Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 20/07/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Det gør jeg heller ikke, skulle det endeligt komme dertil så tænker jeg også det skal være for et projekt - man har allerede hævet niveauet - også for signing efter Zorniger kom til, bringer man Eriksen ind - så skal Thorborg være klar til at åbne endnu mere for pengepunge - og Troels skal til at melde top 3 ambitioner ud...og det vil trods alt kræve en del flere signings...

En et årig kontrakt i udlandet til eriksen - så kunne han få vm med, og så vende hjem når Zornigers projekt har fået bygget lidt mere på.
    Ved ikke om der er så meget projekt i det men det vil da være noget helt specielt at “komme hjem”, spille med Falk igen som har været omtalt i 10 år og i det hele taget være med til at skabe samme hvis ikke mere hype omkring OB ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Jeg tør heller ikke rigtigt tro på CE, men tror nu heller ikke det nødvendigvis ville koste ham en landsholdsplads. Riemer har været mere tilbøjelig til at udtage superligaspillere end Hjulmand og Eriksen er så vigtig på landsholdet, at han skal gå meget ned i niveau for ikke at være selvskrevet.

Men hold da op, hvor ville der være meget fodbold i en midtbane, der hed
      Falk
      Eriksen - Ejdum
      Arp
      Men ikke meget defensivt orienteret .. og det er vel det AZ vil have hvis han vil have Falk frem ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men ikke meget defensivt orienteret .. og det er vel det AZ vil have hvis han vil have Falk frem ..
        Jeg tror AZ vil have Falk frem for at bruge
        hans kvaliteter længere fremme på banen ikke fordi han er utilfreds med hans kvaliteter som 6’er. Og jeg tænker, han vil være mere end tilfreds med at undvære Falks kvaliteter længere fremme på banen, hvis han får Eriksens der i stedet.
        Og nej, der vil ikke være nogen decideret 6’er-skraldemandstype, men både Ejdum og Falk er krigere og Eriksen løber også sine meter. Jeg ville ikke være så bekymret for det.

Comment

Det luksusproblem kunne løses ved at smide Arp på toppen. Så hed den

Ny
          Eriksen - Falk
          Ejdum

Det er egentlig lidt vildt at overhoved at kunne overveje den midtbanekonstellation ser vi 1 måned tilbage.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg er stadig irriteret over målet til 3-3. Det starter med at Marcus jensen dribler rundt i sin egen verden, og til sidst dribler bolden ud over siden, så Midtjylland får indkast og løber op og scorer. Der er ikke ret mange der lægger mærke til det, men det er de små vigtige ting der er afgørende i Superligaen.
            Helt enig. En klog spiller havde sparket den ind på en af de to FCM-spillere og så havde der været indkast. Det havde alle på FCMs hold gjort.

Comment

https://bold.dk/fodbold/nyheder/zorn...t-mod-min-mor/

Comment

AZ er en fornøjelse, og hvor er det dejligt, at se de nye gutter virker så glade for at være her. Det varmer mit OB hjerte.
                - Stemningen kommer til at nå nye højder, når vi ses på stadion søndag!! Glæder mig

Comment

Ved ikke om der er så meget projekt i det men det vil da være noget helt specielt at “komme hjem”, spille med Falk igen som har været omtalt i 10 år og i det hele taget være med til at skabe samme hvis ikke mere hype omkring OB ..
                  Tænker bare at for det skal give mening; 1. for Eriksen, men jo også for OB / Thorborg.

Man har hentet Zorniger - en ikke billig træner løsning, Falk en ikke billig superliga profil. Ok i første omgang - stabilisere holdet i superligaen - og så rykke holdet. Den kan jeg købe. Men skulle man så bringe Eriksen ind, uagtet den enorme løn nedgang han vil være nødt til at tage - så vil han stadig koste kassen...og for at det giver mening, så må man skulle ville noget mere. Tro på man kan lave det spring der skal til for at fange top 3-4 stykker, og komme i Europa...

- og der tænker jeg ikke vi er tæt på, end ikke med Eriksen på holdet.

Så et år mere til ham i...Ajax, og så en retur til Odense når projektet er kommet lidt mere på skinner.

Men temmelig hypotetisk - tror ikke på den, hverken nu eller om et år.

Comment

Working...
                  X