Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hurra for Zorniger

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hurra for Zorniger

Jeg vil lige benytte lejligheden til at hylde ansættelsen af Zorniger i OB. OB var havnet i en depressiv situation, hvor alt syntes håbløst, og med Zorniger er udtryk og depressionen væk - i hvertfald for en tid.

OB har fået 4 point i de første 2 kampe - med et hold som andre trænere i OB nok ville have opnået 0 point i.

Der er købt Ganaus, Fiete Arp og Rasmus Falk til at gå direkte ind på holdet - sandsynligvis ønsker fra Zorniger, og jeg håber, at han også får de sidste 3-4 forstærkninger inden vinduet lukker. Ikke desto mindre, så ligner det, at der bliver købt ind til start 11-eren nu - og kun spillere der kan styrke holdet. Det er fremgang.

Jeg synes, at man skal gå hårdt efter Christian Eriksen nu. For mig er det nu eller aldrig, da han er ved at være en aldrene herre, som HAR set toppen. Desuden skal der bygges på defensiven, da kvalteten er svingende dér.

Men, hurra for Zorniger - det har reddet OB, at man har en træner der går efter at vinde ALLE kampe - uanset hvem vi møder, og hvor en skovl bliver kaldt for en skovl.

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg vil lige benytte lejligheden til at hylde ansættelsen af Zorniger i OB. OB var havnet i en depressiv situation, hvor alt syntes håbløst, og med Zorniger er udtryk og depressionen væk - i hvertfald for en tid.

OB har fået 4 point i de første 2 kampe - med et hold som andre trænere i OB nok ville have opnået 0 point i.

Der er købt Ganaus, Fiete Arp og Rasmus Falk til at gå direkte ind på holdet - sandsynligvis ønsker fra Zorniger, og jeg håber, at han også får de sidste 3-4 forstærkninger inden vinduet lukker. Ikke desto mindre, så ligner det, at der bliver købt ind til start 11-eren nu - og kun spillere der kan styrke holdet. Det er fremgang.

Jeg synes, at man skal gå hårdt efter Christian Eriksen nu. For mig er det nu eller aldrig, da han er ved at være en aldrene herre, som HAR set toppen. Desuden skal der bygges på defensiven, da kvalteten er svingende dér.

Men, hurra for Zorniger - det har reddet OB, at man har en træner der går efter at vinde ALLE kampe - uanset hvem vi møder, og hvor en skovl bliver kaldt for en skovl.
    Helt enig i det meste.
    Dog tror jeg kun Eriksen er en mulighed der kan opstå, hvis ikke der byder sig en europæisk topklub til. Jeg forestiller mig egentlig godt han kan se timingen være rigtig med OB nu, hvor vi ser ud til at være et sted, hvor vi kan tage skridt, men omvendt vælger han os nok ikke til, hvis klubber som Ajax, Anderlecht eller et tredje hold i den kategori byder sig til. Min fornemmelse er dog at det nok også er den slags muligheder han venter på. Altså muligheder for at spille i en topklub, for ellers tror jeg allerede vi havde set ham på kontrakt i en eller anden spansk, engelsk eller tysk midterklub. Om han så må tage til takke med det, og fortsat vælger det over OB kan jeg ikke greje, men jeg kunne godt forestille mig, at hvis det kun er klubber som Wolfsburg og Mallorca, som viser ægte interesse, at han måske skeler til OB, og ser vi er på vej i den rigtige retning med en interessant træner og hans gamle Middelfart-ven som makker på midtbanen, og tænker det skal være nu.

Det er sandsynligvis den rene ønsketænkning, men håbet lever, så længe han fortsat er klubløs.

Comment

Zornigers med fantastisk hilsen og budskab til fansene i Fan-appen:
      Om vejen OB vil gå. Beskriver de var beshamed efter den støtte de fik efter Vejle kampen og at de ville give alt om at give tilbage. Han taler om den kæmpe sammenspil af "players on the pitch og players of the pitch".
      Håber de sætter det op på hjemmesiden også.
      Får en solid mancrush med Zorniger.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Her er det på Facebook:
        https://www.facebook.com/share/v/16gkYGSXMs/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Zorniger har virkelig klasse! I sted af reservespillere er det nu game-changers.
          Han har en fantastisk måde at føre holdet. Kræver alt og giver virkelig meget
          https://www.tv2fyn.dk/odense/zornige...2qcUEwO69vtq5Q
          - Norbert Elgert -

Comment

Kort resumé af Fyens-artikel:

Zorniger roser den unge spiller (Askou) for sin indsats og ser ham som en vigtig del af OB’s fremtid, men han advarer mod at være for konkret, da han tidligere har oplevet unge, der stoppede med at udvikle sig. Han understreger, at klubben stoler på de unge og giver dem spilletid, når tiden er rigtig.

