Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Synes fortsat Kryger lyder som en gammel vennetjeneste fra JH for at give Horsens lidt penge i kassen. Kan virkelig ikke se, hvad vi skal med ham, så Alme ville være fremragende at få til klubben, så har vi jo pludselig en god defensiv.
    Jeg er erklærer mig enig :-) Kryger må vores Jesper Hansens Rommedahl :-)

    Comment


      #92
      Nu er Alme jo stadig bare et rygte

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nu er Alme jo stadig bare et rygte
        Korrekt, men alle kort er i spil her kan du nok se... Agurketid & silly-season har da lige pludselig ramt det stribede debat-forum... Efter det rent faktisk er lykkedes for ledelsen at købe en spiller...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlæg
          Korrekt, men alle kort er i spil her kan du nok se... Agurketid & silly-season har da lige pludselig ramt det stribede debat-forum... Efter det rent faktisk er lykkedes for ledelsen at købe en spiller...
          Ja det var dejligt at se lidt handling.

          Comment


            #95
            Fin spiller at få til - både til i dag og i morgen. Han er kun 22 og har allerede 105 kampe for AGF og var med omkring landsholdet.

            Hvorfor folk ikke fatter, at et hold der vil noget skal have to-tre gode folk til hver plads fatter jeg ikke. Det er da klasse at vi nu har to unge folk, der kan slås om venstre back og samtidig kan Kirkeskov i nødstilfælde bruges på højre back.

            Godt set af Jesper Hansen og velkommen til Mikkel.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
              Fin spiller at få til - både til i dag og i morgen. Han er kun 22 og har allerede 105 kampe for AGF og var med omkring landsholdet.

              Hvorfor folk ikke fatter, at et hold der vil noget skal have to-tre gode folk til hver plads fatter jeg ikke. Det er da klasse at vi nu har to unge folk, der kan slås om venstre back og samtidig kan Kirkeskov i nødstilfælde bruges på højre back.

              Godt set af Jesper Hansen og velkommen til Mikkel.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Synes fortsat Kryger lyder som en gammel vennetjeneste fra JH for at give Horsens lidt penge i kassen. Kan virkelig ikke se, hvad vi skal med ham, så Alme ville være fremragende at få til klubben, så har vi jo pludselig en god defensiv.
                Hvis vi antager Alme købes/lejes til højre back, så er Kryger et 100% fejlkøb, set i lyset af at han er købt til højre back; i lyset af at Diarra kan spille samme plads, i lyset af den økonomiske situation.
                Hvis Alme omvendt er købt til midterforsvaret, så er Lasse Nielsen et 100% fejlkøb, samtidig med at man skyller hele den "fynske identitet" ud i lokummet i og med at Høegh og/eller Kasper Larsen mister sin plads.

                Alene det burde udelukke Almebäck som en mulighed, selvom jeg også ser ham som en bedre løsning. Man kan måske endda gå så langt at sige at skrives der med Alme, så skulle Kryger og Nielsen aldrig have været købt, da Alme kan dække begge pladser.

                Men nu tager jeg sorgerne på forskud... Velkommen til Kirkeskov!
                "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
                Citat: Dan Hammer

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlæg
                  Hvis vi antager Alme købes/lejes til højre back, så er Kryger et 100% fejlkøb, set i lyset af at han er købt til højre back; i lyset af at Diarra kan spille samme plads, i lyset af den økonomiske situation.
                  Hvis Alme omvendt er købt til midterforsvaret, så er Lasse Nielsen et 100% fejlkøb, samtidig med at man skyller hele den "fynske identitet" ud i lokummet i og med at Høegh og/eller Kasper Larsen mister sin plads.

                  Alene det burde udelukke Almebäck som en mulighed, selvom jeg også ser ham som en bedre løsning. Man kan måske endda gå så langt at sige at skrives der med Alme, så skulle Kryger og Nielsen aldrig have været købt, da Alme kan dække begge pladser.

                  Men nu tager jeg sorgerne på forskud... Velkommen til Kirkeskov!
                  jeg behøver ikke Alme til at sige at Kryger er/bliver et fejlkøb hvis han bliver på HB

                  Comment


                    #99
                    Mikkel Kirkeskov bliver decideret hånet på Morethanaclub.dk, og det lader til, at de er lykkelige for at han er smuttet. En af brugerne smed dette billede op: http://i.imgur.com/mjydO42.jpg

                    Jeg begynder næsten at være fristet til at spille på OB rykker ned odds 5 :( - Det tegner virkelig ikke godt, og er virkelig uambitiøst.
                    https://www.unibet.dk/betting#/group...8095&bid=21447

                    Comment


                      Hele strategien med at afvente, den falder jo lidt tilbage på Kryger købet nu, som vel ikke rigtig kan være andet end en nødløsning... For det første havde Mikkel selv været en langt bedre nødløsning/løsning end Kryger... men når der nu var penge før Kadrii salget(da Kryger blev hentet), og vi nu går ud og køber en rigtig back alligevel, så burde det have været en ordentlig afløser for Ruud... så kunne vi have lavet en Kryger handel til back-up for JLB og Ari på VB´en... men det kan selvfølgelig også være kabalen bare ikke har kunne gå op...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        For min skyld kunne OB have 10 gode spillere til venstre back - så længe alle andre pladser er fint besat.

