6-0 efter en time. Vi skal simpelthen ikke komme i nedryknings fare nu.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Det er kampe som den i dag i Silkeborg der gør vi intet vinder ved at være i leverpostej spillet.
Vil påstå vi intet lærer når indstillingen er så lad.
Vi kunne lige så godt ha tabt 3-1 i Viborg i en kamp med højere tempo.
Det virker underligt passivt og som om spillerne ikke kan sætte sig op hvilket er bekymrende.
Forstår heller ikke Zorniger kan stå og se på den passive indsats så længe uden at flå nogle folk ud.
Spillemæssigt har vi ikke trænet på det vi vil i dag. Hvad det så end er.
- Likes 1
Comment
-
Ja efter Zorniger begyndte at snakke om at Ejdum burde være foran Wiliam Clem på u21 landsholdet har Clem scoret 2 mål i træk i superligaen imens Ejdum brillere med "close but no cigar" forsøg.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLigner at et virkelig dårligt FcK hold alligevel tager de 3 point...
Så FCK burde sende en stor tak til Zorniger med at sende den motivationstale til Clem.
- Likes 1
Comment
-
Nej, man kan ikke regne med meget i Superligaen, andet end AGF måske vinder og Vejle nok taber.... resten er leverpostej, indenfor de nuancer det nu findes i. Længe siden det har været en interessant liga. Det er altid spændende at se hvem der vinder, men vejen derhen er oftest røvsyg. Alle de der medier, journalister og eksperter der taler ligaen op, det kan kun være fordi deres job afhænger af det skal være et interessant produkt.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 2
Comment
-
Plus en del mål. Så nærmere 9p skal der hentes ud af 18 mulige.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægDagen derpå er det værste for mig at vi ikke fik sparket nedrykningsspøgelset væk. der er "kun" 8 point.
Håber vi får gjort noget ved det snart.
Men pga af så mange indbyrdes opgør er det meget meget svært at se det lade sig gøre. Vi skal vel bare have 1 sejr mere de sidste 6 kampe
Jeg er helt rolig
- Likes 1
Comment
-
Nedrykning er heller ikke en reel frygt, jeg har. Jeg er møgtræt af nederlaget i går - men mit forventningsniveau er heldigvis kalibreret med virkeligheden, så det rammer knap så hårdt. De fleste af os herinde - undertegnede inklusiv - reagerer jo på alt omkring OB med følelser. Så når det hele i går bare var lort, projektet er kuldsejlet, nedrykningsspøgelset er ikke væk, Zorniger "har den" ikke mere etc. etc., så er det jo følelser. Helt objektivt havde de færreste vel forventet, at vi rykkede op og blev et toneangivende hold i Superligaen? Der er helt forventeligt ups and downs og i betragtning af, hvor bundløst, vores niveau har været, synes jeg der er kommet lidt bund i det trods alt. Uagtet, at vi skal blive meget bedre til at spille 2. halvlege, for det halter sgu. Så hvis vi tager følelserne ud af det (hvis det giver mening), tror jeg nok, jeg synes vi ligger, hvor vi kan forvente, historik in mente.
- Likes 2
Comment
-
jeg er grundlæggende enig.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Plus en del mål. Så nærmere 9p skal der hentes ud af 18 mulige.
Men pga af så mange indbyrdes opgør er det meget meget svært at se det lade sig gøre. Vi skal vel bare have 1 sejr mere de sidste 6 kampe
Jeg er helt rolig
Men den sejr skal helst komme hurtigst muligt - venter vi til sidste runde med at tage den ender vi jo med for alvor at blive fedte ind i nedrykningsspillet og så kan alt jo ske.
Så selv om vi har 6 kampe til at tage en enkelt sejr...så har vi jo ikke 6 kampe til det (håber det giver mening
)
Comment
-
Jeg må sgu sige jeg har svært ved at se OB har bund i holdet efter i går.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægNedrykning er heller ikke en reel frygt, jeg har. Jeg er møgtræt af nederlaget i går - men mit forventningsniveau er heldigvis kalibreret med virkeligheden, så det rammer knap så hårdt. De fleste af os herinde - undertegnede inklusiv - reagerer jo på alt omkring OB med følelser. Så når det hele i går bare var lort, projektet er kuldsejlet, nedrykningsspøgelset er ikke væk, Zorniger "har den" ikke mere etc. etc., så er det jo følelser. Helt objektivt havde de færreste vel forventet, at vi rykkede op og blev et toneangivende hold i Superligaen? Der er helt forventeligt ups and downs og i betragtning af, hvor bundløst, vores niveau har været, synes jeg der er kommet lidt bund i det trods alt. Uagtet, at vi skal blive meget bedre til at spille 2. halvlege, for det halter sgu. Så hvis vi tager følelserne ud af det (hvis det giver mening), tror jeg nok, jeg synes vi ligger, hvor vi kan forvente, historik in mente.
Bunden gik fuldstændig ud af holdet efter pausen. Ja vi er oprykkere, ja vi forventer ikke top 6, men derfor er det også skræmmende når det ligner spillere og trænere undervurdere Silkeborg.
Jeg er stadig rystet over vi kun har fået 1 point mod Silkeborg i 3 kampe.
- Likes 4
Comment
-
Det giver 100% mening :) og er helt enig. Den skal komme hurtigst muligtOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg er grundlæggende enig.
Men den sejr skal helst komme hurtigst muligt - venter vi til sidste runde med at tage den ender vi jo med for alvor at blive fedte ind i nedrykningsspillet og så kan alt jo ske.
Så selv om vi har 6 kampe til at tage en enkelt sejr...så har vi jo ikke 6 kampe til det (håber det giver mening
)
Comment
Comment