Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trupsammensætning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Trupsammensætning

    Er jeg den eneste som syntes vi har en skæv sammensætning i truppen ?

    Målmænd : JC - MT -CR
    Højre back : ingen
    Venstre back : Ari - JBL - MK
    Centerforsvar : LN - KL - DH - EPJ
    Def midt : Diarra
    Off midt : MS - JS - COB - Azer - Desler - Greve - Thomsen
    Højre kant : RF - Kryger - LJ
    Venstre kant : Emil
    Angreb : Bodul .


    Måske jeg er gal på den , men er det ikke nogenlunde som de er skolede til at spille ?
    ( ved godt der til tider spilles plads-roulette i OB )
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    #2
    Altså, hvis det handler om hvordan spillerne er skolede, så er Ari jo defensiv midt, Schoop er venstrekant og Kryger og Falk er vel angribere. Just sayin'

    Comment


      #3
      Jeg vil heller ikke kalde Azer for egentlig offensiv...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg vil heller ikke kalde Azer for egentlig offensiv...
        Han er balancespiller. En typisk 8' er

        Comment


          #5
          Så vidt jeg ved er Ari skolet defensiv midtbanespiller. Da han kom til OB var det (mere eller mindre) kun på det islandske landshold, at han havde spillet venstre back. Så jeg ville rykke ham derop.

          Greve og Anders Thomsen er så vidt jeg ved også mere angribere/kantspillere end de er offensiv centralt midtbane i samme kategori som Spelmann og co.

          Så vidt jeg kan huske fra da vi først hentede JBL var der også noget tvivl om han egentlig passede bedst på backen eller kanten.

          Ellers har du vel ret. Det er da bekymrende, at vi ikke har en skolet højre back i truppen. Men jeg vil nu stadig holde på, at det er alt alt alt for tidligt at konkludere noget på det. Ellers hedder alternativerne vel Diarra, EPJ, Spelmann, Desler. Måske O'Brien. Det er i hvert fald dem jeg mener passer bedst til pladsen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han er balancespiller. En typisk 8' er
            Jeg vil nu kalde 6'eren for 'balancespiller'. Synes selv han er lidt svær at sætte i en kasse. Han er vel en 8'er, men indtil nu savner jeg at se noget målfarlighed og løb i feltet fra ham.
            Last edited by Agbre; 28-07-2014, 16:56.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Jeg vil nu kalde 6'eren for 'balancespiller'.
              Hvad vil du så kalde 8-eren? Boks-til-boks?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Jeg vil nu kalde 6'eren for 'balancespiller'.
                Tja. Kommer vel an på systemet. Eller hva?

                Comment


                  #9
                  MK må være købt fordi klubben har erkendt at Ari fungerer bedst på midten. Jeg synes også at Ari og Schoop supplerer hinanden godt - især hvis vi spiller med en tre "centrale" midtbanespillere, med f.eks. Azer som balancespilleren. Umiddelbart synes jeg vores spillermateriale pt. Mest er til 4-3-3 eller en 3-5-2.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Hvad vil du så kalde 8-eren? Boks-til-boks?
                    Ja oftest. Men det kommer også lidt an på spillestilen. Det er jo egentlig ligegyldigt. Jeg ser bare "balancespilleren" som den spiller, der oftest bliver tilbage og holder balancen på holdet - og det er jo 6'eren hvis der skal nummer på.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                      MK må være købt fordi klubben har erkendt at Ari fungerer bedst på midten. Jeg synes også at Ari og Schoop supplerer hinanden godt - især hvis vi spiller med en tre "centrale" midtbanespillere, med f.eks. Azer som balancespilleren. Umiddelbart synes jeg vores spillermateriale pt. Mest er til 4-3-3 eller en 3-5-2.
                      Ja det må ses som et klart tegn på, at man helst ser ham på den centrale midtbane. Der synes jeg også klart han er bedst - og holdet virker bedst i balance når han spiller der. Synes stadig han er vores bedste bud på en 6'er.

                      Kan godt se hvad du mener med, at Schoop og Ari supplerer hinanden godt, men det er godt nok også en konstellation som savner noget fysik. Mit bud på en midtbaneduo er nok Ari og Azer. De spillede godt nok sammen i en lille håndfuld kampe i foråret, hvor det ikke gik så godt. Men det var også i den periode, hvor Ari havde stor formnedgang. Synes han har hævet niveau siden.

                      Comment


                        #12
                        MT/JC/CR
                        LK/MD LN/DH KL/EPJ MK/JBL
                        AS/MD
                        RF/LJ AB/COB Desler/Greve EL/Thomsen
                        MS/JS
                        DB/? ?/?

                        men ikke svært at se hvor der skal sættes ind ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Jeg håber og tror på følgende opstilling vil kunne give noget stabilitet defensivt, samtidig med at offensiven stadig kan være intakt med offensive løb fra en enkelt af de centrale midtbanefolk.:

                          Keeper (er pt. ikke rigtig tryg ved nogle af vores keepere)

                          Diarra L. Nielsen D. Høegh Kirkeskov

                          Ari
                          Azer Spellmann

                          Falk Emil

                          Darko (i mangel af bedre)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                            Så vidt jeg kan huske fra da vi først hentede JBL var der også noget tvivl om han egentlig passede bedst på backen eller kanten.
                            Forvirringen stammer nok primært fra, at Barrett spillede wingback i Juve's 3-5-2-system, hvor han altså lå som en af de fremskudte på midten, men stadig med defensive opgaver. Han er så vidt jeg husker udtalelser fra både ham selv og Troels, bedst som back.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Forvirringen stammer nok primært fra, at Barrett spillede wingback i Juve's 3-5-2-system, hvor han altså lå som en af de fremskudte på midten, men stadig med defensive opgaver. Han er så vidt jeg husker udtalelser fra både ham selv og Troels, bedst som back.
                              Det er korrekt. Også sådan jeg husker det..

                              Comment

                              Working...
                              X