Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://fyens.dk/ob/burkina-fasos-la...a6427eaaf3d-14

Ærgerligt han ikke får en pause når han er så slidt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Så kom det røde kort
      Er det bare mig ? Ell er der off side, ved FCK’s scoring
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Så blev det 7.pladsen der tog den sidste billet til europæisk fodbold.
        Det kan blive en god sæson for FCK der. De bør vel være et hold der kommer rigtig langt med deres seedning.

Comment

Glen min ven

Overraskelse på vej? De er en dark horse til at vinde Superligaen

Comment

Vidste ikke det stod så slemt til med ham. God bedring til Glen.

Comment

Loooool

https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...r-steve-cooper

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det var vel forventeligt. Det har været pivringe..

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det var vel forventeligt. Det har været pivringe..
                  Bestemt. Elsker bare når der går cirkus i det derovre

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Bestemt. Elsker bare når der går cirkus i det derovre
                    Det elsker alle vel

Comment

"Men altså vi er i underholdningsbranchen. Jeg falder ofte i søvn, når jeg i 95 procent af pressekonferencerne lytter til svar fra trænere og spillere, så I, der er en del af pressen, er selvfølgelig glade for min facon, siger Zorniger, der fortæller, at spilleren ofte får beskeden på endnu hårdere vis, end når han snakker med medierne, til Fyens."

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...5-pct-af-tiden

Moderne ledelse, når det er bedst... så "underholdningsværdien" vægter højere end hensyn til egne spillere

Måske også derfor en del yngre spillere søger væk, hvis (uundgåelige) fejl i deres læring skal udskammes offentligt

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        "Men altså vi er i underholdningsbranchen. Jeg falder ofte i søvn, når jeg i 95 procent af pressekonferencerne lytter til svar fra trænere og spillere, så I, der er en del af pressen, er selvfølgelig glade for min facon, siger Zorniger, der fortæller, at spilleren ofte får beskeden på endnu hårdere vis, end når han snakker med medierne, til Fyens."

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...5-pct-af-tiden

Moderne ledelse, når det er bedst... så "underholdningsværdien" vægter højere end hensyn til egne spillere

Måske også derfor en del yngre spillere søger væk, hvis (uundgåelige) fejl i deres læring skal udskammes offentligt
                        Jeg synes det er et par super gode interviews med Zorniger i både SFÅ og “Vi taler om OB” og efter at have hørt begge interviews tænkte jeg: Gad vide hvilken negativ vinkel “Online” kan finde ;-).

At en del yngre spillere søger mere væk fra OB end det er tilfældet i alle andre superligaklubber, vil jeg gerne have dokumentation for, før jeg på nogen måde køber din påstand.

og endnu en gang super gode interviews med Zorniger og imponeret over din evne til at finde alle “hår i suppen” når det kommer til OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg synes det er et par super gode interviews med Zorniger i både SFÅ og “Vi taler om OB” og efter at have hørt begge interviews tænkte jeg: Gad vide hvilken negativ vinkel “Online” kan finde ;-).

At en del yngre spillere søger mere væk fra OB end det er tilfældet i alle andre superligaklubber, vil jeg gerne have dokumentation for, før jeg på nogen måde køber din påstand.

og endnu en gang super gode interviews med Zorniger og imponeret over din evne til at finde alle “hår i suppen” når det kommer til OB.
                          Øøøhhh... hvor skriver jeg at "yngre spillere søger mere væk fra OB end det er tilfældet i alle andre superligaklubber"

Det er godt nok sjovt som en del af jer opfinder udtalelser, jeg aldrig har skrevet og sviner på den baggrund

Samt paradoksalt når mange fans påpeger, at vi er en fodboldklub og IKKE en del af underholdningsbranchen...

Jeg prøvede bare at påpege en ægte bekymring omkring noget, som kan påvirke et ungt menneske
                          Last edited by Online; i går, 13:37.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Øøøhhh... hvor skriver jeg at "yngre spillere søger mere væk fra OB end det er tilfældet i alle andre superligaklubber"

Det er godt nok sjovt som en del af jer opfinder udtalelser, jeg aldrig har skrevet og sviner på den baggrund

Samt paradoksalt når mange fans påpeger, at vi er en fodboldklub og IKKE en del af underholdningsbranchen...

Jeg prøvede bare at påpege en ægte bekymring omkring noget, som kan påvirke et ungt menneske
                            Citat: “Måske også derfor en del yngre spillere søger væk, hvis (uundgåelige) fejl i deres læring skal udskammes offentligt​“

Da du kommenterer på et interview med OB’s træner omkring hans udtalelser i pressen, så må du sgu da selv kunne se at du dermed insinuere at en del yngre spillere netop søger væk fra OB da vi har en træner der udtaler sig i pressen om deres præstationer.

Men når du skriver “Måske også derfor en del yngre spiller søger væk”, så er det måske en anden klub end OB du tænker på?, eller hvad?.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Citat: “Måske også derfor en del yngre spillere søger væk, hvis (uundgåelige) fejl i deres læring skal udskammes offentligt​“

Da du kommenterer på et interview med OB’s træner omkring hans udtalelser i pressen, så må du sgu da selv kunne se at du dermed insinuere at en del yngre spillere netop søger væk fra OB da vi har en træner der udtaler sig i pressen om deres præstationer.

Men når du skriver “Måske også derfor en del yngre spiller søger væk”, så er det måske en anden klub end OB du tænker på?, eller hvad?.
                              Goddag mand økseskaft !

Ja, jeg skriver, at unge spillere måske kan føle sig utrygge ved den slags udmeldinger og derfor søger væk.

Du påstår at jeg har skrevet - "yngre spillere søger mere væk fra OB end det er tilfældet i alle andre superligaklubber"

Du kommer med en påstand, jeg ikke er kommet med og vil så samtidigt have dokumentation for det jeg ikke har skrevet/sagt... total gakkelak

Comment

Nej du skriver ikke at yngre spillere måske/bør/kunne/få lyst til at skifte væk.

Du skriver ordret “en del yngre spillere søger væk”
                                Og så er det vel fair at spørge om det er et problem OB har, kontra andre klubber?
                                Hvis det ikke er, så er tonen nok ikke problemet.

Og hvis man er kommet igennem akademiet, så tror jeg Tonny har råbt så tilpas meget at en, at Zorninger ikke er en man frygter.

Comment

Working...
                                X