et ejerskab, som har siddet på hænderne i 13 år, kørt OB som et sideprojekt til koncernen, mens små bitte byer som Ikast har buldret derud af imens.
Toget kørte for længst, og få at kunne stå på igen, bliver billetten bare dyrere og dyrere, for hvert år, man bliver stående på perronen og afventer…
Elendigt arbejde, ganske enkelt og de er ikke deres løn værd på ledelses gangen.
Jeg har turneret med de har holdninger til hudløshed og jeg har tænkt mig at fortsætte, indtil der sker noget radikalt i Ådalen.
… i den her sæson, har vi gjort som vi plejer. Ansæt en spillestils træner, (ligesom Alm) vil ikke investere truppen til formålet, sælg ud af dem som gør en lille forskel.
Og så starter vi forfra igen, når Zorniger er fyret.
Gammel lorte vin på nye flasker.
fatter ikke vi gider det mere
- Likes 9
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Jeg har på intet tidspunkt givet udtryk på at han skal fyres i denne diskution. Jeg har blot påpeget/korigeret at hvis man er direktør har man det overordnede ansvar - ikke et medansvar … og man har mulighederne for at ændre tingene …
i andre svar har jeg givet udtryk for at jeg er bekymret for hvor god han er til transfers og at han har misset noget i de seneste to vinduer .. manglende strategi, kommunikation, forlængelse med SK osv .. jeg har ikke haft høtyven fremme … men han har sagt tre vinduer for at få truppen på plads, ikke jeg ..Last edited by Mwape; i går, 19:57.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
TB har da fået et forhøjet budget ift. BW (samt han kækt sagde, at han kun skulle bruge 2-3 vinduer for at rette op på forgængerenes fejl) !Last edited by Mwape; i går, 19:58.
- Likes 2
Comment
-
Jo, men de andre har jo også øget deres budget plus det er mere svært at tiltrække gode spillere til, som et oprykker hold fremfor et etableret Superliga hold. Desuden var der meget at rydde op og alt kan jo ikke bare gøres uden videre, der er også noget med kontraktforhold osv.Last edited by Online; i går, 20:08.
Comment
-
Ja men det første har du ret helt ret i og jeg var og er meget skuffet over vores vinter vindue og forlængelsen med SK. Men NT har jo også meget at skulle sige også i den del og der er der jo nok meget, som vi ikke ved. Dette vindue synes jeg har været fint, uden at være super. Mine indlæg ang. TB, har kun været for at sige at det ikke er TBs skyld det hele alene plus sæsonen er ret ung endnu. Desuden er rækken meget tæt og vi er oprykker og ikke i toppen mere, så det skyldes nok også vores egen selvforståelse. Men jeg er ikke så overrasket over vores situation, men dermed ikke sagt at vi skal forvente mere, men vi skal huske hvor vi kommer fra og det tager lang tid at genopbygge klubben. Det ansvar skal lægges ud på hele klubben, men i sidste ende er det jo NTs og TBs ansvar, det medgiver jeg gerne.
Det er dog mit indtryk at NT har overladt nøglerne til TB i højere grad end med tidligere direktører.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment