Ganaus ud - Hansborg ind
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCN 31/08/2025
Collapse
X
-
Ved ikke om jeg håber at TB ser bold og kan se hvad der mangler eller om han sidder og lukker handler men …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægNå men mindre end et hattrick kan også gøre det
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægVed ikke om jeg håber at TB ser bold og kan se hvad der mangler eller om han sidder og lukker handler men …Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlægJa…. Lang vej igen til man forhåbentligt ser et stabilt OB…
sløj indsats i dag, ikke det store pres - kan så være taktisk, ikke noget at skifte med, og forsvaret sejler fortsat. Og er Myhra for alvor klar - så syntes jeg på ingen måde Sander har overbevist
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægEt middelmådig Nordsjælland hold ser ud til at nappe tre point. Synes altså AZ fejler stort. Der er jo intet der hænger sammen og ingen vildskab og fight. Sløvt sløvt sløvt. Men igen. Bliver en hård overlevelsekamp som forventet.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 3
Comment
Comment