Mener du at vores spil udvikler sig, nej vel, så hvor dygtig er træneren
Øhh jo!!... jeg mener vores spil udvikler sig.. jeg mener bare ikke vi er blevet forstærket nok til det vi vil... derfor peger pilen på Troels
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Ahh kom igen, der er en ny kamp på fredag, har man ikke hørt/set "SFÅ Tema: Om Zorniger, transition og talenter med Poulsen og Hermansen" så kunne det måske været meget godt for kommentar sporet er hårdt mod de ungespiller i dag.
syntes du? Vel fair nok at påpege de har lavet nogle fejl der koster. Yaya dummer sig - det skal han lade være med - havde det været Gomez havde folk gået amok. Sander syntes jeg gør det fornuftigt - jeg mangler nogle kampafgørende indgreb fra ham.
Bemærker at Burgy gestikulerer at der mangler kommunikation ved målet til 2-1. I første halvleg er der også problemer mellem Theo og Askou. Theo er meget verbal til træning så tænker ikke han er problemet, men det er klart et problem at/hvis forsvaret ikke snakker sammen.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
syntes du? Vel fair nok at påpege de har lavet nogle fejl der koster. Yaya dummer sig - det skal han lade være med - havde det været Gomez havde folk gået amok. Sander syntes jeg gør det fornuftigt - jeg mangler nogle kampafgørende indgreb fra ham.
Det er vel fair nok at kritiserer de unge, tænker ikke SFÅ har monopol hvordan og hvorledes man er fan, derudover er det jo mest "Inge på 65, der skriver vanvittige ting på facebook" altså det er sku okay at sige at en ung spiller dummer sig!
Comment