Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trupsammensætning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Forvirringen stammer nok primært fra, at Barrett spillede wingback i Juve's 3-5-2-system, hvor han altså lå som en af de fremskudte på midten, men stadig med defensive opgaver. Han er så vidt jeg husker udtalelser fra både ham selv og Troels, bedst som back.
    Kunne en dag være spændende at se Juve 3-5-2 i OB:

    Radza
    Høegh LN KL

    Spel Skula JBL
    COB Desler/Greve

    Falk Emil

    Faktisk passer Emil ikke helt ind; der måtte godt være en lidt fysisk stærkere på toppen i den ene af siderne. Spelmann er tit svær at placere, men hans sindsyge løbepensum ville passe godt til rollen i siderne i den 3-5-2; hvis JBL kan noget af det samme, så er det i hvert fald de to vigtige pladser i den opstilling, der er dækket.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Kunne en dag være spændende at se Juve 3-5-2 i OB:

      Radza
      Høegh LN KL

      Spel Skula JBL
      COB Desler/Greve

      Falk Emil

      Faktisk passer Emil ikke helt ind; der måtte godt være en lidt fysisk stærkere på toppen i den ene af siderne. Spelmann er tit svær at placere, men hans sindsyge løbepensum ville passe godt til rollen i siderne i den 3-5-2; hvis JBL kan noget af det samme, så er det i hvert fald de to vigtige pladser i den opstilling, der er dækket.
      enig, det er nærmest som om, vi køber ind til det, men TB vil åbenbart gentage de samme fejl uge efter uge, så tvivler.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        enig, det er nærmest som om, vi køber ind til det, men TB vil åbenbart gentage de samme fejl uge efter uge, så tvivler.
        Ud fra kommentarerne om dagens træning, så kunne der være forhåbninger om, at TB prøver noget nyt (3-mands forsvar) til næste kamp. Man har lov at håbe....

        Comment


          #19
          Jeg synes vores hold lige nu klart lægger op til en 4-2-3-1. Det ville beskytte forsvaret, at der altid ville kunne blive en midtbanespiller tilbage og dække af foran backkæden, og det ville passe til vores decimerede trup kun at spille med én decideret angriber.

          Diarra---Høegh---LN---JBL
          ---------Ari----Azer---------
          Falk-------Spel-------Emil
          ------P. Mortensen/Jeppe K. el.l.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg synes vores hold lige nu klart lægger op til en 4-2-3-1. Det ville beskytte forsvaret, at der altid ville kunne blive en midtbanespiller tilbage og dække af foran backkæden, og det ville passe til vores decimerede trup kun at spille med én decideret angriber.

            Diarra---Høegh---LN---JBL
            ---------Ari----Azer---------
            Falk-------Spel-------Emil
            ------P. Mortensen/Jeppe K. el.l.
            Helt enig med dig Riffel . Men jeg tror ikke på at man allerede er klar til at indse at Kryger var endnu et fejlkøb og så tror jeg desværre man vil prøve MK af på vb en del lampe før man giver JBL chancen .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Helt enig med dig Riffel . Men jeg tror ikke på at man allerede er klar til at indse at Kryger var endnu et fejlkøb og så tror jeg desværre man vil prøve MK af på vb en del lampe før man giver JBL chancen .
              Nu går der nok 3-6 kampe for JBL overhovedet er klar til superliga så det er vel mest naturligt at prøve ham af med det samme

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Helt enig med dig Riffel . Men jeg tror ikke på at man allerede er klar til at indse at Kryger var endnu et fejlkøb og så tror jeg desværre man vil prøve MK af på vb en del lampe før man giver JBL chancen .
                Det ville jeg godt kunne leve med. Kirkeskov faldt med resten af AGF-holdet i sidste sæson, men han har et højt topniveau. Barrett er et større talent, men han får forhåbentligt chancen på et tidspunkt. Måske når vi får en ny træner…

                Kryger er det store fejlcast på backen. Han skal væk dernedefra. Asap. Måske kan han blive en god back på længere sigt, men lige nu er ikke tiden til eksperimenter.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Det ville jeg godt kunne leve med. Kirkeskov faldt med resten af AGF-holdet i sidste sæson, men han har et højt topniveau. Barrett er et større talent, men han får forhåbentligt chancen på et tidspunkt. Måske når vi får en ny træner…

                  Kryger er det store fejlcast på backen. Han skal væk dernedefra. Asap. Måske kan han blive en god back på længere sigt, men lige nu er ikke tiden til eksperimenter.
                  Jeg vil godt give ret i det her.

                  Tror nu heller ikke MK kun er udset til at spille VB, tror at det er fint at have en okay erstatning til HB, som han også godt kan spille.
                  Jeg ser det som positivt at 1 spiller kan dække mere end kun 1 plads.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Det ville jeg godt kunne leve med. Kirkeskov faldt med resten af AGF-holdet i sidste sæson, men han har et højt topniveau. Barrett er et større talent, men han får forhåbentligt chancen på et tidspunkt. Måske når vi får en ny træner…

                    Kryger er det store fejlcast på backen. Han skal væk dernedefra. Asap. Måske kan han blive en god back på længere sigt, men lige nu er ikke tiden til eksperimenter.
                    Igen ser vi ens på tingene

                    Comment

                    Working...
                    X