Om Bjørn Paulsen siger han, at han forventes klar til træning inden kampen mod AGF og naturligvis er i truppen, men han vil ikke afsløre startopstillingen. Spørgsmålet om Tom Trybull kommenterer han kun kort og henviser til, at spilleren kender sin situation.

I forhold til de unge spillere understreger Zorniger, at flere allerede får minutter, men at de ikke alle er klar til at starte inde – holdet skal ikke være et “børnehavehold”. Han fremhæver, at OB faktisk giver mange unge spilletid sammenlignet med andre Superligaklubber.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Zorniger roser den unge spiller (Askou) for sin indsats og ser ham som en vigtig del af OB’s fremtid, men han advarer mod at være for konkret, da han tidligere har oplevet unge, der stoppede med at udvikle sig. Han understreger, at klubben stoler på de unge og giver dem spilletid, når tiden er rigtig.

Om Bjørn Paulsen siger han, at han forventes klar til træning inden kampen mod AGF og naturligvis er i truppen, men han vil ikke afsløre startopstillingen. Spørgsmålet om Tom Trybull kommenterer han kun kort og henviser til, at spilleren kender sin situation.

I forhold til de unge spillere understreger Zorniger, at flere allerede får minutter, men at de ikke alle er klar til at starte inde – holdet skal ikke være et “børnehavehold”. Han fremhæver, at OB faktisk giver mange unge spilletid sammenlignet med andre Superligaklubber.
              Zorniger på 3+ nu

Comment

"AZ: det var ikke kun Troels der lokkede mig til OB også Niels lovede nogle ting; økonomi betyder meget for mig"

Jeg tror sgu der er flere penge til transfers end vi længe har set :)

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                  "AZ: det var ikke kun Troels der lokkede mig til OB også Niels lovede nogle ting; økonomi betyder meget for mig"

Jeg tror sgu der er flere penge til transfers end vi længe har set :)
                  Jeg hørte det lige så meget at han også selv fik en god skilling. Men ja. Også til nye spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

vi havde reelt to unge til start 11, den ene er så solgt og så har vi to der ligger lige omkring start 11. Det er da sådan set ganske godt. Og tror ikke man kan forvente mere hvis OB skal spille med om top 6 eller mere på sigt.

Tror OB skal være markant bedre til at få sendt de unge på leje. Skrive en 4 årig med dem til at begynde med, første år træner de med superliga truppen - man ser hvordan de udvikler sig, tager de et stort nok skridt så fint og ellers så skal man have dem ud og spille 1. holdsbold på et lidt lavere niveau. Pt har vi vel bare ikke nogen hvor det giver mening - medmindre man forlænger med evt Sandberg.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg hørte det lige så meget at han også selv fik en god skilling. Men ja. Også til nye spillere
                      Han får en rigtig fin løn ja. Ingen tvivl.

Comment

Har da hørt noget med han får 50.000 euro om måneden, mener han sagde det i SFÅs lange podcast med ham:-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Har da hørt noget med han får 50.000 euro om måneden, mener han sagde det i SFÅs lange podcast med ham:-)
                          Er det meget? Tkr. 375.
                          Var der ikke en træner der meldte ud at for at have respekten skulle træneren være den bedst betalte og det er da flere år siden at vi havde spillere til tkr. 250 ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Er det meget? Tkr. 375.
                            Var der ikke en træner der meldte ud at for at have respekten skulle træneren være den bedst betalte og det er da flere år siden at vi havde spillere til tkr. 250 ..
                            efter danske forhold tror jeg det er ganske pænt. Tror ikke det er mange steder træneren er den bedst betalte

edit: og jeg tror særligt efter OB standarder er en god hyrer. Tvivler gevaldigt på Krogh var bedre betalt end sine spillere.
                            Last edited by mhbp; i går, 22:29.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Er det meget? Tkr. 375.
                              Det var helt tilbage fra Sir Alex.

Han forudså allerede den gang, at for høje spillerlønninger kunne skabe splid i truppen og manglende respekt for træneren.

Desuden mente han, at spillerlønningernes himmelfart var en fare for sporten/klubberne/fansene.

Comment

Working...
                              X