Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
Kommer vel an på de forventninger vi har som oprykker?
Det er lige før jeg tror, at Søren Krogh kunne have levet op til de forventninger.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Er det ham der bestemmer spille budgettet, står for træningen etc. Nej, ergo bestemmer han ikke alt. Men ja, han har et med ansvar, men det er ikke sort/hvidt. Men forstår godt den negative stemning, er nok bare ikke så overrasket over hvor vi står.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægNogen der vil referere Falks postmatch interview? Er på JYSK Park.
Men han så generelt max frustreret ud
- Likes 4
Comment
-
Er det ham der bestemmer spille budgettet, står for træningen etc. Nej ergo bestemmer han ikke alt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Vi skal tabe kampen 0 ud af 100 gange. De fejl vi laver er på serieniveau. Vi skulle have lukket kampen i første halvleg. Han mener vi er uforberedte i de situationer der fører til mål og udvisning, på trods af at vi har fået rigeligt med advarsler i løbet af sæsonen. Han er ikke nervøs for situationen, på trods af vores mange fejl.
Men han så generelt max frustreret ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
Ja, det er da pisse trælst vi spiller en masse flotte 1 halvleg også taber det i anden, men puha der skal mere til, at gøre mig så vred på en søndag. Havde håbet på og spillet de første par kampe, at vi havde flere points, men syntes lidt vi havde AGF stemning, efter de første par runder, nu bliver vi sgu DK mester.. wohooo!!
Men de er 1 point over stregen og der er masser af point at spille om. Men der skal arbejdes hårdt på træningsbanen også på det mentale, når vi er foran. Vi sløser alt alt for tit.
Håber også der bliver skruet op for budgettet til vinter. Men det alene gør det ikke.
Comment
-
Er det ham der bestemmer spille budgettet, står for træningen etc. Nej, ergo bestemmer han ikke alt. Men ja, han har et med ansvar, men det er ikke sort/hvidt. Men forstår godt den negative stemning, er nok bare ikke så overrasket over hvor vi står.
Det er hans ansvar.
Han har bedre vilkår end Jesper Hansen og Bjørn Wesstrøm.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Som direktør er han ansvarlig for det, så hvis ikke han er tilfreds med hvad der sker har han mulighed for at ændre det.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tror ikke du skal ligge så meget i ordene - det er frustrationerne der taler i øjeblikket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nej det er skam alvorligt ment. Der er jo en generel holdning herinde til TB er ufejlbarlig.….og jeg tænker helt seriøst der må kigges på hans position,,,,hans succesrate i klubber i nyere tid har vel været pga af af træneren…nu er vi i en situation hvor træneren ret tydeligt udbad sig forstærkninger for missionen skulle lykkedes, som det så ikke lykkedes TB at gennemfører… på trods af han i sidste vindue købte sig selv tid( i min bog prøvede han så igen dette vindue at skubbe det foran sig …med forklaringer om det kunne blive for mange udskiftninger osv..
)….jeg har været i tvivl fra starten og er det stadig har TB kompetencer udover veltalenhed…hvilket han til gengæld heri rigelige mængder
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 2
Comment
Comment