Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er vel sportsdirektøren som har ansat træneren !
    Præcis. Alt falder tilbage på Mr uld i mund.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      Vi taber til et dårligt Farum hold og nu taber vi til et rigtigt dårligt Silkeborg hold, det er bare ikke godt nok
      Tvivler på at vi havde tabt med 11 mand, men det jo ren gætvæk. Men på daværende tidspunkt var vi kommet fint ud til 2 halvleg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Havde aldrig troet jeg skulle sige det, men jeg har ondt af ham.....
        Han har jo selv købt ind på nedrykningskampen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes du? Vel fair nok at påpege de har lavet nogle fejl der koster. Yaya dummer sig - det skal han lade være med - havde det været Gomez havde folk gået amok. Sander syntes jeg gør det fornuftigt - jeg mangler nogle kampafgørende indgreb fra ham.
          Jah, det gør jeg, tænker ikke jeg var specielt fejl fri da jeg var 21, men selvom jeg gerne vil vinde, så kan jeg ikke blive så voldsomt vred, som nogle efter hjemmekampene og her på forum giver udtryk for.

Comment

Vildt at tabe til så dårligt et hold

Comment

Silkeborg var elendige, selv i overtal. Vi ligger under stregen. Jeg er bare rasende på hele verden

Comment

Det er kejserens nye klæder hver gang OB ansætter en sportsdirektør…

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han har jo selv købt ind på nedrykningskampen.
                  Er du sikker, mon ikke gnieren og TB har antydet at budgettet skulle øges

Comment

Det er imponerende ringe.

Konsekvens? Ingen. År efter år efter år.
                    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Vi taber til et dårligt Farum hold og nu taber vi til et rigtigt dårligt Silkeborg hold, det er bare ikke godt nok
                      Enig, det er deprimerende at se på.

Folk vil gerne give Theo Sander skylden for al vores ynk, men det er altså ude i marken vores hold ikke formår at sammensætte noget der ligne 90 minutters superligaklasse.

Det ligner endnu en tur i næstbedste række. Desværre :-(

Comment

Præcis. Alt falder tilbage på Mr uld i mund.
                        Nu er han jo meget veltalende, så det holder ikke. Desuden har jo ikke indflydelse på alt, men har naturligvis et medansvar.

Comment

slut.

tredie nederlag i fire kampe. 20 mål lukket ind i 8 kampe....

første 20 min sidder vi totalt på spillet, men vi score ikke nok, SIF kommer bedre med og en fejl og der er udlignet.

Syntes vi kommer fornuftigt ud til anden halvleg - uden at være dominerende men det røde kort ændre naturligvis billedet.

Vi spiller generelt rigtigt flot - i perioder, men det er for korte perioder - og så score vi for lidt ifht det antal mål vi lukker ind.

Comment

Hvor er alle jer jubeloptimister nu? Vi har jo et nedrykkerhold pt.
                            Hellere jubeloptimist end at være negativ, konstant.

Men du håbede vel mest af alt på en reaktion så du kunne kværulere?
                            Last edited by Rapand; i går, 19:00.

Comment

Nogen der vil referere Falks postmatch interview? Er på JYSK Park.

Comment

Det rykker man ned af.

Comment

Working...
                                X