Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Galamush
    replied
    Vi er jo selvfølgelig alle glade for den kurs som OB er på, men jeg er dog overrasket over, hvor meget eksponering vi får i medierne. Er vi ikke den klub fra superligaen med flest artikler eksempelvis på bold.dk
    Jeg synes der nærmest har været 10 artikler med forskellige vinkler siden kampen i går. Eller tager jeg fejl?
    Jeg synes det er fantastisk at vi endelig tager de skridt mod det ægte OB, og at det virker til at alle endelig er på samme side i forhold til den rejse.

Leave a comment:

• thesheep
    replied
    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

Efter hvad jeg hører fra folk der har en smule insider viden er følgende

Man havde en liste med 10/15 spillere på inden AZ blev ansat, primært nordiske spillere.

Efter AZ blev ansat har man stortset skrottet hele listen, da de enten ikke helt passer ind i hans spillestil eller at AZ ikke har fundet dem gode nok. En af de få på listen som faktisk var god nok jævnfør AZ var Falk.

Hvad jeg hører er der 3 til 5 tilbage på listen som har fået AZ godkendede nik, men disse spillere er svære at hente på nuværende tidspunkt af vinduet for en klub som OB, da de stadig ser tiden an med hensyn til om der ikke skulle dukke et bedre tilbud op
    https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-08...paa-plads-i-ob

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    Jeg er fortsat helt høj oven på i går. Ikke på grund af resultatet. Men på grund af udtrykket, fighten, stemningen. Jeg blev helt blød i knæene af at se Ejdum, der bare havde givet ALT! Han kunne nærmest ikke slæbe sig ud til bænken, da han blev udskiftet. Alle gav bare alt hvad de havde.
    Enig, det er i min verden, som OB skal spille mv. Det er OB DNA/identitet! Fedt at se, at det er den vej som det går.

Leave a comment:

• SydFyn
    replied
    Jeg er fortsat helt høj oven på i går. Ikke på grund af resultatet. Men på grund af udtrykket, fighten, stemningen. Jeg blev helt blød i knæene af at se Ejdum, der bare havde givet ALT! Han kunne nærmest ikke slæbe sig ud til bænken, da han blev udskiftet. Alle gav bare alt hvad de havde.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Sjældent man læser sådan noget på bold.dk i kommentarsporet:

DialogER
    I dag 05:56
    Virker til falk, og zorninger, virkelig har fundet hinanden.. deres respekt for den anden, virker så oprigtig.. fedt fedt..
    OB. velkommen tilbage til suppen. Her bliver i bare.. fedt hold..

JohnFooty
    I dag 07:35
    Har næsten lyst til at tage over at se en OB kamp som neutral. Dejlige fans og klub, når det bobler på Fyn.​

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Arp igen på rundens hold:
    Rundens Hold i Superligaen - 4. runde | Tipsbladet.dk
    2 ud af 3 mulige
    Last edited by claudes1; 12-08-2025, 07:50.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det et en god formulering, men TB siger det næppe endnu
    Vores i år er vel “Målsætningen er overlevelse- ambitionen er meget mere”

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg hørte et fint kompromis i en VFF podcast. "Målsætningen er overlevelse - ambitionen er top 6"
    Det et en god formulering, men TB siger det næppe endnu

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    officielt kommer de til at holde fast i konsoliderings udsagnet i lang tid tror jeg, og det er nok også det rigtige at gøre. Bliver der tilført 3 til start11eren bliver det i hvert fald svært at bevare pessimismen for os fans. På et givent tidspunkt må de jo også at de som minimum “går efter guldet” i form sf top6 hvis muligheden er der kort før opdelingen

Jeg hørte et fint kompromis i en VFF podcast. "Målsætningen er overlevelse - ambitionen er top 6"

Leave a comment:

• manner
    replied
    Jeg minder lige om at for under 6 måneder siden, var ingen af de spillere som var involveret i de tre mål i dag i OB. Grot, Arp, Falk, Ganaus. Det er for vildt, hvad der er hentet af kvalitet. Giv os nu lige 3 mere denne sommer og 1 mere til vinter jeg er overbevist om top 6.
    officielt kommer de til at holde fast i konsoliderings udsagnet i lang tid tror jeg, og det er nok også det rigtige at gøre. Bliver der tilført 3 til start11eren bliver det i hvert fald svært at bevare pessimismen for os fans. På et givent tidspunkt må de jo også at de som minimum “går efter guldet” i form sf top6 hvis muligheden er der kort før opdelingen

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Det er 8 år siden OB havde 7 point efter 4 kampe i SL.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Jeg minder lige om at for under 6 måneder siden, var ingen af de spillere som var involveret i de tre mål i dag i OB. Grot, Arp, Falk, Ganaus. Det er for vildt, hvad der er hentet af kvalitet. Giv os nu lige 3 mere denne sommer og 1 mere til vinter jeg er overbevist om top 6.

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Det er ca. 4 år siden OB har vundet 2 kampe i træk på hjemmebane i grundspillet i SL
    Hvor det dog siger næsten alt

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Det er ca. 4 år siden OB har vundet 2 kampe i træk på hjemmebane i grundspillet i SL
    Last edited by claudes1; 11-08-2025, 21:15.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Der har ikke været færre point mellem 1. og sidste plads efter 4 runder i superligaen i over 20 år.
    Last edited by claudes1; 11-08-2025, 05:13.

Leave a comment:

Working...
X