En fin lige stat herinde - så kan man se hele holdet eller hver enkelt spiller hvordan de gjorde det. Blandt andet med mislykkede eller succesfulde aflevering og andet god statistik, hvis man er til det ;-)
https://superliga.dk/kampe/2025-2026...-ff-27-07-2025
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Vejle Boldklub vs. OB
Collapse
X
-
Marcus Jensen dribler bolden ud over siden, FCM får indkast ,Askou bliver viftet væk som en flue og Franculino scorer på et ikke særlig velplaceret skud, som nogle målmænd ville have taget. Det er hele 3 situationer som kunne have forhindret målet. Men i bund og grund, så var forsvaret aldrig kommet i situationen, hvis Marcus Jensen ikke havde mistet bolden i første omgang. De senere år har midtbanen stillet forsvaret i mange situationer, som kan undgås med bedre kvalitet på midtbanen. Mod Viborg skal forsvaret også redde mange unødige situationer forårsaget af mitbanens manglende kvalitet. Det kan kune afhjælpes ved at købe kvali, fremfor kvantiOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Var det ikke McCoy, som svigtede de andre ?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Var det ikke McCoy, som svigtede de andre ?Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Sålænge BP, Burgi og Gomez spiller som de gør, så lever jeg med en fejlaflevering i ny og næ, husk på at såfremt man ikke ser fodbold som et fejlspil, så blev man hæmmet af frygten for at begå fejl. I forhold til Ascou så er det ham der begår fejl ved FCMs 3. mål ved at tabe sin duel. Det må ikke ske, men sker alligevel, ingen af de 3 andre centerstoppere taber disse dueller. Ascou er en ok reserve ligenu, hvordan der ser ud om en sæson, det er man vel bedst tjent med at tage til den tid.
Leave a comment:
-
Sålænge BP, Burgi og Gomez spiller som de gør, så lever jeg med en fejlaflevering i ny og næ, husk på at såfremt man ikke ser fodbold som et fejlspil, så blev man hæmmet af frygten for at begå fejl. I forhold til Ascou så er det ham der begår fejl ved FCMs 3. mål ved at tabe sin duel. Det må ikke ske, men sker alligevel, ingen af de 3 andre centerstoppere taber disse dueller. Ascou er en ok reserve ligenu, hvordan der ser ud om en sæson, det er man vel bedst tjent med at tage til den tid.Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
Jeg ved ikke om mange glemmer. (jeg gør ikke) OB laver rigtig mange opspilsfejl i kampen. Det bidrager BP til det. Men fejl sker og alle kan lave dem (nogle koster mål) BP er god til mange ting i kampene, men ikke fremadrettede afleveringer (det et Burgy heller ikke) Her kunne jeg godt tænke mig noget mere mod fra trænerens side og give Askou nogle startere. Jo før jo bedre vil jeg mene.
Leave a comment:
-
Måske lige offensiv nok udmelding til min smag, men lad mig da bare sige, at jeg erklærer mig lodret uenig med dem, der mener, vi bør skifte Paulsen ud af holdet lige nu. :DOprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Dem der mener, at Bjørn Paulsen skal skiftes ud, aner ikke noget om fodbold.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Lidt fra dagens træning:
Efter opvarmningen tog Lanig og Rohrberg offensiv spillere og de trænede opspil indlæg i feltet bag forsvars kæden hvor angriberen skal løbe ind uden at være offside mens Juul og Zorniger tid de andre og trænede hurtig afleverings spil.
Derefter gik det om at spille sig ud fra forsvaret mens der blev presset meget aggressivt. Fantastisk energi, de gik virkelig til stålet.
I slutningen en kan på to mål med en formindsket bane (Et mål stod på 16 meter- linjen) hvor det også gik på højt press!press!press!
Derefter trænede stadig lidt individuelt.
Ejdum gik ind ret tidligt efter de første øvelser og flere runder på banen, desværre.
Bonde løber og løber og løber.
Fint at se at Zorniger tog sid tid med highfives, autografer og fotos med en flok børn som kom at se træningen.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Dem der mener, at Bjørn Paulsen skal skiftes ud, aner ikke noget om fodbold.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg sad på stadion, og jeg følte faktisk at Bjørn Paulsen langt hen ad vejen spillede en brandkamp.
Han lavede flere fejlafleveringer, det er sandt, men han lukkede nærmest også helt ned for Ementa. Han skabte utrolig meget frustration, fordi han skubbede lynhurtigt op og var i haserne på Mammutten fra Domkirkebyen konstant.
I egne rækker bidrog han med ro på de mange indlæg og dødbolde Viborg ellers er så kendt for, fordi han jo er et monster i hovedspillet. både ift. sin størrelse men også ift. sin timing og rutine. Ligeledes synes jeg, at Bjørn var en vigtig spiller i Herning, og han manglede virkelig til at prøve at dæmme op for Buksa.
Jeg vil enormt gerne have Julius Bertel Askou på banen, men jeg må også indrømme, at de to kampe vi har spillet, ikke efterlader så dårligt et indtryk hos vores tre centerbacks, at jeg synes vi skal smide en ung gut ind på de præmisser. Det kan måske i sidste ende vise sig at være godt set, at give Bjørn et år til at lade Julius vænne sig til Superliga-tempoet, men han skal nok slå igennem.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Der er solgt 1200 biletter til udebaneafsnittet. Så mon ik der bliver udsolgt i dag
Leave a comment:
-
Jeg sad på stadion, og jeg følte faktisk at Bjørn Paulsen langt hen ad vejen spillede en brandkamp.Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
Jeg ved ikke om mange glemmer. (jeg gør ikke) OB laver rigtig mange opspilsfejl i kampen. Det bidrager BP til det. Men fejl sker og alle kan lave dem (nogle koster mål) BP er god til mange ting i kampene, men ikke fremadrettede afleveringer (det et Burgy heller ikke) Her kunne jeg godt tænke mig noget mere mod fra trænerens side og give Askou nogle startere. Jo før jo bedre vil jeg mene.
Han lavede flere fejlafleveringer, det er sandt, men han lukkede nærmest også helt ned for Ementa. Han skabte utrolig meget frustration, fordi han skubbede lynhurtigt op og var i haserne på Mammutten fra Domkirkebyen konstant.
I egne rækker bidrog han med ro på de mange indlæg og dødbolde Viborg ellers er så kendt for, fordi han jo er et monster i hovedspillet. både ift. sin størrelse men også ift. sin timing og rutine. Ligeledes synes jeg, at Bjørn var en vigtig spiller i Herning, og han manglede virkelig til at prøve at dæmme op for Buksa.
Jeg vil enormt gerne have Julius Bertel Askou på banen, men jeg må også indrømme, at de to kampe vi har spillet, ikke efterlader så dårligt et indtryk hos vores tre centerbacks, at jeg synes vi skal smide en ung gut ind på de præmisser. Det kan måske i sidste ende vise sig at være godt set, at give Bjørn et år til at lade Julius vænne sig til Superliga-tempoet, men han skal nok slå igennem.
- Likes 7
Leave a comment:
Leave a comment: