Oprindeligt indsendt af Online

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse

X
- 

Jeg syntes det er skræmmende at han ligefrem syntes det er imponerende at kunne hente Adam Sørensen og Būrgy.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Takker
Hvis det er den hylde vi går efter, så forbliver vi middelmådige og fastholdt i bundstriden.
Der ville det være fint hvis er journalist spillede nogle skarpere spørgsmål om det.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
 - 

Aaarh .. Adam er altså i konkurrence med etablerede sl-klubber må man forstå, bl.a. SIF har været nævnt. Der ville han også passe som "pi* i Grete" med den spillestil han har så han har vurderet OBs bud og plan som det mest attraktive for ham. Bürgy tror jeg heller ikke høre til i top6, men jeg synes da han har bevist hans status i truppen efter 1-5 blamagen i Brondby at sige sin ærlige mening om situationen. Så jeg synes ofte han er lidt undervurderet som styrmand for de to unge cf'ereOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg syntes det er skræmmende at han ligefrem syntes det er imponerende at kunne hente Adam Sørensen og Būrgy.
Hvis det er den hylde vi går efter, så forbliver vi middelmådige og fastholdt i bundstriden.
Der ville det være fint hvis er journalist spillede nogle skarpere spørgsmål om det.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1

Comment
 - 

som udgangspunkt tager jeg også gerne en 8. plads for sæsonen. Men hvis ikke nu - hvornår skulle man så tillade sig at drømme lidt? Jeg har også mere end svært ved at se vi pludseelig skulle sætte en sejrsstime på 4-5 kampe i træk sammen. Men omvendt - kampprogrammet er med os - det er alle hold der har spillet nogenlunde på samme niveau som OB, de har alle hentet færre point end OB - så på papiret er det jo ikke en umulig opgave.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Man kan jo altid håbe på top6 men som oprykker, det hold der lukker flest mål ind og konsekvent ikke kan spille to gode halvlege i træk, skal der være seks hold der gør det ringere og det kan være svært at se …
Dertil er jeg oprigtig bekymret for manglende forstærkninger til vinter hvis det ser for godt ud - uagtet at de er nødvendige og foråret ser markant sværere ud end efteråret.
Så desværre ikke optakten i går (link?) så jeg så ikke hvad TB sagde men historikken viser en for stor optimisme til forventede udfald så tænker at bemærkningen om at Bonde kommer retur er en forstærkning indsigtsfuld ligesom vinbar trænet os bedre i vinteren og at Askou jo har flere måneders erfaring og ligner en der kan tage ansvaret i centerforsvaret etc. etc.
Tager imod 6. pladsen med kyshånd men en 8. plads med behørig afstand til 10. pladsen kan også sagtens leve hos mig i 1. sæson tilbage i SL.
Jeg har selv tænkt tanken at TB kunne bruge en god placering som en undskyldning for ikke at hente forstærkninger. Men det får mig altså ikke til at håbe på vi lægger dårligere til, så vi kan få et par nye folk ind. Troels må for helvede også lære det på et tidspunkt at han ikke kan fedtspille sig til resultaterne.
Så jeg vælger den positive vinkel; lægger vi godt til ifht top 6 så kunne der også være større muligheder for at tiltrække interessante spillere. Og vil man noget næste sæson - så var det rart at begynde at forme truppen allerede til vinter. Her ville en top 6 betyde at man var sikre på superliga næste sæson, man ville få et gratis skud på rent faktisk at opnå noget - ret meget mere end en 5. plads vil nok være ren utopi - men der vil trods alt være nogle attraktive kampe mod de store hold.
Comment
 - 

På den anden side kan det også være at en så god stime til OB op mod vinteren gør at vi har så god en placering så der går “bolanos” i den og stemningen er så høj at selv TB lader sig rive med, NT smider flere penge i bøtten og TB bliver presset til et par store stigninger ..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
som udgangspunkt tager jeg også gerne en 8. plads for sæsonen. Men hvis ikke nu - hvornår skulle man så tillade sig at drømme lidt? Jeg har også mere end svært ved at se vi pludseelig skulle sætte en sejrsstime på 4-5 kampe i træk sammen. Men omvendt - kampprogrammet er med os - det er alle hold der har spillet nogenlunde på samme niveau som OB, de har alle hentet færre point end OB - så på papiret er det jo ikke en umulig opgave.
Jeg har selv tænkt tanken at TB kunne bruge en god placering som en undskyldning for ikke at hente forstærkninger. Men det får mig altså ikke til at håbe på vi lægger dårligere til, så vi kan få et par nye folk ind. Troels må for helvede også lære det på et tidspunkt at han ikke kan fedtspille sig til resultaterne.
Så jeg vælger den positive vinkel; lægger vi godt til ifht top 6 så kunne der også være større muligheder for at tiltrække interessante spillere. Og vil man noget næste sæson - så var det rart at begynde at forme truppen allerede til vinter. Her ville en top 6 betyde at man var sikre på superliga næste sæson, man ville få et gratis skud på rent faktisk at opnå noget - ret meget mere end en 5. plads vil nok være ren utopi - men der vil trods alt være nogle attraktive kampe mod de store hold."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
 - 

præcis - der bliver jo sagt at villigheden er der til at investere - men man vil se at holdet/klubben kan levere først.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
På den anden side kan det også være at en så god stime til OB op mod vinteren gør at vi har så god en placering så der går “bolanos” i den og stemningen er så høj at selv TB lader sig rive med, NT smider flere penge i bøtten og TB bliver presset til et par store stigninger ..
Jeg tror at man kommer til at holde snuden nogenlunde i sporet uanset hvordan det går. Jeg tænker man har en plan for 2-3 signings, og det så er det man går efter. Men kvaliteten af hvilke spillere vi kan tiltrække tror jeg godt kan variere lidt alt efter hvor langt fra eller tæt på vi er på top 6 / sikre ny superliga sæson. Helt bonanza tror jeg trods alt ikke vi går - for næsten uanset hvad man bringer ind så bliver det næppe til mere end en 5 plads denne sæson. Kan ikke se vi henter de 4 øverste.
Jeg håber på vi tidligt sikre overlevelse - gøres hurtigst med en top 6 placering og så håber jeg man begynder at forme truppen frem mod næste sæson. 2-3 forstærkninger til januar, der kan hjælpe i foråret, men som så også står klar fra dag 1 efter sommerferien
Comment

Comment