Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Håber på Zorninger kan få sat skik på holdet i pausen ellers ser det småskidt ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
      Hvordan er Viljar egentligt med fødderne som sweeperkeeper?
      Han er ok

Comment

Godt nok frustrerende at vi ikke fører. Vi var SÅ meget bedre end dem i de første 20 minutter, men fik ikke udnyttet overtaget nok. Vi har jo nærmest ikke givet noget væk, men når man spiller med en keeper uden arme, så er en afslutning på kassen desværre lig med mål til modstanderen

Comment

flot start på kampen - vi sad på det de første 20 min og spillede godt - fint genpres. Anden halvdel af halvlegen er Silkeborg kommet mere på bolden - irreterende udligning. Drop - måske ikke, men vi skal have en målmand der kan tage sådan en bold der.

Vi er ikke skarpe nok i vores gode periode, og når vi går lidt ned i tempo så overtager modstanderen spillet. Dødbolde bør vi simpelthen have mere ud af.

Comment

Kunne Zorniger finde på at skifte målmand i pausen? Ville være noget af et statement, Theo Sander er bare ikke god nok til superligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
              Hvordan er Viljar egentligt med fødderne som sweeperkeeper?
              Han er ikke helt så god som Sander, men mener han er bedre på stort set alle andre områder. Mener f.eks. han vill have taget et par af de mål som er gået ind på Sander i denne sæson, inkl. den i dag.

Comment

Jeg er lidt et ærgerligt sted i dag ...
                hvordan har d3f. Midt klaret sig indtil idere?
                Vi skal bare vinde resten ....

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Godt nok frustrerende at vi ikke fører. Vi var SÅ meget bedre end dem i de første 20 minutter, men fik ikke udnyttet overtaget nok. Vi har jo nærmest ikke givet noget væk, men når man spiller med en keeper uden arme, så er en afslutning på kassen desværre lig med mål til modstanderen
                  Det jo klassisk OB, efter at være kommet foran.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    Kunne Zorniger finde på at skifte målmand i pausen? Ville være noget af et statement, Theo Sander er bare ikke god nok til superligaen.
                    Så skulle Zorniger også skifte alle de markspillere der stopper med at spille fodbold efter vi er kommet foran. Vi er 100% selv skyld i at Silkeborg bliver lukket ind i den kamp og Theo Sander har ikke nogen skyld i den omgang halvhjertede alibifodbold og boldmassage vi har set.

Comment

Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                      Jeg er lidt et ærgerligt sted i dag ...
                      hvordan har d3f. Midt klaret sig indtil idere?
                      Jeg er ikke så imponeret. Han er ikke bange for at tage ansvar, men han tager også store risici og virker uopmærksom - jeg forudser at det kan give mål imod fremadrettet når han bliver presset bagefter - han har tabt den en gang og har været ved at tabe den 2-3 gange mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        flot start på kampen - vi sad på det de første 20 min og spillede godt - fint genpres. Anden halvdel af halvlegen er Silkeborg kommet mere på bolden - irreterende udligning. Drop - måske ikke, men vi skal have en målmand der kan tage sådan en bold der.

Vi er ikke skarpe nok i vores gode periode, og når vi går lidt ned i tempo så overtager modstanderen spillet. Dødbolde bør vi simpelthen have mere ud af.
                        Desværre et meget velkendt kampforløb…2. halvleg kommer nok også til at gå som så mange gange før

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          ej - det tror jeg ikke, så skulle Sander have været katastrofal - det mener jeg trods alt ikke man kan sige han har været.

Men hvis ikke han snart begynder at levere bedre, og rent faktisk laver nogle redninger - så tror jeg snart Myhra er tilbage i buret

Comment

Tja, en god første halvleg hvor vi skulle have scoret mindst et mål mere. Vi var i rigtig god kontrol og stressede SIF meget til det blev mere sløje i de sidste 5-10 minutter hvor vi spiller langsommere og med mere berøringer. Og så kommer SIF til udligning ud af ingenting hvor skal sige at Theo var ringe. Sådan er spark skal han bare kunne klare.
                            Ellers en god indsats af holdet hvor Ganaus havde flere rigtig gode aktioner. Falk som 8er klæder os. Ouedraogo stadig svært at bedømme for mig. En, to gode aktioner men synes han falder for hurtigt og bygger på at få frispark og en gang gik der næsten galt. Fiete med i meget men også med uvante boldtab. Grot er den eneste som falder fra, han er ikke rigtig med i kampen, ofte fejlplaceret.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Må indrømme jeg er bekymret …

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det jo klassisk OB, efter at være kommet foran.
                                Jeg er egentlig ikke så vred på vores tilgang i slutningen af halvlegen. Vi kører jo meget godt videre på momentum efter vores scoring, men manglede lige den sidste skarphed. Jeg regnede ikke med at vi kunne opretholde det tempo hele kampen, og vi giver jo ingen chancer væk, så hvis bare Sander tager den afslutning, så er vores følelser jo lidt anderledes

Comment

Working...
                                X