Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Stærkt køb. Så mangler vi bare to angribere !!
    Ked af at sige det, men uanset hvem og hvor mange spillere vi køber, bliver det aldrig helt godt med vores nuværende træner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Hele strategien med at afvente, den falder jo lidt tilbage på Kryger købet nu, som vel ikke rigtig kan være andet end en nødløsning... For det første havde Mikkel selv været en langt bedre nødløsning/løsning end Kryger... men når der nu var penge før Kadrii salget(da Kryger blev hentet), og vi nu går ud og køber en rigtig back alligevel, så burde det have været en ordentlig afløser for Ruud... så kunne vi have lavet en Kryger handel til back-up for JLB og Ari på VB´en... men det kan selvfølgelig også være kabalen bare ikke har kunne gå op...
      Vi kan jo nå at købe en HB endnu. Men enig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Der må vel være tale om at JH glemte at dreje fra ved Horsens på motorvejen og endte i Aarhus , når han så var der kunne han lige handle noget af deres affald .
        Ej nu stopper du altså med alt den negativitet når vi endelig laver en signing.
        En ung billig back der før har været på liga landsholdet. Han er blevet brugt forkert og har haft en dårlig sæson..
        der er masser af potentiale her.

        tænk nu bare lidt positivt

        Comment


          JH om MK

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-til-kirkeskov



          - Nej, vi er ikke færdige med at handle. Købet af Kirkeskov er sådan lidt kommet ind fra siden, og ændrer ikke på, at vi stadig skal ud og styrke vores offensiv, konkluderer Jesper Hansen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ej nu stopper du altså med alt den negativitet når vi endelig laver en signing.
            En ung billig back der før har været på liga landsholdet. Han er blevet brugt forkert og har haft en dårlig sæson..
            der er masser af potentiale her.

            tænk nu bare lidt positivt
            Enig! Havde virkelig håbet på en angriber eller måske en højre back! Men hele bagkæden har rug for stabilitet og tror MK kan give os det! Men en signing af en angriber inden AaB-kampen må være af højeste prioritet nu

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
              Enig! Havde virkelig håbet på en angriber eller måske en højre back! Men hele bagkæden har rug for stabilitet og tror MK kan give os det! Men en signing af en angriber inden AaB-kampen må være af højeste prioritet nu
              Håber satme også på mindst 1 angriber. Men købet af MK har jo ingen påvirkning på hvor stærkt det kommer til at gå med dette..
              havde da også hellere set en HB end en VB men derfor er jeg stadig positiv

              Comment


                Er det mig der har været for meget i solen i dag, eller har JBL ikke tidligere spillet kant også?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Er det mig der har været for meget i solen i dag, eller har JBL ikke tidligere spillet kant også?
                  Var det ikke noget med at de var i et andet systen eller nowet..
                  mener bestemt at have læst at i en klassisk 4-4-2 skulle han være back

                  rent kant var vidst ikke lige ham

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ej nu stopper du altså med alt den negativitet når vi endelig laver en signing.
                    En ung billig back der før har været på liga landsholdet. Han er blevet brugt forkert og har haft en dårlig sæson..
                    der er masser af potentiale her.

                    tænk nu bare lidt positivt
                    Da vi åbenbart ikke har penge til det helt store havde jeg hellere set en styrmand til den defensive midt , en rigtig højre back samt mindst en angriber .

                    Jeg har fuld tillid til at JBL ville kunne spille venstre back uden at være mærkbar dårligere end det niveau jeg syntes MK har . I tilfælde af skader/karantæne har vi Ari samtidig med Diarra jo har spillet en del kampe på vb og ved yderligere nød vil man kunne sætte EPJ ind eftersom han gjorde det ganske glimrende i sin debut mod SDJ på vb .

                    Som jeg tidligere skrev så kan vi hente hvem som helst til forsvaret uden det afhjælper vores problemer , da de uden hjælp fra en svag midtbane vil komme under unødigt pres . Imo .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Da vi åbenbart ikke har penge til det helt store havde jeg hellere set en styrmand til den defensive midt , en rigtig højre back samt mindst en angriber .

                      Jeg har fuld tillid til at JBL ville kunne spille venstre back uden at være mærkbar dårligere end det niveau jeg syntes MK har . I tilfælde af skader/karantæne har vi Ari samtidig med Diarra jo har spillet en del kampe på vb og ved yderligere nød vil man kunne sætte EPJ ind eftersom han gjorde det ganske glimrende i sin debut mod SDJ på vb .

