Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og nu er de foran 3:1...
    Hvor er det dog sjovt og bare top lækkert.

Comment

Nu 2 røde kort til brombær.

Comment

Ja, og Brøndby nu kun med 9 mand på banen. 2 x rødt i samme kamp. Det er ikke hverdagskost.

Comment

Jeps … fint med en advarsel så ingen tror at det er en walkover ..

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...utten-broendby

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hold da op hvor brøndby lige viser hvordan man undervurderer et hold.
            Det er en gave til OB før kampen på fredag. Nu er alle mand advaret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeps … fint med en advarsel så ingen tror at det er en walkover ..

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...utten-broendby
              Ja nu fik vi leveret en helstøbt og seriøs indsats igår imod et Vejlehold, man også så bide fra sig, da FCK kom for nonchelant ind til kampen derovre for et psr uger siden. I dag vælger Brøndby så ikke at være hvor de skal i 70 min, og så er forskellen bare ikke større i suppen.
              Vi skal til Fredercia med fuld appel på fredag. Selvom vi har to pokalkampe skal den gribes an, som var det efterårets sidste, hvor ingen sparer sig, før vi forhåbentligt fører komfortabelt til slut.
              Helt vildt overraskende Brøndby kommer dertil i dag efter de ellers har vist et højt bundniveau under Cooper og kunne øge afstanden til FCK.

Comment

Jeg har det godt nok ambivalent med det resultat i dag.

På den ene side, håber jeg jo alt skidt for Brøndby og se dem tabe ydmygende hjemme er fremragende. Nederlag til FCK og Brøndby fedter egentlig bare flere hold ind i en eller anden grad af mellemlag, hvor SønderjyskE kommer rullende med Viborg og OB i hælende. Man må formode at BIF og FCK vågner op på et tidspunkt, men jo flere, der er med i kampen om top-6 uden at trække fra os, jo større chance er der for at nappe en plads.

På den anden side kunne det også bare være lækkert med to hold, der havde strakt våben og var tæt på matematisk rykket ned omkring grundspillets slutning. En åben kamp om top-6 er jo næsten også definitivt en åben kamp om nedrykning. Det skal jeg ikke bede om.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                  Jeg har det godt nok ambivalent med det resultat i dag.
                  Jep. Altså isoleret set er nederlag til BIF jo altid at foretrække.

Men Fredericias sejr i går synes jeg er en mindre katastrofe. Hvis nu de får gevinst mod os på fredag, så er de 6 point efter os. Havde de tabt til BIF og til os på fredag ville afstanden være 15 point. KÆMPE forskel på de scenarier. Nedrykningen kunne reelt set være endeligt afblæst hvis BIF havde vundet i går og vi så tilsvarende vinder på fredag.

Så jeg er godt og grundigt træt at udsigten til et Fredericiahold, der potentielt får noget momentum og måske finder tilbage til den form de ramte i starten af sæsonen.

Comment

Tjaa, selv nr. 11 vil jo vinde en fodboldkamp engang imellem. Det må ikke sætte en tvivl i os fordi det sker for første gang i nu 11 kampe. Om vi så er brændte børn eller ej.

En katastrofe kan det simpelthen ikke være at de vinder i går. Nu vi må vi sgu også lige ranke ryggen lidt.
                    Bevares, brændte børn ja, men ingen grund til ligefrem at være underkuet.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg

Jep. Altså isoleret set er nederlag til BIF jo altid at foretrække.

Men Fredericias sejr i går synes jeg er en mindre katastrofe. Hvis nu de får gevinst mod os på fredag, så er de 6 point efter os. Havde de tabt til BIF og til os på fredag ville afstanden være 15 point. KÆMPE forskel på de scenarier. Nedrykningen kunne reelt set være endeligt afblæst hvis BIF havde vundet i går og vi så tilsvarende vinder på fredag.

Så jeg er godt og grundigt træt at udsigten til et Fredericiahold, der potentielt får noget momentum og måske finder tilbage til den form de ramte i starten af sæsonen.
                      Jeg finder større glæde i at Brøndby taber, end at Fredericia vinder.
                      Sådan må det være

Comment

Det bliver en intern løsning efter Lektonen sagde farvel efter kun en uge som kommunikationschef. Mikkel Greiner og Nicolai Løvgret deler opgaven.

https://fyens.dk/ob/efter-flop-ansae...YPI1Xs-ewVsxjw
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iger-udtalelse

Ikke fordi jeg er den store Peter Sørensen fan, tvært imod. Men her rammer han hovedet på sømmet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ikke fordi jeg er den store Peter Sørensen fan, tvært imod. Men her rammer han hovedet på sømmet.
                            Syntes at han blander pærer og bananer her … der er forskel på hvor vi bør være og hvor vi er .. der var en grund til OB rykkede ned og der kan ikke være en forventning om at en oprykker naturligt skal være i mesterskabsspillet ..

Hvad kan OB se frem til i top6? En masse nederlag og i bedste fald uafgjort mod top4 - ikke godt for moralen for at komme i top6 er vel kun fedt på Ohms dag.
                            Omvendt så får man en lettelse og så en masse kvalificeret modstand der alt andet lige bliver presset til at blive bedre og stå bedre rustet til næste sæson ..

“– OB bør jo sørge for, de i det mindste bliver nummer seks og befinder sig i det selskab, de bør været i, med den klub de er, for den by de kommer fra og det materiale, som de har. Det mener jeg, og det bør træneren selvfølgelig også tage på sig det ansvar, uanset om han har fået et par sølvmedaljer med Brøndby eller ej. Fordi det ville være det, der ville være den helt naturlige målsætning for en klub som OB.​”

Satme let at sige ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Der er uenig. Zorniger vil opbygge et stærkt fundament og ikke kun være med i Top6 på heldig måde. Hellere Nr.8 nu og fortjent og stærkt med i Top6 og jagte medaljer næste år end to gang heldigvis med som "bedre træningskegler" for topklubberne synes er den rigtige indstilling. Der betyder ja kun at han kræver at vi bevæger os fremad.
                              At tage en "heldig Top6" nu og at være i stand at spille om Top3 næste sæson ville selvfølgelig være den bedste vej - og der vil Zorniger vel helt sikker også acceptere.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Der er uenig. Zorniger vil opbygge et stærkt fundament og ikke kun være med i Top6 på heldig måde. Hellere Nr.8 nu og fortjent og stærkt med i Top6 og jagte medaljer næste år end to gang heldigvis med som "bedre træningskegler" for topklubberne synes er den rigtige indstilling. Der betyder ja kun at han kræver at vi bevæger os fremad.
                                At tage en "heldig Top6" nu og at være i stand at spille om Top3 næste sæson ville selvfølgelig være den bedste vej - og der vil Zorniger vel helt sikker også acceptere.
                                det tror du alligevel

de får det også sagt i SFÅ - de to ting behøver jo ikke udelukke hinanden. Og fordi man bygger fundament nu er det ikke ensbetydende med at man klare det næste sæson.

Vi har jo spillet os til vores nuværende placering - og med 3 point på fredag så lever drømmen da - og ville da være tåbeligt ikke at gå efter det - for hvilke kampe er det så vi skal tabe, Troels...

Men at gå efter det, drømme om det eller håbe på en top 6 er jo ikke det samme som at man skal tage det korte sigte på, gå shop amok til januar for at sikre en plads i det forjættede top 6 land. Men man skal fortsætte med at lægge på, og så glæder vi os over top 6 hvis det lykkedes.

Og glipper det - ja så går det nok også - da vi vil være tæt på at sikre sæson målet om overlevelse

Comment

Working...
                                X