Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Når man spiller os til en aktuel nedrykningsplads, så kan man vel ikke forvente andet end kritik, ung eller ej?
    Kommer vel an på de forventninger vi har som oprykker?

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

Rigtigt, men utilgivelig er svær og komme tilbage fra.
      tror ikke du skal ligge så meget i ordene - det er frustrationerne der taler i øjeblikket.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Hjælp mig lige her... er det ironi eller hvordan skal leg tolke dit indlæg...
        Nej det er skam alvorligt ment. Der er jo en generel holdning herinde til TB er ufejlbarlig.

Comment

Altså er vi HB Køge, der er rykket op og er glade for bare at være med?

Comment

Var der nogle der havde: Under nedrykningsstregen, flest mål indkasseret og 5 pladser under Fredericia på bingokortet?

Det er lige før jeg tror, at Søren Krogh kunne have levet op til de forventninger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Er det ham der bestemmer spille budgettet, står for træningen etc. Nej, ergo bestemmer han ikke alt. Men ja, han har et med ansvar, men det er ikke sort/hvidt. Men forstår godt den negative stemning, er nok bare ikke så overrasket over hvor vi står.
              Ja, det er da pisse trælst vi spiller en masse flotte 1 halvleg også taber det i anden, men puha der skal mere til, at gøre mig så vred på en søndag. Havde håbet på og spillet de første par kampe, at vi havde flere points, men syntes lidt vi havde AGF stemning, efter de første par runder, nu bliver vi sgu DK mester.. wohooo!!

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                Nogen der vil referere Falks postmatch interview? Er på JYSK Park.
                Vi skal tabe kampen 0 ud af 100 gange. De fejl vi laver er på serieniveau. Vi skulle have lukket kampen i første halvleg. Han mener vi er uforberedte i de situationer der fører til mål og udvisning, på trods af at vi har fået rigeligt med advarsler i løbet af sæsonen. Han er ikke nervøs for situationen, på trods af vores mange fejl.
                Men han så generelt max frustreret ud

Comment

Er det ham der bestemmer spille budgettet, står for træningen etc. Nej ergo bestemmer han ikke alt.
                  Som direktør er han ansvarlig for det, så hvis ikke han er tilfreds med hvad der sker har han mulighed for at ændre det.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Vi skal tabe kampen 0 ud af 100 gange. De fejl vi laver er på serieniveau. Vi skulle have lukket kampen i første halvleg. Han mener vi er uforberedte i de situationer der fører til mål og udvisning, på trods af at vi har fået rigeligt med advarsler i løbet af sæsonen. Han er ikke nervøs for situationen, på trods af vores mange fejl.
                    Men han så generelt max frustreret ud
                    Han har jo også ret. Vi har giga muligheder i første halvleg og skal vel egentlig være foran 3-0 ved pause. Der er nogle tegninger til noget interessant, så jeg håber vi har tiden til at få det at se.

Comment

Zorniger er ikke bange for at sige at både Bojang og Sander var med til at koste os

Comment

Ja, det er da pisse trælst vi spiller en masse flotte 1 halvleg også taber det i anden, men puha der skal mere til, at gøre mig så vred på en søndag. Havde håbet på og spillet de første par kampe, at vi havde flere points, men syntes lidt vi havde AGF stemning, efter de første par runder, nu bliver vi sgu DK mester.. wohooo!!
                        Er af problemerne er at vi tager for let på det, når vi er foran og så vælter læsset, når vi er 10 mand plus vores bænk er ikke stærk nok. Læg dertil at vores kreative kræfter, hvade en skidt dag på kontoret, ja så bliver det svært. Selv imod Silkeborg.

Men de er 1 point over stregen og der er masser af point at spille om. Men der skal arbejdes hårdt på træningsbanen også på det mentale, når vi er foran. Vi sløser alt alt for tit.

Håber også der bliver skruet op for budgettet til vinter. Men det alene gør det ikke.

Comment

Er det ham der bestemmer spille budgettet, står for træningen etc. Nej, ergo bestemmer han ikke alt. Men ja, han har et med ansvar, men det er ikke sort/hvidt. Men forstår godt den negative stemning, er nok bare ikke så overrasket over hvor vi står.
                          Nej han bestemmer ikke alt. Men det hele falder tilbage på ham.
                          Det er hans ansvar.
                          Han har bedre vilkår end Jesper Hansen og Bjørn Wesstrøm.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Som direktør er han ansvarlig for det, så hvis ikke han er tilfreds med hvad der sker har han mulighed for at ændre det.
                            Ja, som jeg skriver han har et medansvar. Men at tørre problemerne af på en enkelt person, er en tand for unuanceret, hvilket flere gør i tråden. Jeg tvivler meget stærkt på at det ville hjælpe at finde en anden til jobbet og det samme gør sig gældende for træneren. Sæsonen er lang endnu og vi er oprykkere og har være skidt kørende, de sidste mange år. Det tit vi glemmer det.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tror ikke du skal ligge så meget i ordene - det er frustrationerne der taler i øjeblikket.
                              Ah, men ord har en vigtig betydning og især når vi er vrede/utilfredse, der stadig en forskel på at sige “det var skuffende” og “det var utilgiveligt”. Den første åbner for samtale og forandring, den anden lukker samtalen og gør alt sort-hvidt.​ Det bliver hurtigt en spiral af mere og mere negativt sprog, bliver det mere akavet at vende tilbage og sige “Nu skal vi stadig rejse os igen”.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nej det er skam alvorligt ment. Der er jo en generel holdning herinde til TB er ufejlbarlig.
                                ikke hos mig….og jeg tænker helt seriøst der må kigges på hans position,,,,hans succesrate i klubber i nyere tid har vel været pga af af træneren…nu er vi i en situation hvor træneren ret tydeligt udbad sig forstærkninger for missionen skulle lykkedes, som det så ikke lykkedes TB at gennemfører… på trods af han i sidste vindue købte sig selv tid( i min bog prøvede han så igen dette vindue at skubbe det foran sig …med forklaringer om det kunne blive for mange udskiftninger osv..
                                )….jeg har været i tvivl fra starten og er det stadig har TB kompetencer udover veltalenhed…hvilket han til gengæld heri rigelige mængder
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                                2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                                X