Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg er i tvivl efterhånden. Jeg ved ihverfald at der har været masser af snakke. Men med den fart han har på sin udvikling kunne jeg godt komme i tvivl om drømmene får overtaget efterhånden. Men er der ikke forlænget til sommer må man jo tage konsekvensen og få ham solgt.
    Ja man kan jo ikke tvinge ham til at blive. Det er vel også mere attraktivt hvis klubben har større ambitioner end den viser.
    Kan hurtigt blive 1 skridt frem og 2 tilbage.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Der skal meget held til hvis vi får point i de sidste kampe. Ser kun mulighed for et enkelt - mod sønderjyderne.
      Vi må jo håbe på at når vi næsten kan skabe point mod rækkens nr. 1 så kan vi også mod nr. 2.
      FCK kan der laves point imod og det samme med SJE.
      men de foran os når også at få point ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Vi må jo håbe på at når vi næsten kan skabe point mod rækkens nr. 1 så kan vi også mod nr. 2.
        FCK kan der laves point imod og det samme med SJE.
        men de foran os når også at få point ..
        Problemet er nr 2 nok er bedre end nr 1. Og er I tvivl om 6 point er nok.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ja man kan jo ikke tvinge ham til at blive. Det er vel også mere attraktivt hvis klubben har større ambitioner end den viser.
          Kan hurtigt blive 1 skridt frem og 2 tilbage.
          Altså jeg syntes faktisk at de pt har de ambitioner der passer til økonomien og over par for en oprykker. Det der med “Kejserens nye klæder show” har vi prøvet før
          Men der mangler nok lige 20-30 mill på budgettet engang imellem for at holde på de bedste unge der kan få en kontrakt på 2 mill i sign on og 300.000/måned i løn som måske AGF kunne vifte med hvis han havde spillet der.

Men hvis TB ikke snart tryller lidt kunne vi godt ende i et scenarie hvor der ryger 3-5 profiler til sommer og vi skal starte forfra. Det er der jo ikke meget kontinuitet i.
          Hvis det går helt galt kan vi jo miste Julius,Owusu,Ejdum,Grot og Ganaus og skal bygge op igen. God nok med en masse penge. Men det har sjældent hjulpet meget da de fleste ikke bliver geninvesteret alligevel

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Altså jeg syntes faktisk at de pt har de ambitioner der passer til økonomien og over par for en oprykker. Det der med “Kejserens nye klæder show” har vi prøvet før
            Men der mangler nok lige 20-30 mill på budgettet engang imellem for at holde på de bedste unge der kan få en kontrakt på 2 mill i sign on og 300.000/måned i løn som måske AGF kunne vifte med hvis han havde spillet der.

Men hvis TB ikke snart tryller lidt kunne vi godt ende i et scenarie hvor der ryger 3-5 profiler til sommer og vi skal starte forfra. Det er der jo ikke meget kontinuitet i.
            Hvis det går helt galt kan vi jo miste Julius,Owusu,Ejdum,Grot og Ganaus og skal bygge op igen. God nok med en masse penge. Men det har sjældent hjulpet meget da de fleste ikke bliver geninvesteret alligevel
            det er lidt der jeg er - og derfor jeg ikke giver meget for TBs snak om kontinuitet, for det er bare svært at holde sammen på sådan en trup, flere penge er en måde men det kan også være hvis der lige mangler det sidste "push" for at skabe nogle resultater. Noget europa kval - kan være man kan holde på en profil eller to - ihvertfald til slutningen af transfervinduet på den måde.

Jeg tror og håber ikke det går SÅ galt at alle de fem er ude af døren, men omvendt har jeg også svært ved at se vi ender med at holde på dem alle sammen.

Og så det med ambitionerne - jeg er med på det er et længere forløb hvor der lægges på der skal til. Og det er måske meget fornuftigt (men virkeligt kedeligt) på den måde at holde snuden i sporet. Men for den enkelte spiller. Altså hvis det man kan "sælge" den på over for Julius er at vi skal spille i top 6 om 3 sæsoner - altså til den tid er han her jo ikke alligevel. Det man kan håbe på er en plan for ham - fast spilletid og så en ide om at skyde ham afsted i sommeren 27 (som eksempel) - og det kræver så en forlængelse, og så skal der falde en nok ganske pæn lønstigning.

Owusu tror jeg mindre og mindre på der bliver forlænget med - ellers hvorfor har man ikke fået det gjort? Grot tænker jeg også skal videre til sommer, og da der allerede har været bud efter Ejdum - mon så ikke han også skal videre.

Ganaus tænker jeg ikke nødvendigvis er en spiller der har travlt med at komme videre - omvendt kan pengene blive for store både for ham og OB. Og så er der Julius - ikke oplagt at han skal videre allerede til sommer, men pga kontraktsituationen kan det hurtigt ende der. 3 ud af de 5 tænker jeg er ret realistiske - så skal der findes erstatninger for 3 profiler, plus det vi allerede er i underskud...

Det bliver endnu en travl sommer.

Comment

Working...
            X