Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Vejle Boldklub vs. OB
Collapse
X
-
Hvad mener du så om Odense Stadion der laves til 16.800. Der kom 12.400 til en kamp imod Viborg.........
-
Jeg søger en ekstra billet til udeafsnittet, så er der nogle der har en ekstra, så sig til.
Leave a comment:
-
"Vi har i de to kampe tabt de sidste 15 minutter, så vi har brug for at hele holdet – skridt for skridt – kommer i en bedre forfatning.”"Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Fåren ægte mancrush med Zorniger
I de sidste år måtte vi glæde os hvis holdet lykkedes med at spille en ordentlig halvleg nu er 75 minutter hvor de løber soler sort og kæmper og presser på det vildeste ikke nok for chefen.

- Likes 1
Leave a comment:
-
Nå. Puha. Godt vi fik det slået på plads. Men igen. Askou ind for BP næste gang tak.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Dem der mener, at Bjørn Paulsen skal skiftes ud, aner ikke noget om fodbold.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Det bliver nok noget i den stil jaOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så bliver det jo nok Grubbe fra start men hvem skifter man så ind … Trybull ..
”- Vi har i de to kampe tabt de sidste 15 minutter, så vi har brug for at hele holdet – skridt for skridt – kommer i en bedre forfatning.”
Har snart brug for de forstærkninger … hvad laver TB og JN
Leave a comment:
-
Så bliver det jo nok Grubbe fra start men hvem skifter man så ind … Trybull ..Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
”- Vi har i de to kampe tabt de sidste 15 minutter, så vi har brug for at hele holdet – skridt for skridt – kommer i en bedre forfatning.”
Har snart brug for de forstærkninger … hvad laver TB og JN
- Likes 1
Leave a comment:
-
Lidt fra Bold.dks lange interview med Zorniger:
“
Opfordring til fansene
OB præsterede det højeste tilskuerantal nogensinde til en juli-kamp.
Måske vil nogle kalde det for Zorniger-effekten.
- Jeg følte det mod Viborg. Hvad vi kan gøre sammen. Jeg kunne ikke forestille mig en bedre første hjemmekamp.
- Men også uden for stadion. Når jeg går rundt i byen, smiler folk. De skifter ikke bane, når jeg går forbi dem.
- Lige nu har vi en energi i holdet og i staben. Vi har energi i klubben. Så lad os tro på, at vi kan skabe noget.
Herefter trækker Zorniger vejret, og han kan ikke lade være med at komme med en lille stikpille til pressen. Ligesom han også gjorde det af og til i sin Brøndby-tid.
Efter 3-1-sejren over Viborg efterlyste han mere larm fra OB-fansene i første halvleg. Stadion var for stille, og dén udtalelse greb flere af de fremmødte medier.
- Nogle forventede nok, at Zorniger ville lave en overskrift.
- Jeg ville have elsket, at overskriften blev taget ud af en af de 100 positive sætninger, jeg sagde. Men jeg må acceptere, at det er mest interessant for jer at gøre noget andet, griner han.
- Jeg forsøger bare at fortælle, hvilken magt og hvilket våben fansene har. Det er nemt at sige, at man ikke er tilfreds med præstationen i første halvleg, men hvis jeg betaler for at komme ind på det stadion, hvor mit eget hold spiller, så vil jeg da være mere dansk end tysk.
- For i Tyskland ville fansene sige: ’Jeg vidste fra starten, at det ikke ville blive godt’.
- Fansene har muligheden for at være den 12. mand, og så kan du tage hjem og sige, at ’jeg var sgu også en del af den her sejr’. ’Jeg startede ikke med at støtte holdet, da vi kom foran 3-0. Jeg startede, da det stod 0-0’.
- Det vil jeg gerne opfordre fansene til. Jo flere følelser vi kan få ind på de her små charmerende stadions, desto flere resultater kan vi skabe”
- Likes 6
Leave a comment:
-
Der er ikke nogen der svigter nogen, i FCM kampen var det Ascou der taber sin duel meget let synes jeg der ender i scoring, og uden at nærkigge så er det vist en meget træt McCoy der er med i Viborgs scoring. men altså vi kigger huller i osten her :-). Dem der laver meget laver også flere fejl, og klart man kan finde fejl på alle hvis det er det man vil.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Var det ikke McCoy, som svigtede de andre ?
Leave a comment:
Leave a comment: