Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Kirkeskov til OB.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet er da altid noget, at vi kan genoplive snak om hjernedøde handler foretaget for over 15 mdr siden, når nu ikke der er noget oplagt at kritisere på det seneste...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet er da altid noget, at vi kan genoplive snak om hjernedøde handler foretaget for over 15 mdr siden, når nu ikke der er noget oplagt at kritisere på det seneste...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIngen opfordring til mere i emnet. Bare en konstatering... Syntes du det er synd for vores sportschef at han kritiseres lidt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet er muligt, at du har kendt beløbet i 15 måneder, men for mig og mange andre er det helt nyt. Jeg er fuldstændigt chokeret, og jeg bliver ked af, at min elskede klub har en så lemfældig omgang med penge. Jeg synes det er farligt at slå ned på kritikere, hvordan skal vi lære af vores fejl og blive bedre, hvis vi går rundt med skyklapper?
Diskussionerne om netop de spillere, gentaget ad absurdium i de sidste 15 mdr, var meget tæt på at fratage mig al lyst til at komme på forum igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægNej. Det er pointen med et forum. Men at genoplive en gammel travhest, blot for at tæske den ihjel én gang til, synes jeg nok er i overkanten.
Men ellers enig i at vi ikke skal bruge mere tid på det og komme videre....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIngen opfordring til mere i emnet. Bare en konstatering... Syntes du det er synd for vores sportschef at han kritiseres lidt?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægEnig. Jeg synes bare vi har tærsket nok langhalm på TM, Kirke og Lado historierne. Så blot en stille bøn om, at vi bevæger os lidt videre i livet.
Diskussionerne om netop de spillere, gentaget ad absurdium i de sidste 15 mdr, var meget tæt på at fratage mig al lyst til at komme på forum igen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægEnig. Jeg synes bare vi har tærsket nok langhalm på TM, Kirke og Lado historierne. Så blot en stille bøn om, at vi bevæger os lidt videre i livet.
Diskussionerne om netop de spillere, gentaget ad absurdium i de sidste 15 mdr, var meget tæt på at fratage mig al lyst til at komme på forum igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet kan jeg sagtens følge dig i, jeg har selv lige trukket luft ind her under højtiderne. Men, vi banker også Lars Løkke, hver gang han bruger skattepenge til undertøj eller lignende, selvom det efterhånden er trættende. Nu var det en ny sag, så jeg følte mig nødsaget til at dele min frustration med ligesindede. Jeg håber for alle, at vi kommer så stærkt ud af det her vindue, at vi kan lægge alt det andet rod bag os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægHåber Kirke takker ja til Aalesund - udsigten til spilletid kan ikke være særligt stor.
- og så vil jeg sige jeg er positivt overrasket over hvor meget OB allerede har været nævnt - tør man håbe på JH faktisk begynder oprydningen nu og ikke venter helt til sommer....817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægHåber Kirke takker ja til Aalesund - udsigten til spilletid kan ikke være særligt stor.
- og så vil jeg sige jeg er positivt overrasket over hvor meget OB allerede har været nævnt - tør man håbe på JH faktisk begynder oprydningen nu og ikke venter helt til sommer....
Comment
Comment