                      Som jeg tidligere skrev så kan vi hente hvem som helst til forsvaret uden det afhjælper vores problemer , da de uden hjælp fra en svag midtbane vil komme under unødigt pres . Imo .
                      Tror nu altså vi har lidt at gøre med. Men vi vil ikke betale overpris..
                      jeg så også gerne et 6'er køb men han skal nok være klart bedre en Skula for jeg tror det bliver hans faste plads fra nu af...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBfan1992 Se indlæg
                        Mikkel Kirkeskov bliver decideret hånet på Morethanaclub.dk, og det lader til, at de er lykkelige for at han er smuttet. En af brugerne smed dette billede op: http://i.imgur.com/mjydO42.jpg

                        Jeg begynder næsten at være fristet til at spille på OB rykker ned odds 5 :( - Det tegner virkelig ikke godt, og er virkelig uambitiøst.
                        https://www.unibet.dk/betting#/group...8095&bid=21447
                        På Morethanaclub var der generelt pænt stor begejstring, da MK forlængede sin kontrakt for et år siden. Der var lige 2-3 sure brugere, hvoraf den ene gik helt bananas. Ellers var man mest utilfreds med, at der kun blev forlænget med et år. Så han har da leveret tilfredsstillende tidligere, og da også været i landstrænerens søgelys.

                        Vores venstre side har været et kæmpe handikap det seneste år. Emil bliver lukket for let ned, når der ikke er offensiv assistance fra backen. Alt andet lige burde vi blive mere offensive i venstre side, selvom MK især fremhæves for sine defensive kvaliteter.

                        Vi får flere facetter at spille på med ham i truppen. JBL kan indtræde som en mere offensiv back, når der er behov for det.

                        Med JBL og Lucas Jensen kan vi også skifte til mere direkte spil på fløjene om nødvendigt.

                        Og ift Ari, så har jeg svært ved at se, at vi kan kalde ham venstre back.

                        Alt i alt synes jeg vi styrker offensiven, selvom vi køber en forsvarsspiller.

                        Nu venter vi bare på PM og hans nye angrebsmakker:-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          På Morethanaclub var der generelt pænt stor begejstring, da MK forlængede sin kontrakt for et år siden. Der var lige 2-3 sure brugere, hvoraf den ene gik helt bananas. Ellers var man mest utilfreds med, at der kun blev forlænget med et år. Så han har da leveret tilfredsstillende tidligere, og da også været i landstrænerens søgelys.

                          Vores venstre side har været et kæmpe handikap det seneste år. Emil bliver lukket for let ned, når der ikke er offensiv assistance fra backen. Alt andet lige burde vi blive mere offensive i venstre side, selvom MK især fremhæves for sine defensive kvaliteter.

                          Vi får flere facetter at spille på med ham i truppen. JBL kan indtræde som en mere offensiv back, når der er behov for det.

                          Med JBL og Lucas Jensen kan vi også skifte til mere direkte spil på fløjene om nødvendigt.

                          Og ift Ari, så har jeg svært ved at se, at vi kan kalde ham venstre back.

                          Alt i alt synes jeg vi styrker offensiven, selvom vi køber en forsvarsspiller.

                          Nu venter vi bare på PM og hans nye angrebsmakker:-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            På Morethanaclub var der generelt pænt stor begejstring, da MK forlængede sin kontrakt for et år siden. Der var lige 2-3 sure brugere, hvoraf den ene gik helt bananas. Ellers var man mest utilfreds med, at der kun blev forlænget med et år. Så han har da leveret tilfredsstillende tidligere, og da også været i landstrænerens søgelys.

                            Vores venstre side har været et kæmpe handikap det seneste år. Emil bliver lukket for let ned, når der ikke er offensiv assistance fra backen. Alt andet lige burde vi blive mere offensive i venstre side, selvom MK især fremhæves for sine defensive kvaliteter.

                            Vi får flere facetter at spille på med ham i truppen. JBL kan indtræde som en mere offensiv back, når der er behov for det.

                            Med JBL og Lucas Jensen kan vi også skifte til mere direkte spil på fløjene om nødvendigt.

                            Og ift Ari, så har jeg svært ved at se, at vi kan kalde ham venstre back.

                            Alt i alt synes jeg vi styrker offensiven, selvom vi køber en forsvarsspiller.

                            Nu venter vi bare på PM og hans nye angrebsmakker:-)
                            Personligt venter jeg på de profiler som beskrevet i den såkaldte strategi! Endnu har den "fantastiske" sportschef ikke hentet noget over 1.Div. niveau..
                            Frygter at manden kun har kendskab til hvad der foregår i de lavere danske divesioner:-)

                            Comment


                              Meget tilfreds med denne handel ... en rigtig ægte VB med alder og potentialet med sig .. og ja så har vi også signet med en JBL som backup eller evt. som Emils afløser ..

                              Husker Kirkeskov som en god VB omend han som resten af holdet faldte igennem sidste år men det samme ser vi jo i OB .. gode spillere går ned med holdet ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                                Personligt venter jeg på de profiler som beskrevet i den såkaldte strategi! Endnu har den "fantastiske" sportschef ikke hentet noget over 1.Div. niveau..
                                Frygter at manden kun har kendskab til hvad der foregår i de lavere danske divesioner:-)
                                Jeg frygter mere, at manden ikke har råd til at købe de profiler, du drømmer om. Derfor prøver han at skabe en mere solid enhed end vi har set de seneste år, hvor kæden er knækket pga nogle svage led. Det er fint at få en bomber ind, men Viborg rykkede ned, selvom de havde superligaens topscorer. Om det lykkes at styrke de svageste led er en anden sag, men jeg synes det her er et godt forsøg.

                                Comment

                                Working...
                                X