Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Alexander Zorniger

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Meget enig. Jeg tror Zorniger kan komme ind og give alle dele af klubben et "los i røven" ift. hvad det kræver at være professionel og have succes i moderne fodbold. Det håber jeg i hvert fald.

Der hvor jeg godt kan blive bekymret er ift. strategien med brug af egne talenter. Især når det virker til TB stadig taler om "Danmarksmeste i transition". Jeg tror det er naivt at tro vi ikke kommer til at gå lidt ned på nøgletal for egenudviklede spillere. Ikke fordi Zorniger bullshitter når han siger han helst vil bruge unge spillere, men han vil hellere vinde og sætter bare store krav til spillerne. Især midtbanespillerne. Jeg kunne godt frygte, at vores unge og klejne midtbanetalenter i Noah Lassen, Sandberg og måske William Martin vil få det svært det næste års tid. Dog tror jeg også sagtens de vil kunne udvikle sig og lægge på bare af at træne under Zorniger. Det er ikke nødvendigvis en skam hvis man ikke slår igennem som 18- eller 19-årig. Håber dog nogle af dem overrasker.

McCoy og Julius har noget mere fysik og ser klar ud. Dem kan jeg nemmere se få meget spilletid i denne sæson. Det kan måske også blive nødvendigt hvis vi ikke skal risikere at ende i en situation, hvor vi pludselig har et hold uden spillere af egen avl (eller danskere).
    Jeg er ret pjattet med Zorniger som træner i OB.

I interview inden kampen imod Viborg udtaler han: We need to speed up our game in Denmark in general…..In regards to world standards.

Comment

Med længder Superligaens bedste træner. Internationalt niveau, hvor er det fedt. Thorborg giv ham nu de 3 mand mere, så har vi den totale forvandling.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Med længder Superligaens bedste træner. Internationalt niveau, hvor er det fedt. Thorborg giv ham nu de 3 mand mere, så har vi den totale forvandling.
        Syntes der skal mere end 3 spillere ind for at den “totale” forvandling er der. Og det er heller ikke Thorborg der holder igen.
        Tror de har budgettet til det men det er altid svært lige pt i vinduet. De fleste ligaer er også i opstart og skal lige se tingene an. De transferfrie har fundet klubber og dem der skal væk trækker den måske lige lidt for at se om der kommer noget bedre. Mm du er desperat og vil betale kassen. Der syntes jeg ikke vi er pt

Tror desværre der måske går 2-3 uger inden der rigtig kommer gang i løjerne

Comment

Working...
        X