                        Det er umiddelbart ikke tilfældet i skrivende stund...
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Første reaktion er: ???WTF??? Det her må være en joke!? Det var det så ikke?!

                          1) Hvad H har vi så lige skrevet med JBL for? Så han kan sidde på bænken til evig tid, mens den rødhårede århusianske elendighed stjæler hans energi og motivation? (ender vel med at AaB køber ham hjem for peanuts, og de laver ham bedre end Ahlmann)
                          2) hvis man ville have en VB, hvorfor H så ikke Daniel Christensen, som teknisk og fightmæssigt ligger flere klasser over Kirkeskov? Eller en Marxen, som også er niveau over Kirkeskov?
                          3) meget, meget belymret nu: Vi har hentet Kryger til HB og Kirkeskov til VB. Vi havde brug for to backs, så at hente backs giver fin mening. Desværre har vi hentet en kant-noget og en dårlig back.

                          Puha. Som det måske anes er jeg ikke på nogen måde imponeret af Kirkeskov. For satan da, OB; det er skidt. Håber inderligt, at jeg kommer til at æde mine ord igen, hvilket jeg med største glæde vil gøre, hvis han overrasker positivt.
                          Kan godt følge dig langt henad vejen. Kan også godt blive lidt bekymret over det her køb. Jeg frygter ligesom dig, at det her tvinger JBL på bænken de næste par sæsoner til han bliver rigtig utilfreds, skifter til et andet hold for et lille beløb og udvikler sig til en profil. Det synes jeg vi har prøvet før. Lad os håbe de ganske enkelt får lov at kæmpe helt lige om pladsen.

                          Ser heller ikke det store lys i Kirkeskov, især pga. sidste sæson. Tidligere blev han jo virkelig betegnet som et stort talent og der var næsten ingen grænser for hvor han var på vej hen. I sidste sæson var det så skidt - ligesom resten af AGF holdet (det har nok været rigtig nemt at falde i niveau på det hold). Lad os håbe et skifte kan give ham fornyet energi.

                          Ville også have foretrukket DC eller Marxen som du nævner. Især DC var en af de spillere jeg havde et godt øje til i dette transfervindue. Kan tage både back og kant. Men måske der også er lidt økonomi i det? Kirkeskov bør ikke have været særligt dyr (især eftersom AGF nu har to andre til pladsen). Det er vel også langt fra sikkert, at det hele tiden har været planen at hente en venstre back mere. Det er nok blevet fremskyndet meget af de seneste præstationer.

                          Men i sidste ende er det vel ikke så underligt, at vi nu har to venstre backs. Dette er vel bare et tegn på, at Ari nu ses 100% som central (defensiv) midtbanestyrmand - og Diarra har jo hele tiden været en nødløsning (med stort tryk på "nød") på den position. På kort sigt hjælper det os i hvert fald. Ari har været meget usikker i defensiven på backen og højrebenede Diarra har nærmest gjort det umuligt for os at holde bredde i banen. Foretrækker i hvert fald helt klart Kirkeskov over de to. Og vores midtbane bliver også bedre i balance ved at rykke Ari op permanent.

                          Så mangler vi bare et par angribere.
                          Last edited by Agbre; 28-07-2014, 17:34.

                          Comment


                            Der må vel være tale om at JH glemte at dreje fra ved Horsens på motorvejen og endte i Aarhus , når han så var der kunne han lige handle noget af deres affald .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Javel ja. Mikkel Kirkeskov.

                              Jeg er enig med flertallet i at det er godt at være dobbelt booket på alle pladser. Men to større talenter købt til samme plads - I et vindue hvor økonomien er stram og vi intet angreb ejer! Ja jeg forstår ikke denne signing. Men jeg ser noget positivt i både Kirkeskov og JBL.

                              Velkommen i striwerne Mikkel.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mon ikke JBL trækker det længste strå. Han er klar senest om 1 måned tror jeg
                                det er jeg nu ikke så sikker på, MK har ca. 100 superligakampe på cv'et, og har er/har været i landsholsperiferien. Hård nød st knække for JBL, men han er meget velkommen til at modbevise det 😬
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X