Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Det var da meget godt at Troels Bech ikke mente det var nødvendigt at hente en ny stopper….
Jeg er ikke i tvivl om vi har den rigtige træner,men jeg tænker vi er nødt til at tale om hvorvidt vi har den rigtige sportddirektør...
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Der er så meget, der ikke er afstemt ved det mål. Forsvar, målmand - hvordan kan han ligge så fri i mellemrummet?? Theo ser igen småskidt ud i hans aktion.
Der er så meget, der ikke er afstemt ved det mål. Forsvar, målmand - hvordan kan han ligge så fri i mellemrummet?? Theo ser igen småskidt ud i hans aktion.
OK, at give Theo Sander nogen som helst skyld i det mål er godt nok søgt. Det er 100% bare sløjt forsvarsspil af Bjørn og Julius.
Det er så uforløst. Ganaus skal jo lave 3 og have 1 assist. Der mangler klasse i de afgørende situationer. Det ser jo fint ud i perioder. Men det handler om at være kampafgørendeni felterne, og her i OB værst i ligaen
Hvor er alle jer jubeloptimister nu? Vi har jo et nedrykkerhold pt.
Vi rykker ikke ned. Tænker vi slutter på 7 pladsen. Det er dog en forudsætning, at der skiftes målmand.
"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
OK, at give Theo Sander nogen som helst skyld i det mål er godt nok søgt. Det er 100% bare sløjt forsvarsspil af Bjørn og Julius.
jeg syntes ikke det er Sanders skyld - ligesom ved det første mål vil jeg bare gerne have en keeper der gør det bedre. Det er jo ikke drop - men mangler nok bare lige de der topaktioner.
Comment