Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, har læst det og tror ikke på den forklaring.
    Jeg tror på den. Jeg synes ikke at det er lykkedes for ham at skabe et HOLD. De lever 99% på individuel kvalitet. Hvis de skal tage det næste skridt skal de præstere som et hold. De kommer jo ikke langt nok i Europa i forhold til deres målsætning om at blive - er det top 50 i Europa?
    De er bare ambitiøse som ingen andre i DK. Brøndby er et godt eksempel på det modsatte. De er jo færdige fordi de er så uambitiøse og lever - som OB også har gjort det - på resultater i en fjern fortid. De TROR at de er noget. Men de er jo til grin i forhold til deres selvopfattelse. OB har endelig taget et opgør med den tilgang.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han taler om deres placering på UEFAs klubrangliste.

De har som mål at komme i Top50, men har ikke rykket sig meget på den de sidste år.
    Ja og de har lige kvalificeret sig videre og dermed i gang med at forbedre denne. Virker som et meget tyndt argument.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Hvad er det for en rating han snakker om?
    Han taler om deres placering på UEFAs klubrangliste.

De har som mål at komme i Top50, men har ikke rykket sig meget på den de sidste år (de er pt. nummer 71).
    Last edited by Online; 30-08-2025, 12:24.

Leave a comment:

• laffe
    replied

Hvad er det for en rating han snakker om?

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Som en anden bruger skrev for noget tid siden... Der er absolut ingen grund til at misunde Vejle
    Må indrømme jeg fryder mig over deres deroute. Forstod heller ikke de folk, som faldt på halen over deres transfervindue. Lad os håbe de fortsætter samme stil, og så kunne de da være rart, hvis vi lige gav dem en ordentlig røvfuld på hjemmebane.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nå, man kunne jo også smide en daler på at AaB og Vejle mødes i 1. Division næste sæson. AaB rykker i hvert fald ikke op med den groteske forfatning de er i, og Vejle er godt i gang med at gå fra nedrykningskandidat til absolut storfavorit.
    Godt nok havde jeg ikke den store tiltro til det transfervindue de har gang i, men det er jo også røget helt ud i BW'ske dimensioner nu. Egentlig håber jeg ikke de ryger ned, men det ligner sgu de får det meget svært.
    Eneste sejr og over halvdelen af deres mål er mod OB ..

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Nå, man kunne jo også smide en daler på at AaB og Vejle mødes i 1. Division næste sæson. AaB rykker i hvert fald ikke op med den groteske forfatning de er i, og Vejle er godt i gang med at gå fra nedrykningskandidat til absolut storfavorit.
    Godt nok havde jeg ikke den store tiltro til det transfervindue de har gang i, men det er jo også røget helt ud i BW'ske dimensioner nu. Egentlig håber jeg ikke de ryger ned, men det ligner sgu de får det meget svært.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Vildt, de må jo mene de ikke får nok ud af deres trup... men mærkelig timing.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mas-thomasberg

Leave a comment:

• MBN
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    For Højer kan det vel også blive hårde dage. AaB tilbage med fem!!! mod Fremad.
    Ja, det er vanvittigt - mon de laver en Esbjerg?

Leave a comment:

• andlox
    replied
    For Højer kan det vel også blive hårde dage. AaB tilbage med fem!!! mod Fremad.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

17 kampe som ubesejret var ikke nok. Ej det er fuldstændig vanvittigt.
    Arbejdet bliver jo lidt nemmere når man i de fleste kampe har de bedste spillere. Men når man ser deres kampe, er det ret tydeligt at der ikke er nogen klar retning i deres spil, og modstanderen er ret ofte bedre taktisk sat op, det var deres kamp mod Fredericia f.eks et godt eksempel på. Hvis jeg var Midtjylland fan, så havde jeg også kaldt på en ny træner

Leave a comment:

• Math6789
    replied
    Nogle der har set træning i dag som har nogle beretninger?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Trist. Havde han ikke en gang tidligere en korsbåndsskade som kastede ham langt tilbage? Alt det bedste for Vestergaard.
    Tror det nåede at blive 2 dengang

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Timingen er lidt mærkelig, men jeg er overrasket over at det tog dem så længe
    17 kampe som ubesejret var ikke nok. Ej det er fuldstændig vanvittigt.

Leave a comment:

Working...
X