Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hurra for Zorniger

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hurra for Zorniger

Jeg vil lige benytte lejligheden til at hylde ansættelsen af Zorniger i OB. OB var havnet i en depressiv situation, hvor alt syntes håbløst, og med Zorniger er udtryk og depressionen væk - i hvertfald for en tid.

OB har fået 4 point i de første 2 kampe - med et hold som andre trænere i OB nok ville have opnået 0 point i.

Der er købt Ganaus, Fiete Arp og Rasmus Falk til at gå direkte ind på holdet - sandsynligvis ønsker fra Zorniger, og jeg håber, at han også får de sidste 3-4 forstærkninger inden vinduet lukker. Ikke desto mindre, så ligner det, at der bliver købt ind til start 11-eren nu - og kun spillere der kan styrke holdet. Det er fremgang.

Jeg synes, at man skal gå hårdt efter Christian Eriksen nu. For mig er det nu eller aldrig, da han er ved at være en aldrene herre, som HAR set toppen. Desuden skal der bygges på defensiven, da kvalteten er svingende dér.

Men, hurra for Zorniger - det har reddet OB, at man har en træner der går efter at vinde ALLE kampe - uanset hvem vi møder, og hvor en skovl bliver kaldt for en skovl.

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg vil lige benytte lejligheden til at hylde ansættelsen af Zorniger i OB. OB var havnet i en depressiv situation, hvor alt syntes håbløst, og med Zorniger er udtryk og depressionen væk - i hvertfald for en tid.

OB har fået 4 point i de første 2 kampe - med et hold som andre trænere i OB nok ville have opnået 0 point i.

Der er købt Ganaus, Fiete Arp og Rasmus Falk til at gå direkte ind på holdet - sandsynligvis ønsker fra Zorniger, og jeg håber, at han også får de sidste 3-4 forstærkninger inden vinduet lukker. Ikke desto mindre, så ligner det, at der bliver købt ind til start 11-eren nu - og kun spillere der kan styrke holdet. Det er fremgang.

Jeg synes, at man skal gå hårdt efter Christian Eriksen nu. For mig er det nu eller aldrig, da han er ved at være en aldrene herre, som HAR set toppen. Desuden skal der bygges på defensiven, da kvalteten er svingende dér.

Men, hurra for Zorniger - det har reddet OB, at man har en træner der går efter at vinde ALLE kampe - uanset hvem vi møder, og hvor en skovl bliver kaldt for en skovl.
    Helt enig i det meste.
    Dog tror jeg kun Eriksen er en mulighed der kan opstå, hvis ikke der byder sig en europæisk topklub til. Jeg forestiller mig egentlig godt han kan se timingen være rigtig med OB nu, hvor vi ser ud til at være et sted, hvor vi kan tage skridt, men omvendt vælger han os nok ikke til, hvis klubber som Ajax, Anderlecht eller et tredje hold i den kategori byder sig til. Min fornemmelse er dog at det nok også er den slags muligheder han venter på. Altså muligheder for at spille i en topklub, for ellers tror jeg allerede vi havde set ham på kontrakt i en eller anden spansk, engelsk eller tysk midterklub. Om han så må tage til takke med det, og fortsat vælger det over OB kan jeg ikke greje, men jeg kunne godt forestille mig, at hvis det kun er klubber som Wolfsburg og Mallorca, som viser ægte interesse, at han måske skeler til OB, og ser vi er på vej i den rigtige retning med en interessant træner og hans gamle Middelfart-ven som makker på midtbanen, og tænker det skal være nu.

Det er sandsynligvis den rene ønsketænkning, men håbet lever, så længe han fortsat er klubløs.

Comment

Working...
    X