Please Ouedraogo, du må bare ikke være skadet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025
Collapse
X
-
Defensiv er det i.k., men synes når han fører bolden frem så drejer og spiller han tilbage ofte selvom der er muligheder at spille frem.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægBojang har måske ikke fået den bedste start på bolden"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Han er slet, slet ikke lige så bevægelig som Ganaus, men jeg synes også vi skal være bedre til at bruge hans fysik som opspilsstation, i stedet for at spille ham i rumOprindeligt indsendt af Rapand Se indlægJeg er jo ikke lige så klog som alle i andre herinde så det er nok derfor jeg har svært ved at se hvad OB kan bruge Grot til.
Jeg synes han er ufatteligt sløv i tanke og handling.
Comment
-
Grot er den der står svagest i billedet i dag - og han har set lidt sløj ud de sidste par runder. På top niveau er han en god angriber, lige pt mangler han nogetOprindeligt indsendt af Rapand Se indlægJeg er jo ikke lige så klog som alle i andre herinde så det er nok derfor jeg har svært ved at se hvad OB kan bruge Grot til.
Jeg synes han er ufatteligt sløv i tanke og handling.
Comment
Comment