Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Lad os få nogle rygter i stedet. Eller endnu bedre nye spillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Lad os få nogle rygter i stedet. Eller endnu bedre nye spillere.
      vi kommer nok desværre til at vente længe - rygterne er der jo ikke mange af mere - de dukker som regel først op lige inden vi skriver med en spiller.

Og ikke at jeg tænker vi kommer til at signe helt vildt mange VM spillere - men mon ikke også slutrunden kan spille ind? Håber man lander et par stykker inden første træning...men så kan der jo reelt også sagtens gå 2-3 uger inden vi hører noget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Goddag mand økseskaft !

Ja, jeg skriver, at unge spillere måske kan føle sig utrygge ved den slags udmeldinger og derfor søger væk.

Du påstår at jeg har skrevet - "yngre spillere søger mere væk fra OB end det er tilfældet i alle andre superligaklubber"

Du kommer med en påstand, jeg ikke er kommet med og vil så samtidigt have dokumentation for det jeg ikke har skrevet/sagt... total gakkelak
        Altså - at yngre spillere skulle være SÅ psykologisk påvirkede af, at hvis de har lavet en fejl, så risikerer de at Zorniger siger i et interview, at fejlen sandelig var en fejl - at de søger mod andre klubber?

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Altså - at yngre spillere skulle være SÅ psykologisk påvirkede af, at hvis de har lavet en fejl, så risikerer de at Zorniger siger i et interview, at fejlen sandelig var en fejl - at de søger mod andre klubber?
          Ja, tror i almindelighed at ingen bryder om at blive offentligt hængt ud af sin chef og i særdeleshed unge uerfarne mennesker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, tror i almindelighed at ingen bryder om at blive offentligt hængt ud af sin chef og i særdeleshed unge uerfarne mennesker.
            Men er det ikke også nævnt op til flere gange at de spillere som AZ tror på, har store forventninger til og som han ved er et stort talent, dem er han også hårdere ved

Comment

Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

Men er det ikke også nævnt op til flere gange at de spillere som AZ tror på, har store forventninger til og som han ved er et stort talent, dem er han også hårdere ved
              Det er fint, hvis det er hans ledelsesstil, men mener han skal holde det internt i Ådalen.

Comment

Kim Engstrøm sikrer Vendsyssel FF oprykning til 1.division. Klubben med de bedste faciliteter i Jylland.

På nær lige Fcm.

Comment

Working...
                X